• Anonym (kaffedraken2)

    Det här med män och att vi är sexgalna

    Jag skulle gärna vilja ha sex. Det ville jag med dom två mycket yngre tjejerna jag hade kontakt med. Det vill jag med äldre också.
    Men jag är inte desperat. 
    Jag har inte legat på 14 år, och när jag träffade en tjej på 22 som är sexig, så hände inget.
    Kan väl ångra det lite nu, då jag i efterhand fick veta att hon ville, och nu har vi pandemin.

    Jag närmar mig 50 och märker av förändringar i kroppen. Känns lite ledsamt, som att tiden börjar rinna ut. 
    En slags stress börjar smyga sig på.
    Jag är inte desperat, men det vore kul att få ligga igen, jag längtar efter det.

    Nån som känner samma?

  • Svar på tråden Det här med män och att vi är sexgalna
  • Anonym (Q)
    Anonym (CL) skrev 2021-06-16 14:05:32 följande:
    Det är en "känd" profil som vill fortsätta att prata om sig själv likt de 25-talet andra trådarna han har.

    Han är harmlös.
    Harmlös men tröttsam. Däremot fick jag också lite sympatier för Pinnen2 som visar en hel del kvalitéer som många andra saknar. Hoppas han hittar någon.
  • Anonym (CL)
    Anonym (Q) skrev 2021-06-16 14:14:08 följande:

    Harmlös men tröttsam. Däremot fick jag också lite sympatier för Pinnen2 som visar en hel del kvalitéer som många andra saknar. Hoppas han hittar någon.


    Håller med till fullo. Han verkar ok.
  • Pinnen2
    Anonym (fint) skrev 2021-06-16 11:14:24 följande:
    Det här är väl lite off topic kanske, men jag måste bara säga att jag blev lite varm inombords när jag läste att du vill ha sex, är oskuld men inte vill ligga med någon som inte är kåt på dig. Min erfarenhet av många män är att de, om de inte fått ligga på länge, slutar bry sig om kvinnors upplevelser och mest bara själva vill ha sex så gärna att de gör det även om kvinnan inte skulle ha lust. T.ex. genom att gå till (eller åtminstone prata om att gå till) prostituerade. 
    För mig är det drömmen att få en kvinna att komma utöver att känna att båda är superkåta på varandra och gör allt för att komma så nära varandra som möjligt.
    Visst har det hänt att jag funderat på om jag ska betala för sex men har alltid landat i att nej det vill jag inte. Av många anledningar. Sex är mellan 2 personer, onani kan jag fixa själv. Men att hitta någon att ha sex med, ja det är en helt annan fråga och en annan utmaning.
  • Pinnen2
    Anonym (Ann) skrev 2021-06-16 13:07:11 följande:
    Jag håller med, kände samma sak. Skönt att veta att det finns sådana men men undrar varför han fortfarande är oskuld? Det talar tyvärr inte till hans fördel även om han verkar vara empatisk och har bra värderingar.

    Sådana män borde lyckas bättre.
    Anonym (K) skrev 2021-06-16 13:14:53 följande:
    Förmodligen därför han inte lyckas. De flesta kvinnor tänder inte på blyga och tillbakadragna män (Om nu "Pinnen 2" är det). Bättre då med lite bad boy..mannen i centrum som tar för sig.
    Anonym (Q) skrev 2021-06-16 14:14:08 följande:
    Harmlös men tröttsam. Däremot fick jag också lite sympatier för Pinnen2 som visar en hel del kvalitéer som många andra saknar. Hoppas han hittar någon.
    Anonym (CL) skrev 2021-06-16 14:16:48 följande:
    Håller med till fullo. Han verkar ok.
    Anonym (CL) skrev 2021-06-16 14:16:48 följande:
    Håller med till fullo. Han verkar ok.
    Kul att ni ser något positivt hos mig. Det inger lite hopp. Men jag är väldigt blyg, osäker och socialt awkward så det är väl därför jag aldrig hittat någon som vill vara med mig.


  • Guldnovan
    Pinnen2 skrev 2021-06-16 16:16:36 följande:

    För mig är det drömmen att få en kvinna att komma utöver att känna att båda är superkåta på varandra och gör allt för att komma så nära varandra som möjligt.

    Visst har det hänt att jag funderat på om jag ska betala för sex men har alltid landat i att nej det vill jag inte. Av många anledningar. Sex är mellan 2 personer, onani kan jag fixa själv. Men att hitta någon att ha sex med, ja det är en helt annan fråga och en annan utmaning.


    Hej. Det där med att få en kvinna att komma kan du lägga åt sidan tycker jag. Det är sekundärt och många upplever det aldrig eller sällan. Orgasmjakt är förödande men hör till en annan tråd. Du ska satsa på att ha sex. Jag hoppas du träffar en kvinna som du verkligen klickar med. Du har mycket härligt att se fram emot.

