• Anonym (Ella 27)

Hur får/ger du smisk?

Jag får smisk ganska ofta. Jag känner på mig när det börjar bli dags, jag vet med mig att jag varit dryg och retsam mot honom lite för länge. När vi sedan blir ensamma på kvällen är det dags. När han talar om att det ska ske blir jag så konstigt lugn och trygg.

Jag får lägga mig över hans knä eller armstödet på soffan, och sedan smiskar han mig hårt och länge. Det är så konstigt, för det gör ont och samtidigt inte? Förnedrande i viss mån, men mest blir jag så lugn och trygg. Det är skönt när han sätter ner foten och sätter mig på plats.

Ibland, eller ja ganska ofta, knullar han mig hårt bakifrån efteråt. Älskar känslan av hur han stöter i min ömma rumpa. Älskar hur han tar kommando och jag bara får åka med.

Sedan är jag en lugn och snäll tjej i några dagar. Innan det är dags igen. Visst är det dumt att vara så dryg som jag är mot mannen jag älskar men jag kan inte låta bli. Och det är så skönt att veta att han sätter mig på plats, bestämt och kärleksfullt, när det behövs.

Kan inte ni berätta om hur ni smiskar/blir smiskade?

• Svar på tråden Hur får/ger du smisk?
  • Gaskarl
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-14 09:39:20 följande:

Att det är relativt nytt för mig, vi började leva såhär för ungefär ett år sedan. Det är en stor del av mitt liv, som jag tänker mycket på och som påverkar mig. Men till skillnad från många andra grejer är det här ju inget jag kan prata med typ kompisar och kollegor om (eller ja, kan och kan, jag vill inte prata om mitt sexliv så öppet). Så jag vill få prata och ventilera anonymt. Finns säkert ett visst exhibitionistiskt drag i det också, att det är lite spännande att berätta om det. Typ så.

Ok..Hur började det, vad utlöste det liksom, minns du det?

Jag har själv ett sådant exhibitionistiskt drag, så det kan jag förstå.
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Örjan) skrev 2021-07-14 09:55:44 följande:

Då är min fråga bara hur genuint är detta samtycke och är det till 100% baserat på dina önskningar och inte någon form av FOF eller FOMO. Min känsla av det du skriver skriker tyvärr FOF lång väg vilket också är anledningen till att jag är skeptisk till sanningshalten då nästan alla porrnoveller med BDSM-inslag är fulla av undergivna med stor dragning till FOF som vill vara en dominants lilla valp och fostras till lydnad med hjälp av bestraffningar. Min erfarenhet är att det är väldigt få som är klara med sin BDSM läggning som lider av FOF och FOMO därav min misstro till det du skriver.

Vad vet inte vad de där förkortningarna betyder.

Det verkar vara som så att om man är väldigt erfaren inom bdsm så vet man hur jargongen brukar vara och hur folk generellt uttrycker sig. Men man kanske missar att det finns människor som lever med bdsm-inslag men som likväl inte är inlästa på bdsm och aldrig tidigare har fört samtal på ämnet. Liksom, för några dagar sedan tänkte jag nog inte ens att det vi håller på med är bdsm.

Jag försöker lära mig och inser mer och mer att det är väldigt mycket jag inte har koll på. Men jag tycker det är tråkigt att man inte ska kunna få vara nybörjare och oerfaren utan att man ska mötas av hån och elakheter. Tycker bdsm-communityt gör så stort nummer av att vara öppna och toleranta men det är verkligen inte den bilden jag fått hittills. Snarare känns det som högstadiemobbning där man ska klanka ner på den som inte förstår riktigt hur tonen i samtalet är.

Att vissa av mina inlägg känns lite sexnovellaktiga förstår jag. Jag har skrivit smisknoveller i många år innan jag provade i verkligheten och jag faller lätt in i de formuleringarna när jag ska återberätta. Det gör inte det jag berättar mindre sant.
  • Anonym (Smisk på rumpan)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-14 10:25:18 följande:

Det verkar vara som så att om man är väldigt erfaren inom bdsm så vet man hur jargongen brukar vara och hur folk generellt uttrycker sig. Men man kanske missar att det finns människor som lever med bdsm-inslag men som likväl inte är inlästa på bdsm och aldrig tidigare har fört samtal på ämnet. Liksom, för några dagar sedan tänkte jag nog inte ens att det vi håller på med är bdsm.

