• Anonym (Ella 27)

Hur får/ger du smisk?

Jag får smisk ganska ofta. Jag känner på mig när det börjar bli dags, jag vet med mig att jag varit dryg och retsam mot honom lite för länge. När vi sedan blir ensamma på kvällen är det dags. När han talar om att det ska ske blir jag så konstigt lugn och trygg.

Jag får lägga mig över hans knä eller armstödet på soffan, och sedan smiskar han mig hårt och länge. Det är så konstigt, för det gör ont och samtidigt inte? Förnedrande i viss mån, men mest blir jag så lugn och trygg. Det är skönt när han sätter ner foten och sätter mig på plats.

Ibland, eller ja ganska ofta, knullar han mig hårt bakifrån efteråt. Älskar känslan av hur han stöter i min ömma rumpa. Älskar hur han tar kommando och jag bara får åka med.

Sedan är jag en lugn och snäll tjej i några dagar. Innan det är dags igen. Visst är det dumt att vara så dryg som jag är mot mannen jag älskar men jag kan inte låta bli. Och det är så skönt att veta att han sätter mig på plats, bestämt och kärleksfullt, när det behövs.

Kan inte ni berätta om hur ni smiskar/blir smiskade?

• Svar på tråden Hur får/ger du smisk?
  • RebeccaSchneider

Smisk kan vara hett, men då gäller det att rätt person utför det - allting sitter i det mentala och attityden. Fel person och det blir töntigt eller otroligt osexigt.

• lindeerik
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-13 21:19:35 följande:

Tänker att det är sunt att reagera på om personen gråter. Så "långt" ska det bara gå om man känner varandra väldigt väl och vet var varandras gränser går.

Hoppas du får tillfälle att testa någon gång :)

Ja det hade varit spännande att testa. Kanske på dig ;)
  • Anonym (Ella 27)
    lindeerik skrev 2021-07-14 08:09:48 följande:

Ja det hade varit spännande att testa. Kanske på dig ;)

Haha, jag får nog vackert hålla mig till min man. Men jag är knappast ensam om min fascination för detta så du ska nog kunna hitta någon om du är nyfiken.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-14 08:01:34 följande:

Jag har läst en massa trådar på det här ämnet på familjeliv och såg inte varför jag inte själv skulle kunna starta en. Du har säkert rätt i att det finns bättre forum för det men jag kände inte till några (frågade om tips i en annan tråd här om dagen och fick tips om darkside där jag precis har börjat kolla runt lite). Jag har inte mycket kunskap på ämnet vilket säkert märks. Jag vet bara hur jag lever och jag har ett behov av att prata om det. Och jag skulle vilja göra det utan att motta hån och elakheter.

Jag har förstått att du uppfattar mitt skrivande på det viset men jag skriver på det vis som faller sig naturligt för mig. Om jag ska försöka ändra på det så blir det ju konstlat om något.

Då får du också leva med att din trovärdighet är noll och att jag därför inte har det minsta intresse att på ett seriöst sätt diskuteras detta med dig då jag inte har det minsta intresse av att bidra med runkfantasier.
  • Gaskarl
    Anonym (Ella 27) skrev 2021-07-14 08:17:52 följande:

Haha, jag får nog vackert hålla mig till min man. Men jag är knappast ensam om min fascination för detta så du ska nog kunna hitta någon om du är nyfiken.

Godmorgon.

Jag tycker inte att du låter som en runkgubbe..Det är återigen olika hur man tacklar saker, och vilka behov man har att dela erfarenheter. Sedan tror jag inte heller att man ska, eller kan generallisera FL:s medlemmar om hur mycket/lite dom vet om BDSM, det handlar inte om forum, det handlar om personlig erfarenhet.
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2021-07-14 08:34:47 följande:

Godmorgon.

Jag tycker inte att du låter som en runkgubbe..Det är återigen olika hur man tacklar saker, och vilka behov man har att dela erfarenheter. Sedan tror jag inte heller att man ska, eller kan generallisera FL:s medlemmar om hur mycket/lite dom vet om BDSM, det handlar inte om forum, det handlar om personlig erfarenhet.

Nu får du ursäkta men denna tråd är väl ett fantastiskt bevis på vilken nivå det är på FL när man kommer till BDSM och relationer med maktförskjutningar.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-07-14 08:44:04 följande:

Nu får du ursäkta men denna tråd är väl ett fantastiskt bevis på vilken nivå det är på FL när man kommer till BDSM och relationer med maktförskjutningar.

Men som jag skriver, har alla olika behov att dela med sig av sina erfarenheter, även du och jag. Du är ju ändå medlem på FL, då blir det lite dumt när du dissar och antyder att ingen på FL vet något om riktig BDSM, eller hur. Det är två kvinnor här som skrivit och frågat och berättat, en har själv sagt att hon inte är så erfaren. Sedan finns det säkert en drös män som tror att BDSM bara är att ge sin partner örfilar, eller slå och samtidigt kalla henne h*ra.
  • Anonym (Swing for fun)
    Gaskarl skrev 2021-07-14 08:52:31 följande:

Men som jag skriver, har alla olika behov att dela med sig av sina erfarenheter, även du och jag. Du är ju ändå medlem på FL, då blir det lite dumt när du dissar och antyder att ingen på FL vet något om riktig BDSM, eller hur. Det är två kvinnor här som skrivit och frågat och berättat, en har själv sagt att hon inte är så erfaren. Sedan finns det säkert en drös män som tror att BDSM bara är att ge sin partner örfilar, eller slå och samtidigt kalla henne h*ra.

Har jag någons sagt att det inte finns personer på FL som har erfarenhet av BDSM det jag sagt är att nivån på FL när man diskuterar BDSM och maktförskjutningar är pinsamt låg och att ett stort antal inlägg endast känns som runkfantasier och inte det minsta seriösa.
  • Anonym (Ella 27)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-07-14 08:34:07 följande:

Då får du också leva med att din trovärdighet är noll och att jag därför inte har det minsta intresse att på ett seriöst sätt diskuteras detta med dig då jag inte har det minsta intresse av att bidra med runkfantasier.

Det blir en stor sorg för mig att inte få prata med dig om detta när vi haft så trevliga och givande samtal hitintills, men jag respekterar ditt beslut.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2021-07-14 08:57:22 följande:

Har jag någons sagt att det inte finns personer på FL som har erfarenhet av BDSM det jag sagt är att nivån på FL när man diskuterar BDSM och maktförskjutningar är pinsamt låg och att ett stort antal inlägg endast känns som runkfantasier och inte det minsta seriösa.

Du har sagt/skrivit att det finns mycket bättre forumän FL, att diskutera BDSM på, det kan uppfatras som en diss, då det helt klart finns erfarna personer här. Det är din uppfattning att det runktrådar här, jag har en annan, iaf om denna tråd. Vi tycker olika, ingen har facit.
Svar på tråden Hur får/ger du smisk?