Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-13 11:44:34 följande:
Vad fint du beskriver det, tack för att du delar med dig.
Det här är verkligen ett underskattat sätt att överkomma problem i relationen tycker jag (om båda vill förstås).
Tack!
Det är ett helt perfekt sätt att kunna komma över saker ihop, om det passar båda.
Jag antar att det är lättare att svara på frågor hur man känt i en viss situation om man ligger med rumpan bar och får sträng besked om att svara. Då vet man ju också att den andra bryr sig om svaret och vill ha svaret, och det blir lättare för mig att ställa följdfrågor och också be om ursäkt för något själv, för att lära känna henne bättre och för att hon ska lära känna mig bättre, som "Det var inte mening att vara otydlig med dig, men du vet ju att du är min slampa och att jag inte vill att du ska gå och vara sur för något du inte behöver".
Hur som helst så är hon sexig som tusan när hon ligger där lite skamsen med rumpan i vädret. Har hon varit väldigt ofokuserad eller annat, så får hon smeka sig själv medans jag smörjer in hennes skinkor efter smisket, och gör hon det inte helhjärtat så blir det mer smisk eller ett passande kvällsstraff någon kväll senare. Det kan vara allt ifrån att få gå naken i sommarstugan, till att få göra det samma när jag har en kompis på besök som är invigd. Hon blir så kåt av det, och älskar det, men samtidig fungerar det som ett straff eftersom hon dör av blyghet och har en skamsenhet över att hon så klart inte kan dölja sin upphetsning när vi smiskar henne och då känner att hon är dyblöt.
Kul att läsa alla inlägg i den här tråden, och få höra om andras erfarenheter och vad som triggar dem. Man får intrycket när man läser inläggen att det finns många varianter och att både män och kvinnor både älskar att blir dominerade eller dominera, men att vissa inte gillar något av det alls.
Lika barn leker bäst, och det viktigaste är att man tar hand om varandra och gör det bra.
Min filosofi är enkel, hon är min lilla gudinna och jag vill att hon öppnar sig och berättar när hon är sur för något istället för att gå och sura, så att jag kan se till att hon har det bra, och eftersom vi har en deal att hon ska öppna sig och hon vill det själv, så får hon snällt puta med rumpan när hon inte klarat följa det vi blivit eniga om.