Jag försöker lära mig och inser mer och mer att det är väldigt mycket jag inte har koll på. Men jag tycker det är tråkigt att man inte ska kunna få vara nybörjare och oerfaren utan att man ska mötas av hån och elakheter. Tycker bdsm-communityt gör så stort nummer av att vara öppna och toleranta men det är verkligen inte den bilden jag fått hittills. Snarare känns det som högstadiemobbning där man ska klanka ner på den som inte förstår riktigt hur tonen i samtalet är.

Att vissa av mina inlägg känns lite sexnovellaktiga förstår jag. Jag har skrivit smisknoveller i många år innan jag provade i verkligheten och jag faller lätt in i de formuleringarna när jag ska återberätta. Det gör inte det jag berättar mindre sant.
    Bara du vet hur du vill ha det, och det är fel att du blir i ifrågasatt. Det är bättre att fråga än att ifrågasätta. Du kan ju svara på vad du gillar! Jag tycker att du har en sund och sexig inställning. 
  • Anonym (Smisk på rumpan)

Bara du vet hur du vill ha det, och det är fel att du blir i ifrågasatt. Det är bättre att fråga än att ifrågasätta. Du kan ju svara på vad du gillar! Jag tycker att du har en sund och sexig inställning. 
  • Gaskarl

Kan man läsa novellerna någonstans? Undrar nyfiken och fascinerad.
  • Anonym (Ann)
    lindeerik skrev 2021-07-13 15:27:22 följande:
    Låter spännande. Hade gärna velat testa. Sen om tjejen hade börjat gråta så vet jag inte hur jag hade tagit det, men helt klart spännande.
    Det är inget konstigt om man reagerar på att partnern gråter. Och det gör man förhoppningsvis inte första gången man provar. Det är superviktigt att man kan läsa av varandra, framför allt den som smiskar. Och jag har ett stoppord även om det är väldigt sällan jag använt det.
  • Anonym (Ella 27)
    Gaskarl skrev 2021-07-14 11:01:22 följande:

Kan man läsa novellerna någonstans? Undrar nyfiken och fascinerad.

Smisksidan har många bra noveller. Vilka jag ligger bakom avslöjar jag nog helst inte men någon kanske man kan lista ut själv.
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Smisk på rumpan) skrev 2021-07-14 10:58:26 följande:

Tack, det var snällt sagt. Jag är som sagt rätt ny i detta och jag försöker navigera mig i det hela. Tycker det är helt rimligt att ifrågasätta och uppmana till reflektion men den förminskande tonen som vissa tar sig rätten att ha är hemsk.
  • Anonym (Ella 27)
    Gaskarl skrev 2021-07-14 10:03:46 följande:

Ok..Hur började det, vad utlöste det liksom, minns du det?

Jag har själv ett sådant exhibitionistiskt drag, så det kan jag förstå.

Som stämningen är i tråden nu så känner jag inte för att berätta mer (det har inget med dig att göra, du har varit trevlig på alla vis). Det känns som att det bara kommer letas fel i allt jag skriver. Hoppas att det vänder så det blir roligt att prata och dela med sig igen.
  • Anonym (Lovisa)

Jag tycker inte du ska ta åt dig så mycket av vad swing for fun skriver. Jag har tidigare haft ganska mycket respekt för det hon skriver men efter att hon varit nedlåtande även i andra trådar har jag tappat den respekten. Om hon är orolig för dig eller ser faror i ditt sätt att leva finns det mycket bättre sätt att uttrycka detta. Själv tycker jag att det hon beskriver i hur hon själv lever låter ganska extremt i mina ögon. Synd att då inte kunna ha en mer inkluderande inställning själv gentemot andra. Då menar jag inte att reagera på om någon man läser känns fel utan sättet det görs på. Jag hoppas att swing for fun tar åt sig av kritiken då hon i grunden har en del bra saker att komma med men sättet hon uttryckt sig på känns inte alls ok.

Svar på tråden Hur får/ger du smisk?