• Anonym (Hetkille)

    Vad gör du just nu?

    Vad gör du just nu? Dela gärna med dig och om du har några tankar eller så. .

  • Svar på tråden Vad gör du just nu?
  • Anonym (Hetkille)

    Jag hade gärna knullat nu i alla fall.

  • Soleroi08
    Anonym (Slyna) skrev 2021-05-29 15:21:03 följande:

    Läser om pumpar....


    Jahaja

    Då vet du att jag pumpar ballen och inte har något sexliv med hustrun. Men vi myser i alla fall med varandra fortfarande.

    Appropå pumpande. Nu är min kuk svullen och lite öm, så jag måste vila från den aktiviteten.

    Laddar med öl
  • Cinnamonbun

    Jag äter kaffeglass på balkongen. Bästa smaken! Tänker inte på något speciellt förutom att det alltid blir en härlig chock när värmen kommer.

  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2021-05-29 15:30:26 följande:

    Jag äter kaffeglass på balkongen. Bästa smaken! Tänker inte på något speciellt förutom att det alltid blir en härlig chock när värmen kommer.


    Det låter härligt. Kaffeglass är så gott! . Fint väder idag med.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Slyna)
    Soleroi08 skrev 2021-05-29 15:25:15 följande:

    Jahaja

    Då vet du att jag pumpar ballen och inte har något sexliv med hustrun. Men vi myser i alla fall med varandra fortfarande.

    Appropå pumpande. Nu är min kuk svullen och lite öm, så jag måste vila från den aktiviteten.

    Laddar med öl


    Intressant läsning är det. Öl i solen låter mysigt. Jag jobbar men kan ta en promenad med brukaren.
  • flygrl

    Just kommit hem från jobbet och softar nu på balkongen med en kopp kaffe. Ska väl ta mig ut och löpträna snart men måste nog vila ett tag först.

  • Freddie K
    flygrl skrev 2021-05-29 15:59:32 följande:

    Just kommit hem från jobbet och softar nu på balkongen med en kopp kaffe. Ska väl ta mig ut och löpträna snart men måste nog vila ett tag först.


    Duktig du är! . Tänk om man hade samma driv som du. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mr K69
    flygrl skrev 2021-05-29 15:59:32 följande:

    Just kommit hem från jobbet och softar nu på balkongen med en kopp kaffe. Ska väl ta mig ut och löpträna snart men måste nog vila ett tag först.


    Häng med, jag är också påväg ut snart. Har skottat jord hela dagen så behöver lite avkopplingslöpning
  • Soleroi08
    Anonym (Slyna) skrev 2021-05-29 15:36:06 följande:

    Intressant läsning är det. Öl i solen låter mysigt. Jag jobbar men kan ta en promenad med brukaren.


    Fint att du tycker det

    Du kanske är nyfiken på en fittpump? (Har fått intrycket av att du är en kvinna)

    Solen kommer skina under flera dagar. Du hinner också med att läppja på en valfr kall dryck.
  • Mr K69
    Guldnovan skrev 2021-05-29 15:13:32 följande:

    Eftersom jag vet vem du är..visuellt iaf...skulle gärna uppfylla dina önskningar. Men det får stanna vid en dröm...


    Drömma kan vara nog så härligt...
Svar på tråden Vad gör du just nu?