Jez20 skrev 2021-07-02 11:00:29 följande:
Hej! Förstår dig till 200% jag har försökt lika länge som du och nu efter lite hjälp äntligen fått plussa. Första gången någonsin :) ser fram emot att följas åt! Och GRATTIS <3
Taaack! Åh vad kul att höra att det funkade för er tillslut också! :) känns overkligt! Vad fick du för hjälp? Det här var första cykeln jag använt progesteron! Nu kommer man alltid undra om det var bara det som behövdes :D
helle88 skrev 2021-07-02 12:41:59 följande:
Hej på er! Det här känns helt sjukt, för första gången i livet har jag fått ett positivt graviditetstest. Jag tog ut min spiral i oktober 2019, så det har tagit lång tid.!! jag och min kille hade planerat att göra IVF efter sommaren, och kanske, kanske behöver vi inte göra det om det här fröet vill stanna. enligt NC appen är BF 12/3. <3 tänk att kroppen funkade tillslut!
Välkommen till dig också, grattis! :) fna vad underbar att det kan hända precis när man minst anar.... Hatar det lite haha eftersom man önskar och önskar och så blir det plötsligt istället för väntat! Om frön håller så har jag räknat bf till 13/3 :)