Inlägg från: Anonym (Man40) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man40)

    vilken porr/fantasi går ni igång på och varför

    Stag/vixen scener går jag igång på!

  • Anonym (Man40)
    Sk007 skrev 2021-07-19 18:55:59 följande:

    Jag är i en period med en hel del deepthroat, bondage och hotwife just nu.


    Hotwife är så jävla hett!
  • Anonym (Man40)
    Sk007 skrev 2021-07-21 18:51:53 följande:

    Verkligen! Att tillfredställa andras fruar är något alldeles extra ;)


    Och jag skulle vilja att någon tillfredsställer min fru, tänk vad olika vi är ändå.
  • Anonym (Man40)
    Pussan skrev 2021-07-30 22:30:01 följande:

    Jag är visserligen inte fru, men omvänt kan jag säga att det är något alldeles extra att bli tillfredsställd av andra män medan min ¨man¨ ser på


    Ohoj, jag hoppas min sambo och jag snart får till en träff med en annan man så vi får uppleva det där du skriver om! Att hon får njutningen av att bli tillfredsställd av någon annan när jag tittar på och att jag får tillfredsställelse av att se henne njuta tillsammans med någon annan. Vi har pratat lite smått om det och hon har sagt att hon dels fantiserat om att ha sex med någon annan men även att hon vill att jag är med om det skulle ske, i vart fall att jag får se på om jag inte nödvändigtvis måste delta.
  • Anonym (Man40)
    Mannen från Stan skrev 2021-08-05 10:04:58 följande:

    Precis samma känsla! Men helst vill man vara "Bull" eller varför inte turas om?


    Att turas om eller dela på henne är helt klart med i min fantasi. Kanske att jag får sitta och kolla och kanske uppmana dem

    att börja känna på varandra och jag bara sitter och observerar dem för att tillslut kanske gå fram och kyssa henne samtidigt som han knullar henne bakifrån. När han är klar så vill jag knulla henne med, och liksom ta tillbaka henne och han får gärna ha sprutat i henne. Det skulle kännas extra härligt att veta att hennes våta grotta gett honom orgasm. Han har fått känna hur våt och skön tjej jag har. Det bästa vore om han kunde ge henne en orgasm när hon blir penetrerad och att jag får se hur hon liksom försvinner i medvetande samtidigt som hon kommer. Att få se henne rödblommig och nästan lite skamsen av att just kommit tillsammans med någon annan än mig, och att jag sett på samtidigt skulle slå allt.
  • Anonym (Man40)
    Anonym (Man36) skrev 2021-08-21 08:08:57 följande:

    Jag upptäckte för ett tag sen att min sambo tittar på porr med gangbang, gruppsex med en tjej och fler män eller ganska hardcore porr. Men i sängen är hon ganska blyg och försiktig trors att vi varit ihop mycket länge, har en toppenbra relation och litar på varandra. Hon pratar aldrig om sex och fantasier. Får inte ihop det. Tjejer, vad kan det betyda att hon tittar på sånt typ av porr och går igång på det?


    Tänker att det betyder att hon går igång på det, kanske inget hon vill uppleva i verkligheten men att titta på det och onanera verkar hon gilla. Kan ni inte prata om det? Jag känner igen mig hos oss, det är först efter många år faktiskt som vi berättat om våra fantasier för varandra. Min tjej går igång på att ha en trekant med två killar och att nästan bli våldtagen. Det var inte så självklart för henne att berätta detta men nu är det gjort. Jag vet att nu att hon har en fantasi om att bli tagen och nästan utnyttjad och det spinner vi vidare på här hemma när vi fantiserar tillsammans. Vi fantiserar även om en trekant och det är inte omöjligt att vi går vidare med det om rätt tillfälle dyker upp för oss.
  • Anonym (Man40)

    Har en fantasi att jag inte får ha sex med min sambo utan kondom och att jag inte får komma i/med henne. Detta är bara till andra hon har sex med. Att jag typ ska glömma bort hur det känns att vara inne i henne utan skydd och att mina orgasmer får jag framkalla själv. Är jag nära med henne måste jag avbryta och själv framkalla orgasmen. 

  • Anonym (Man40)

    Två okända män, eller jag och en till man som knullar sambon ordentligt. Jag går inte igång på att jag har sex med henne utan att hon blir knullad av flera. 

  • Anonym (Man40)
    Anonym (Frugan) skrev 2022-02-05 12:10:23 följande:
    Det låter underbart! Vet hon om att du har den här fantasin? 
    Ja, det gör hon. Vi har pratat om det vid några tillfällen och först tyckte hon det var lite konstigt. Men nu är det faktiskt så att vi har det som en liten igångsättning där jag kan påminna henne om att hon har möjlighet att ligga med andra om tillfället dyker upp och hon kan ibland hinta lite att hon kanske behöver någon som kan hjälpa henne att slappna av och att det har ju du (jag) inget emot. Hon har erkänt att hon går igång på
    tanken eftersom jag går igång på tanken och att jag kommer få uppleva det! 
  • Anonym (Man40)

    @busig kvinna

    Det går inte citera på mobilen annat än senast skriva post men min sambo har en liknande fantasi som dig, att bli utelämnad till att tillfredsställa en okänd man, eller en känd men att hon är lite i beroendeställning till honom. Att hon ?tvingas? göra det det hon blir tillsagd och se till att göra kunden nöjd. 


     

  • Anonym (Man40)

    Själv fantiserar jag om att min tjej ligger med andra, att hon njuter av detta men skäms lite inför mig att hon faktiskt går igång på detta och kan njuta med andra än mig som är den enda hon egentligen bara älskar. Jag tittar på när hon har sex och hur hon liksom nästan försöker att inte få orgasm för att visa hur skönt det är men helt misslyckas och kommer både hårt och länge. När jag efteråt frågar om hon tyckte det var bra så får hon fram ett lite krystat ja för att hon återigen skäms lite över att hon kom så lätt med honom. 

Svar på tråden vilken porr/fantasi går ni igång på och varför