    Mvh. Guldnovan
  • Anonym (fint)
    Anonym (Ann) skrev 2021-06-16 13:07:11 följande:
    Jag håller med, kände samma sak. Skönt att veta att det finns sådana men men undrar varför han fortfarande är oskuld? Det talar tyvärr inte till hans fördel även om han verkar vara empatisk och har bra värderingar.

    Sådana män borde lyckas bättre.
    Det kan säkert ha med blyghet och liknande att göra. Och det blir ju svårare och svårare ju äldre man blir och ju osäkrare man blir. Min man var oskuld när vi träffades, och det berodde på blyghet och osäkerhet, särskilt i yngre år (när "alla andra" förlorade oskulden). Det gjorde mig inget att han var det, han blev snabbt väldigt duktig, så att säga, och jag hade dessutom kärat ner mig i honom redan innan jag fick veta detta.
  • Anonym (Ann)
    Anonym (fint) skrev 2021-06-16 18:39:45 följande:

    Det kan säkert ha med blyghet och liknande att göra. Och det blir ju svårare och svårare ju äldre man blir och ju osäkrare man blir. Min man var oskuld när vi träffades, och det berodde på blyghet och osäkerhet, särskilt i yngre år (när "alla andra" förlorade oskulden). Det gjorde mig inget att han var det, han blev snabbt väldigt duktig, så att säga, och jag hade dessutom kärat ner mig i honom redan innan jag fick veta detta.


    Vad fint! Men jag antar att han inte var lika gammal som Pinnen då. 35 och oskuld, nja, även om man redan är kär undrar jag hur man reagerar om man får veta.
  • Anonym (fint)
    Anonym (Ann) skrev 2021-06-16 20:04:32 följande:
    Vad fint! Men jag antar att han inte var lika gammal som Pinnen då. 35 och oskuld, nja, även om man redan är kär undrar jag hur man reagerar om man får veta.
    Nej inte riktigt lika gammal men fortfarande rätt så gammal. Och snygg som tusan så det var inget man kunde tro när man såg honom. Det gjorde mig inget för jag märkte snabbt att han ville tillfredsställa och var mer öppen för förslag än någon annan snubbe jag träffat, haha. Men ja, finns säkert de som hade backat men jag tror att många hade gett det en riktig chans först om känslorna redan var relativt starka. 
  • Anonym (33 årig kille)
    Pinnen2 skrev 2021-06-16 11:06:01 följande:

    Förstår inte riktigt rubriken och ts, är man sexgalen för att man längtar efter sex om man inte haft det på länge?

    Jag är 35 och har aldrig haft sex så det är klart jag känner en längtan. Ja inte bara efter sex men efter att vara nära en kvinna, känna att hon vill ha mig. Vill inte ligga med någon som inte är kåt på mig. Men längtan efter sex och närhet, ja absolut.

    Gör det mig sexgalen? Förhoppningsvis inte.


    Jag var blyg på högstadiet och blev inte ihop med någon, jag är en man på 33 år och oskuld på grund av att jag försöker vara en god kristen, jag har inte hittat kärleken, att kyssas och sånt kan tolkas som en synd utanför äktenskapet men förhoppningsvis inget förbud, det vill säga de tio budorden, så länge jag håller mig till över midjan så att säga ser jag det som okej, enligt kvinnor så tänker män som galningar bara på sex men om det inte erbjuds så anses man tyvärr också vara galen, jag håller med dig att man vill ha en kvinna för närhetens skull, jag har varken kysst, rört eller kramat en kvinna på det sättet vilket jag längtar efter, alltså förutom vanliga vänskapliga kramar.
  • Anonym (Liggbert)
    Anonym (33 årig kille) skrev 2021-06-17 09:29:41 följande:

    Jag var blyg på högstadiet och blev inte ihop med någon, jag är en man på 33 år och oskuld på grund av att jag försöker vara en god kristen, jag har inte hittat kärleken, att kyssas och sånt kan tolkas som en synd utanför äktenskapet men förhoppningsvis inget förbud, det vill säga de tio budorden, så länge jag håller mig till över midjan så att säga ser jag det som okej, enligt kvinnor så tänker män som galningar bara på sex men om det inte erbjuds så anses man tyvärr också vara galen, jag håller med dig att man vill ha en kvinna för närhetens skull, jag har varken kysst, rört eller kramat en kvinna på det sättet vilket jag längtar efter, alltså förutom vanliga vänskapliga kramar.


    Ja du har då verkligen smalt utbud av kvinnor om du vill fortsätta leva i din tro. Kvinnor som inte vill ha något umgänge innan man gifter sig finns garanterat bara inom kyrkan du tillhör. Hälften av de i din kyrka är kvinnor och hur många av dem är singlar i din ålder? Här diskuteras ofta att man är oattraktiv, har dåligt självförtroende och alla möjliga anledningar men har ju ändå mycket bredare "utbud" att välja på. Nu har du ju ändå en fördel som inte fanns tidigare och det är att det nu går att hitta varandra via olika sajter, kanske söka utanför landets gränser? Lycka till ivf att hitta henne!
Svar på tråden Det här med män och att vi är sexgalna