BF Mars 2022
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Känns så lustigt att skapa denna tråden!
Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.
BF är 1/3 <3
Hoppas att vi ska kunna följas åt :)
Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.
Ni som kan mer än mig! <3
Hade min sista mens den 31/05, och ägglossning 06/14
Alltså är jag redan i vecka 4?! (Trode jag var i vecka 2-3 av någon anledning ,så bf 7 Mars
Hoppar på här jag med :) hade en kemisk graviditet förra månaden
plussade i natt svagt men tydligt bf 18 mars
Tack :) Kanske att du är i gravidvecka 5 (4+4)??
Hoppar på här jag med :) hade en kemisk graviditet förra månaden
plussade i natt svagt men tydligt bf 18 mars
Du har helt rätt 4+3 idag, enligt gravid appen också, blev bara chockad, går så fort men då är det så, tack för svar <3
Grattis till plus :)
Välkommen till er nya! :) så spännande att det blir fler och fler, det känns så skrämmande att ens tänka att man kanske ska ha ett BF just nu, känns som jag har ett berg att kliva över först.... jag vet liksom inte vad jag ska göra med mig själv, har aldrig låtit mig själv planera något för när jag blir gravid eftersom jag trodde det skulle ta mycket mer tid att lyckas...
Välkommen till er nya! :) så spännande att det blir fler och fler, det känns så skrämmande att ens tänka att man kanske ska ha ett BF just nu, känns som jag har ett berg att kliva över först.... jag vet liksom inte vad jag ska göra med mig själv, har aldrig låtit mig själv planera något för när jag blir gravid eftersom jag trodde det skulle ta mycket mer tid att lyckas...
Så bra :) Jag tycker det går så långsamt nu! Längtar till 16 juni. Då har vi ett tidigt ultraljud inbokat. Förhoppningsvis är det en positiv dag:)