Gravid?
Hej!
Hjälp mig och tolka mitt gravtest. 4 dagar innan mens.
Är det positivt?
Hej!
Är det positivt?
Nej det är negativt. Visserligen kan strecket vara svagt, men det ska vara synligt. Däremot kan du ju vara gravid ändå, det är rätt tidigt att testa.
Sista bilden tycker jag ser rätt tydligt positivt ut!
Sådär såg mitt test ut 2 dagar innan mens, lite svagare till och med. Först 2 dagar efter mens fick jag tydligt streck ocj på digitalt "gravid 1-2", nu är jag i vecka 25+0 , så ja ta nytt test senare :)
Sådär såg mitt test ut 2 dagar innan mens, lite svagare till och med. Först 2 dagar efter mens fick jag tydligt streck ocj på digitalt "gravid 1-2", nu är jag i vecka 25+0 , så ja ta nytt test senare :)
Sista bilden tycker jag ser rätt tydligt positivt ut!
Nej det är negativt. Visserligen kan strecket vara svagt, men det ska vara synligt. Däremot kan du ju vara gravid ändå, det är rätt tidigt att testa.
Hej!
Är det positivt?
Det där ser positivt ut :)
Jag ser ett sträck, även om det är mycket svagt - men det är ju tidigt testat också. Så jag skulle absolut tolka det positivt! Grattis till graviditeten :)
Tack för era svar!
Blev osäker på om det var ett spökstreck. Plus att någon sa direkt att det vart negativt.
Men det är fler som tolkar det som positivt. :)
Åh vad roligt!!!
Jag hittade denna tråden precis nu, och kände att det var svagt positivt! Kul att det var så, grattis!!
Å va kul, grattis! :)
Jag kände på mig att detta var postitivt, eftersom när jag fick positivt såg mitt test ganska lika svagt ut, till å med svagare :)
Tack för era svar!
Blev osäker på om det var ett spökstreck. Plus att någon sa direkt att det vart negativt.
Men det är fler som tolkar det som positivt. :)
Varför skriver du så tvärsäkert, när du dessutom har fel? TS, solklart positivt, stort grattis till graviditeten. Strecket är inte bara väl synligt utan dessutom i rätt färg, det ser lovande ut för att vara så tidigt :)
/en som tagit säkert tusen test
Tack för alla svar och grattis!
Det verkar vara populärt att försöka "ta ned folk på jorden" när de testar tidigt på familjeliv. Tack för uppdateringen, stort grattis igen!
Varför skriver du så tvärsäkert, när du dessutom har fel? TS, solklart positivt, stort grattis till graviditeten. Strecket är inte bara väl synligt utan dessutom i rätt färg, det ser lovande ut för att vara så tidigt :)
/en som tagit säkert tusen test