• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Emmalucy

God morgon fina kvinnor :) jag vågar inte riktigt tro på det just nu! Jag kommer från "vi som försökt en längre tid med första barnet" tråd, kämpade utan succé i 3 år med mitt ex och 7 månader med nya killen, men plussade svagt för 4 dagar sen... Är förbi mitt bim men med kort LP så har jag inte nådd 4veckor just än. Men som en som aldrig lyckas komma lika långt som jag kommit nu så känns det annorlunda denna gång :) hoppas vi blir ett härligt gäng och alla får sina bebisar i mars!

• Jez20
    Emmalucy skrev 2021-07-02 10:25:42 följande:

God morgon fina kvinnor :) jag vågar inte riktigt tro på det just nu! Jag kommer från "vi som försökt en längre tid med första barnet" tråd, kämpade utan succé i 3 år med mitt ex och 7 månader med nya killen, men plussade svagt för 4 dagar sen... Är förbi mitt bim men med kort LP så har jag inte nådd 4veckor just än. Men som en som aldrig lyckas komma lika långt som jag kommit nu så känns det annorlunda denna gång :) hoppas vi blir ett härligt gäng och alla får sina bebisar i mars!

Hej! Förstår dig till 200% jag har försökt lika länge som du och nu efter lite hjälp äntligen fått plussa. Första gången någonsin :) ser fram emot att följas åt! Och GRATTIS <3
  • helle88

Hej på er! Det här känns helt sjukt, för första gången i livet har jag fått ett positivt graviditetstest. Jag tog ut min spiral i oktober 2019, så det har tagit lång tid.!! jag och min kille hade planerat att göra IVF efter sommaren, och kanske, kanske behöver vi inte göra det om det här fröet vill stanna. enligt NC appen är BF 12/3. <3 tänk att kroppen funkade tillslut! 

• hurtänktedunu
    helle88 skrev 2021-07-02 12:41:59 följande:

Hej på er! Det här känns helt sjukt, för första gången i livet har jag fått ett positivt graviditetstest. Jag tog ut min spiral i oktober 2019, så det har tagit lång tid.!! jag och min kille hade planerat att göra IVF efter sommaren, och kanske, kanske behöver vi inte göra det om det här fröet vill stanna. enligt NC appen är BF 12/3. <3 tänk att kroppen funkade tillslut! 

Men så roligt. Stort Grattis till er.
  • Emmalucy
    Jez20 skrev 2021-07-02 11:00:29 följande:

Hej! Förstår dig till 200% jag har försökt lika länge som du och nu efter lite hjälp äntligen fått plussa. Första gången någonsin :) ser fram emot att följas åt! Och GRATTIS <3

Taaack! Åh vad kul att höra att det funkade för er tillslut också! :) känns overkligt! Vad fick du för hjälp? Det här var första cykeln jag använt progesteron! Nu kommer man alltid undra om det var bara det som behövdes :D
    helle88 skrev 2021-07-02 12:41:59 följande:

Välkommen till dig också, grattis! :) fna vad underbar att det kan hända precis när man minst anar.... Hatar det lite haha eftersom man önskar och önskar och så blir det plötsligt istället för väntat! Om frön håller så har jag räknat bf till 13/3 :)
  • Ettan30

Hänger också på här!

Plussade idag! BIM-5!!!!! Väldigt, väldigt svagt men det är två streck (syntes mer tydligt i verkligheten). BF borde vara 16 mars.

• Jez20
    Emmalucy skrev 2021-07-02 12:58:21 följande:

Taaack! Åh vad kul att höra att det funkade för er tillslut också! :) känns overkligt! Vad fick du för hjälp? Det här var första cykeln jag använt progesteron! Nu kommer man alltid undra om det var bara det som behövdes :DVälkommen till dig också, grattis! :) fna vad underbar att det kan hända precis när man minst anar.... Hatar det lite haha eftersom man önskar och önskar och så blir det plötsligt istället för väntat! Om frön håller så har jag räknat bf till 13/3 :)

Har ätit progesteron innan under andra behandlingar men nu gjorde vi vår första IVF där jag efter insättningen fick vaginal progesteron :) ja jätte kul!! Nu håller vi tummarna att allt ser bra ut på första ultraljudet!
  • Happiy

Hej! Jag vill gärna vara med här! Grattis till alla som har plussat. Plussade 29/6, BF 5 mars! Jag är så nervös!

• Liv00

Ni som kan mer än mig! <3

Hade min sista mens den 31/05, och ägglossning 06/14

Alltså är jag redan i vecka 4?! (Trode jag var i vecka 2-3 av någon anledning ,så bf 7 Mars

• Liv00
    Happiy skrev 2021-07-02 16:20:38 följande:

Hej! Jag vill gärna vara med här! Grattis till alla som har plussat. Plussade 29/6, BF 5 mars! Jag är så nervös!

Stort grattis!!<3
Svar på tråden BF Mars 2022