BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Ringde för att boka tid för inskrivning på mvc och fick tid redan nu på torsdag, det känns väldigt tidigt? Går in i v 6 på fredag. Minns inte hur det var med dom andra barnen
Ringde för att boka tid för inskrivning på mvc och fick tid redan nu på torsdag, det känns väldigt tidigt? Går in i v 6 på fredag. Minns inte hur det var med dom andra barnen
Vad jag minns från vården var det typ "grattis, vi ses i v12" har du en lång cykel? Vården la nämligen inte räkna och utgår endast från senaste mens, oavsett när du hade äl. Vul i v6 brukar vara privat eller om man har haft extremt svårt/många mf och behöver extra koll. Men hey, why not :D!
Hej!
Jag hänger gärna på i FB-gruppen jag också.
Plussade i söndags. Beräknad BF 11/3 :)
Grattis till oss alla :)
Hej alla! Hoppar gärna in här. Vi har gjort ivf och fick ett plus i fredags som hade ökat i styrka igår. Bf 10 mars. Verkar vara några som vill hänga kvar här på FL ett tag precis som jag!?
Hurtänktedunu - 31 år. Tredje barnet. BF 5/3
Helle88 - 32 år, första barnet. BF 12/3
Emmalucy - 35 år. Första barnet. BF 13/3
Jez20 - 31 år. Första barnet. BF 4/3
Ketchup88 - 33år, andra barnet BF 6/3
Ettan30 - 30år, första barnet BF 16/3
Happiy - 31år, första barnet BF 5/3
Elin11989 - 32 år, tredje barnet BF 11/3
Sol093 - 28 år, första barnet, BF 9/3
Cupidus - 27år, första barnet, BF 14/3
Liv00 - 30 år, andra barnet, BF 7/3
Nexis - 31 år. Första barnet. BF 12/3
Clemmentina - 37 år, första barnet. BF 10/3
Hej!
Jag hänger gärna på i FB-gruppen jag också.
Plussade i söndags. Beräknad BF 11/3 :)
Grattis till oss alla :)
Hej! Är också gärna med i denna tråd. Plussade i söndags, slutade med p-piller i april. Första barnet för mig och min sambo, känns så kul! Beräknad 10/3-22 :)