• Tussan94

    BF Mars 2022

    Känns så lustigt att skapa denna tråden!

    Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

    BF är 1/3 <3

    Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

    Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

  • Svar på tråden BF Mars 2022
  • Tussan94
    Lillis85 skrev 2021-06-22 20:07:01 följande:

    Här vill jag va med!

    Kommer ha bf 2 mars :)


    Åh så kul!

    Är det första? :)

    Jag har en son som är född i Juni 2019!

    Har ett missfall och ett utomkveds bakom mig.

    Missfall fick jag för ca 10 år sedan o utomkvedset fock jag I februari..
  • Lillis85

    Nej, det är vårt femte ????

    Har också tidiga missfall och missed abortion bakom mig. Så är lite jobbiga veckor nu.

    Illamåendet gav sig till känna i em :/ hoppas det var en tillfällig visit, tycker det känns tidigt mot hur jag "brukar ha".

    Fick boka tid för hälsosamtal idag då jag ändå var tvungen att ringa och rådfråga om covid vaccinet. Kändes mycket märkligt. Overkligt allt ting än så länge. Men väldigt lyckliga ????

    Till våren rullar vi barnvagn och bär på bebis ????????

  • Tussan94
    Lillis85 skrev 2021-06-22 20:07:01 följande:

    Här vill jag va med!

    Kommer ha bf 2 mars :)


    Åh så kul!

    Är det första? :)

    Jag har en son som är född i Juni 2019!

    Har ett missfall och ett utomkveds bakom mig.

    Missfall fick jag för ca 10 år sedan o utomkvedset fock jag I februari..
    Lillis85 skrev 2021-06-22 22:19:13 följande:

    Nej, det är vårt femte ????

    Har också tidiga missfall och missed abortion bakom mig. Så är lite jobbiga veckor nu.

    Illamåendet gav sig till känna i em :/ hoppas det var en tillfällig visit, tycker det känns tidigt mot hur jag "brukar ha".

    Fick boka tid för hälsosamtal idag då jag ändå var tvungen att ringa och rådfråga om covid vaccinet. Kändes mycket märkligt. Overkligt allt ting än så länge. Men väldigt lyckliga ????

    Till våren rullar vi barnvagn och bär på bebis ????????


    Men så kul!! :D

    Tråkigt med MA och missfall :(

    Jag har sån halsbränna o brösten ömmar rejält..

    Ja men visst är det så, jag får tidigt ultraljud pga. Utomkvedshavandeskapet, så den 12/7 ska jag in o kolla till allt. Känns himla skönt <3
  • Chanor011

    Hej!

    Jag vill också gärna vara med här! Vi plussade i söndags och har bf 2 mars 2022. Det är vårat första barn!

    Vi började försöka i september 2021, fick ett väldigt tidigt missfall i december och ytterligare ett mf i vecka 7, förra månaden. Blev gravida igen direkt på första försöket efter senaste missfallet.

    Nu ska det förhoppningsvis få gå vägen <3

  • Tussan94
    Chanor011 skrev 2021-06-23 11:45:53 följande:

    Hej!

    Jag vill också gärna vara med här! Vi plussade i söndags och har bf 2 mars 2022. Det är vårat första barn!

    Vi började försöka i september 2021, fick ett väldigt tidigt missfall i december och ytterligare ett mf i vecka 7, förra månaden. Blev gravida igen direkt på första försöket efter senaste missfallet.

    Nu ska det förhoppningsvis få gå vägen <3


    Grattis till graviditeten! <3

    Håller alla tummar och tår för att det går vägen denna gången ?
  • Saffransbulle

    Jag tror jag plussade svagt idag, Bf 2 mars om det går vägen. (men den ändras säkert pga oregelbunden cykel).

    Har en fyraåring som längtar efter att få bli storasyster. Men jag har fått två missfall. Ett för drygt ett år sedan, i vecka 8. Det senaste var nu i januari i vecka 12.

    Ser att ni är fler som har fått missfall tidigare.

    Jag är nästan lite förvånad över att jag känner mig precis lika glad och hoppfull den här gången. Visst sjutton ska det väl gå vägen den här gången?

  • Saffransbulle
    Saffransbulle skrev 2021-06-23 20:13:13 följande:

    Jag tror jag plussade svagt idag, Bf 2 mars om det går vägen. (men den ändras säkert pga oregelbunden cykel).

    Har en fyraåring som längtar efter att få bli storasyster. Men jag har fått två missfall. Ett för drygt ett år sedan, i vecka 8. Det senaste var nu i januari i vecka 12.

    Ser att ni är fler som har fått missfall tidigare.

    Jag är nästan lite förvånad över att jag känner mig precis lika glad och hoppfull den här gången. Visst sjutton ska det väl gå vägen den här gången?


    Jag ser nu att andra strecket inte syns på min bild =D

    Det syns i verkligen iaf.
  • Tussan94
    Saffransbulle skrev 2021-06-23 20:16:57 följande:

    Jag ser nu att andra strecket inte syns på min bild =D

    Det syns i verkligen iaf.


    Ser allt något :)

    Hoppas att det går vägen för er denna gången <3
  • Saffransbulle
    Saffransbulle skrev 2021-06-23 20:13:13 följande:

    Jag tror jag plussade svagt idag, Bf 2 mars om det går vägen. (men den ändras säkert pga oregelbunden cykel).

    Har en fyraåring som längtar efter att få bli storasyster. Men jag har fått två missfall. Ett för drygt ett år sedan, i vecka 8. Det senaste var nu i januari i vecka 12.

    Ser att ni är fler som har fått missfall tidigare.

    Jag är nästan lite förvånad över att jag känner mig precis lika glad och hoppfull den här gången. Visst sjutton ska det väl gå vägen den här gången?


    Jag ser nu att andra strecket inte syns på min bild =D

    Det syns i verkligen iaf.
    Tussan94 skrev 2021-06-23 20:19:57 följande:

    Ser allt något :)

    Hoppas att det går vägen för er denna gången <3


    Tack!

    Och detsamma!
Svar på tråden BF Mars 2022