BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
God morgon fina kvinnor :) jag vågar inte riktigt tro på det just nu! Jag kommer från "vi som försökt en längre tid med första barnet" tråd, kämpade utan succé i 3 år med mitt ex och 7 månader med nya killen, men plussade svagt för 4 dagar sen... Är förbi mitt bim men med kort LP så har jag inte nådd 4veckor just än. Men som en som aldrig lyckas komma lika långt som jag kommit nu så känns det annorlunda denna gång :) hoppas vi blir ett härligt gäng och alla får sina bebisar i mars!
God morgon fina kvinnor :) jag vågar inte riktigt tro på det just nu! Jag kommer från "vi som försökt en längre tid med första barnet" tråd, kämpade utan succé i 3 år med mitt ex och 7 månader med nya killen, men plussade svagt för 4 dagar sen... Är förbi mitt bim men med kort LP så har jag inte nådd 4veckor just än. Men som en som aldrig lyckas komma lika långt som jag kommit nu så känns det annorlunda denna gång :) hoppas vi blir ett härligt gäng och alla får sina bebisar i mars!
Hej på er! Det här känns helt sjukt, för första gången i livet har jag fått ett positivt graviditetstest. Jag tog ut min spiral i oktober 2019, så det har tagit lång tid.!! jag och min kille hade planerat att göra IVF efter sommaren, och kanske, kanske behöver vi inte göra det om det här fröet vill stanna. enligt NC appen är BF 12/3. <3 tänk att kroppen funkade tillslut!
Hej på er! Det här känns helt sjukt, för första gången i livet har jag fått ett positivt graviditetstest. Jag tog ut min spiral i oktober 2019, så det har tagit lång tid.!! jag och min kille hade planerat att göra IVF efter sommaren, och kanske, kanske behöver vi inte göra det om det här fröet vill stanna. enligt NC appen är BF 12/3. <3 tänk att kroppen funkade tillslut!
Hej! Förstår dig till 200% jag har försökt lika länge som du och nu efter lite hjälp äntligen fått plussa. Första gången någonsin :) ser fram emot att följas åt! Och GRATTIS <3
Hänger också på här!
Plussade idag! BIM-5!!!!! Väldigt, väldigt svagt men det är två streck (syntes mer tydligt i verkligheten). BF borde vara 16 mars.

Taaack! Åh vad kul att höra att det funkade för er tillslut också! :) känns overkligt! Vad fick du för hjälp? Det här var första cykeln jag använt progesteron! Nu kommer man alltid undra om det var bara det som behövdes :DVälkommen till dig också, grattis! :) fna vad underbar att det kan hända precis när man minst anar.... Hatar det lite haha eftersom man önskar och önskar och så blir det plötsligt istället för väntat! Om frön håller så har jag räknat bf till 13/3 :)
Hej! Jag vill gärna vara med här! Grattis till alla som har plussat. Plussade 29/6, BF 5 mars! Jag är så nervös!
Ni som kan mer än mig! <3
Hade min sista mens den 31/05, och ägglossning 06/14
Alltså är jag redan i vecka 4?! (Trode jag var i vecka 2-3 av någon anledning ,så bf 7 Mars
Hej! Jag vill gärna vara med här! Grattis till alla som har plussat. Plussade 29/6, BF 5 mars! Jag är så nervös!