Vi som försökt en längre tid - första barnet
Tack, jag ska definitivt testa det och försöka lära mig hur det känns i olika delar av cykeln :) Som du säger, det är lite komiskt när man tänker på det ändå: the things we do, haha!
Jag förstår, och visst är det så att när det är så varmt och man dricker mer så kan det vara svårare att få resultat på testerna. Du skrev det här meddelandet för fyra dagar sedan, har det hänt något mer på ÄL-fronten sedan dess? :)
Jo tack, fick 2 av 3 temps som var tillräckligt högt att jag vet att äl skett, jag har inte någon ökning om jag inte haft äl. Jäv är äl +7-8, har haft ömma bröst redan äl 5/6 vilket var sista beslutet att det var dags för progesteron :) och fan vad det funkar! Är det här man ska känna efter äl? Jag måste ha en kass ägglossning för jag känner inte såhär utan progesteron. Och det skönaste med medicinen är att jag inte kan symptom spot alls, allt blir "ja men det är progesteronet som orsakar!" så har haft det väldigt lugnt hittills :D hav brukar lose it runt äl 9/10 och får mens äl 11, så vi ska se om progesteronet håller mensen borta iaf!
Och hur går det för dig? Du måste närma dig bim nu! Kram <3