• Monsoon

Tolka kram!

Hej! Hjälp mig tolka gårdagens kram. Jag kramades normalt, han kramade mig tillbaka men hans händer stannade liksom i luften utan att röra vid mig. Vi är bra bekanta, skulle kunna klassas som nästan kompisar.

Jag hade ett vanligt linne, kanske han tyckte jag var svettig o klibbig? Vi var utomhus och det var väldigt varmt.

• Svar på tråden Tolka kram!
  • Anonym (llll)
    Monsoon skrev 2021-06-12 13:42:25 följande:

Hej! Hjälp mig tolka gårdagens kram. Jag kramades normalt, han kramade mig tillbaka men hans händer stannade liksom i luften utan att röra vid mig. Vi är bra bekanta, skulle kunna klassas som nästan kompisar.

Jag hade ett vanligt linne, kanske han tyckte jag var svettig o klibbig? Vi var utomhus och det var väldigt varmt.

Aha, hoverhands Glad

titta här är Will Smith förklarar: 

• Monsoon
    Anonym (llll) skrev 2021-06-12 13:44:25 följande:

Aha, hoverhands 

Hahaha kände inte till hover hands!!! Det är exakt det han gjorde. Men ingenstans förstår jag varför man gör det? Vi är som sagt inte främlingar ö h t och jag kramade redan honom så det måste väl visa att jag är ok med kroppskontakt?
  • Monsoon
    Anonym (llll) skrev 2021-06-12 13:44:25 följande:

Aha, hoverhands 

Hahaha kände inte till hover hands!!! Det är exakt det han gjorde. Men ingenstans förstår jag varför man gör det? Vi är som sagt inte främlingar ö h t och jag kramade redan honom så det måste väl visa att jag är ok med kroppskontakt?
  • Anonym (V)

Han kanske oroar sig för att råka tafsa av misstag? Eller att händer på din kropp kan tolkas som tafs eller annat?

• Monsoon
    Anonym (V) skrev 2021-06-12 15:45:06 följande:

Han kanske oroar sig för att råka tafsa av misstag? Eller att händer på din kropp kan tolkas som tafs eller annat?

Vilken gentleman i så fall :) jag tänkte att han kanske inte gillar mig så mycket, kan det inte va så istället?
  • Anonym (V)
    Monsoon skrev 2021-06-12 15:50:05 följande:

Vilken gentleman i så fall :) jag tänkte att han kanske inte gillar mig så mycket, kan det inte va så istället?

Du känner honom bäst. Vilket av alternativen tror du på?
  • Karlington
    Monsoon skrev 2021-06-12 15:50:05 följande:
    Det är helt omöjligt att säga, för det är väldigt individuellt. Vissa killar är mer benägna att göra så med en tjej de faktiskt gillar, för de blir lite nervösa och vet inte hur hon kommer ta det om de rör vid henne. Andra är mer benägna att ta på henne om de gillar henne. Bara någon som känner bra och vet hur han fungerar i det avseendet skulle kunna ge ett säkert svar.

För att svara på vad du förmodligen vill veta: du behöver inte oroa dig. Det kan betyda vad som helst, och behöver inte tas som ett tecken på att han inte är intresserad. :)
  • Monsoon
    Anonym (V) skrev 2021-06-12 15:51:29 följande:

Du känner honom bäst. Vilket av alternativen tror du på?

Jo men ... tror inte han INTE gillar mig
  • Anonym (V)
    Monsoon skrev 2021-06-12 16:06:31 följande:

Jo men ... tror inte han INTE gillar mig

Varför tror du inte det? Finns det annat än kramen du baserar det på?
  • Anonym (K)

Nästa gång ni kramas så släpper du inte utan frågar om ni inte kan kramas lite längre. Säg att du gillar hans närhet och se hur han reagerar

Svar på tråden Tolka kram!