• Voyager

Sveriges bästa stringstränder?

Smaken är som baken -- delad -- vilket blir extra tydligt när man har string på sig. Få ämnen verkar orsaka sådana återkommande debatter som string.                                                                                                                                                                                                        

För ung för string. För gammal för string. För stor för string. För liten (eller "platt") för string. Älskar string. Hatar string. Solat och badat i string, som jag, sedan tonåren -- och sedan mindre och mindre! Skulle aldrig visa upp mig i string på stranden.                                                                                                                                                                                                         
    Detta är ingen tråd för att upprepa alla dessa argument för eller emot -- utan förutsätter att du redan gillar att sola och bada i mikrominimala plagg. (Jag blev rekommenderad av en annan person här att starta en ny tråd och ställa frågan, so here we go -- med sex som kategori.)                                                                                                                                                                                                        

Vi som gillar att sola och bada i det allra senaste, pyttelilla minsta, som visar mer än det döljer, behöver ju inte irritera andra pryda badgäster som trivs bäst med att "tälta" i sina gigantiska shorts eller enorma baddräkter ? men vart ska vi andra ta vägen som tycker det senare är fult och både vill se och synas i en sexig och tillåtande atmosfär?                                                                                                                                                                                                         
    Vem vet "minst"? På vilka svenska stränder eller bad har flest och minst string?
  • Svar på tråden Sveriges bästa stringstränder?
  • Anonym (Ooops)

Skrea strand, Falkenberg, kanske.
    Stavar man fel så kan det bli "Skreva".
    MOAHAHAHAAA!! SkrattandeSkål

• Anonym (A)

Du menar att vissa stränder är fulla av människor med string? Haha? nja. Jag har en fin stringbikini. Badar vid olika sjöar och ibland kusten. Badar med familjen. Jag har en nätt och tight kropp och tycker bikinin klär mig :)

• Voyager
    Anonym (Ooops) skrev 2021-07-11 12:13:55 följande:

Skrea strand, Falkenberg, kanske.
    Stavar man fel så kan det bli "Skreva".
    MOAHAHAHAAA!! SkrattandeSkål

Tack, det ska jag skreva upp.
  • Voyager
    Anonym (A) skrev 2021-07-11 12:14:42 följande:

Du menar att vissa stränder är fulla av människor med string? Haha? nja. Jag har en fin stringbikini. Badar vid olika sjöar och ibland kusten. Badar med familjen. Jag har en nätt och tight kropp och tycker bikinin klär mig :)

Tack! Kanske inte direkt "fulla av människor med string" men där "många" har vad jag kallar "riktig g-string". Jag tror säkert bikinin klär dig och skulle gärna se fler i liknande och gärna ännu mindre, som jag själv har
  • Anonym (Kvinna 38)

String kan man ha på alla stränder tycker jag. Ser det överallt. Blivit poppis igen och inte konstigt.

• Anonym (Men framsidan?)

Jag skulle gärna ha string. Bak alltså. Men tänker att det är bara plattmagade kvinnor som kan ha det. Det skulle ju se för hemskt ut eftersom jag har en sån där flärp på magen, ett stort hängande förkläde om ni förstår. Så nä...det går inte. Det blir problemet med sexiga underkläder också, okej bakifrån men funkar inte fram.

• Voyager
    Anonym (Kvinna 38) skrev 2021-07-11 12:34:05 följande:

String kan man ha på alla stränder tycker jag. Ser det överallt. Blivit poppis igen och inte konstigt.

Tack för detta inspirerande svar! Det låter ju bra i och för sig, men enligt en undersökning som Aftonbladet skrev om känner man igen en svensk på att man INTE har string på stranden. Tyvärr är det inte bara sällsynt utan kan på vissa ställen t.o.m. leda till klagomål. Det har jag nog inte upplevt själv men sett andra uttala sig om.
  • Voyager
    Anonym (Men framsidan?) skrev 2021-07-11 12:39:31 följande:

Jag skulle gärna ha string. Bak alltså. Men tänker att det är bara plattmagade kvinnor som kan ha det. Det skulle ju se för hemskt ut eftersom jag har en sån där flärp på magen, ett stort hängande förkläde om ni förstår. Så nä...det går inte. Det blir problemet med sexiga underkläder också, okej bakifrån men funkar inte fram.

Jag kanske är ovanlig men tycker string är läckert på alla typer av kroppar (oavsett ålder eller BMI). Särskilt personer som inte har perfekta modellkroppar kan jag tycka det är extra sexigt men så stort självförtroende och att man bara "tar för sig" av det allra senaste badmodet, hur litet det än är.                                                                                                                                                                                                         

Go for it! Det finns de som skulle beundra dig -- alldeles särskilt om du har en s.k. "front string". (Testa någonstans där du känner dig bekväm får du se, vilket bl.a. är syftet med denna "tråd" för oss som gillar att ses.)
  • Anonym (Men framsidan?)
    Voyager skrev 2021-07-11 13:48:26 följande:

Jag kanske är ovanlig men tycker string är läckert på alla typer av kroppar (oavsett ålder eller BMI). Särskilt personer som inte har perfekta modellkroppar kan jag tycka det är extra sexigt men så stort självförtroende och att man bara "tar för sig" av det allra senaste badmodet, hur litet det än är.                                                                                                                                                                                                         

Go for it! Det finns de som skulle beundra dig -- alldeles särskilt om du har en s.k. "front string". (Testa någonstans där du känner dig bekväm får du se, vilket bl.a. är syftet med denna "tråd" för oss som gillar att ses.)

Tack för svaret ; Vad är frontstring?
  • Voyager
    Anonym (Men framsidan?) skrev 2021-07-11 14:49:31 följande:
    Tack för svaret ; Vad är frontstring?
    En "front string" är en av de allra senaste modellerna som bara har string både bak och fram ("front"). Det finns lite olika varianter av dem, t.ex. som "dubbelstring" med öppning för klittan eller extremt kort i grenen som Xtreme Sling String.

"Not for the faint-hearted" men för oss som denna tråd är tillägnad
Svar på tråden Sveriges bästa stringstränder?