• Anonym (Tjejen)

    Gillar inte att bli slickad - är det bara jag?

    Det ger mig inget att bli slickad.

    Hur killarna är försöker (och de har varit jäkligt erfarna, några av dem) så blir det alldeles för mjukt.

    Dessutom har några av mina tidigare killar förstört genom att inte gilla det och göra det ändå och därför blir jag bara stressad så även när det är skönt så kan jag inte slappna av. Blir så stressad att det MÅSTE gå för mig

    Tycker alla tjejer att det ÄR så fantastiskt?

    Hur kan jag slappna av - och hur kan jag få klitoris mer känslig för så mjuk stimulans?

    Några tips?

  • Svar på tråden Gillar inte att bli slickad - är det bara jag?
  • Anonym (Tjejen)
    lindeerik skrev 2021-07-13 15:38:19 följande:

    Det är samma för mig. Jag blir extremt kåt av att slicka. Får tyvärr inte slicka min fru, men min förra sambo slickade jag ofta och hon älskade det. Jag blev stenkåt och kom nästan av det. Hon älskade det, jag slickade, sög på klitoris, in och ut med tungan i slidan och även lite lätt på anus. Hon blev sprängkåt av det. Oftast hade jag inne ett finger eller tvåoch pullade samtidigt eller ett i rumpan. Blir kåt av att bara tänka på det nu om jag hade fått göra det på frugan.


    fingrar i rumpan eller ihop med fontänorgasmer så går det utmärkt för mig men det är just när det enbart ska slickas som det inte funkar.

    Har inget emot det men känner mig tvungen att komma och då går det inte pga att jag blir stressad
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Tjejen) skrev 2021-07-12 21:54:56 följande:

    Det ger mig inget att bli slickad.

    Hur killarna är försöker (och de har varit jäkligt erfarna, några av dem) så blir det alldeles för mjukt.

    Dessutom har några av mina tidigare killar förstört genom att inte gilla det och göra det ändå och därför blir jag bara stressad så även när det är skönt så kan jag inte slappna av. Blir så stressad att det MÅSTE gå för mig

    Tycker alla tjejer att det ÄR så fantastiskt?

    Hur kan jag slappna av - och hur kan jag få klitoris mer känslig för så mjuk stimulans?

    Några tips?


    Mitt ex gjorde för mjukt och då sa jag att det inte behövdes, vi hade bra sex ändå osv. Sen mötte jag min nuvarande och han slickar helt enkelt så bra att nu vill jag helst att han gör det varje gång. Det handlar säkert också om att slappna av men jag vet precis vad du menar med att de slickar för mjukt. Jag försökte lära mitt ex och han ville verkligen lära sig, men han gjorde bättre med fingrarna vilket var helt ok för mig. Men som sagt, nuvarande lyckas liksom spetsa tungan mer, eller hur man ska säga. 
  • Anonym (färg)

    Nä, tycker inte heller att det är någon höjdare.. skäms lite över mitt underliv också så känns jobbigt att nån ska ha sitt huvud där, föredrar fingrar istället :)

  • Anonym (EN)
    Anonym (sassa) skrev 2021-07-13 13:41:28 följande:

    Förstår inte hur vissa av er inte gillar att bli slickade. Det är ju det skönaste som finns! Skippar gärna samlaget och har bara oralsex, både ge och ta!


    Fast vi tycker ju inte att det är det skönaste som finns :) Jag blir hundra gånger hellre knullad/penetrerad och stimulerar klitoris samtidigt. Då får jag sjukt sköna orgasmer. Att bli slickad är enbart tråkigt :)
  • Tukt

    Det finns väl en hel del sådana som inte gillar oralt. Både män som kvinnor.
    Men sedan tror jag det beror rätt mycket på "hur". Många gånger kan oralsex vara en snabb genväg innan penetration, i andra fall vill män (eller kvinnor) slicka för de själva blir kåta av det. Båda det är i regel ingen höjdare om man har svårt njuta av det.

  • lindeerik
    Anonym (C) skrev 2021-07-13 00:16:12 följande:

    Det är tvärtom för mig. Jag vill bli slickad men min kille verkar inte gilla det. Han har inte försökt iaf. Det är alltid bara jag som suger på honom. Vet inte om det är normalt. När han blir kåt så kör han bara tills han blir klar .alltid!!! Thats it. Så tråkigt!


    Det låter ju jättekonstigt. Att du ska behöva suga men att han vägrar slicka. Sluta sug av honom tills han börjar slicka dig då. Jag älskar att slicka fitta. 69an är ju underbar.
  • Småvarmt

    Oralsex är mycket mysigare och skönare än att knulla tycker jag. Det känns mer intimt och nära för mig, slicka ett nytvättat sköte är underbart.

  • Anonym (C)
    Småvarmt skrev 2021-07-14 16:09:47 följande:

    Oralsex är mycket mysigare och skönare än att knulla tycker jag. Det känns mer intimt och nära för mig, slicka ett nytvättat sköte är underbart.


    Ska aldrig göra mer 69 .Det var en gång men ex kille hade inte tvättat rumpan och det luktade bajs närjag skulle börja suga på honom. Han var skit äcklig. Jag avslutade 69:an direkt.
  • Anonym (emma)

    känner exakt samma sak.

    bara en kille som gett mig orgasm på det sättet och det var mitt ex. han fick hålla på i säkert 15 minuter. efter 5 min började han klaga över att det gjorde ont i käken.. not so sexy.

    krävs ju fingrar inuti för mig som trycker hårt mot g-punkten samtidigt. sen framförallt att han vill och tycker det är sexigt. varken min man eller mina ex har gillat det när de märker att de får hålla på länge. jag själv känner att det finns mer effektiva sätt att komma på så varför hålla på med något som ingen av oss riktigt njuter av ?

  • Anonym (Snäckan)

    Ofta är tekniken dålig. Har blivit slickad av 4-5 killar cirka.

    En hade underbar teknik. Inte alls som det vanliga. Fick orgasmer som gjorde att jag skrek.

    Han älskade också att slicka länge. Om de inte gillar det eller är osäkra märks det och är inte skönt

  • Anonym (J)

    Jag håller helt med dig. Astråkigt att få oralsex. Betydligt roligare att ge.

    Det är för slappt och tungan är för stor. Bättre med ett finger som vibrerar på klitoris.

    Alla män som gått ner på mig har gillat det. Bara en har dock slabbat halvt ihjäl sig för att jag måste komma. Vilket jag naturligtvis aldrig gjorde på de fem åren vi levde ihop.

  • Anonym (EN)
    Anonym (J) skrev 2021-07-14 22:32:52 följande:

    Jag håller helt med dig. Astråkigt att få oralsex. Betydligt roligare att ge.

    Det är för slappt och tungan är för stor. Bättre med ett finger som vibrerar på klitoris.

    Alla män som gått ner på mig har gillat det. Bara en har dock slabbat halvt ihjäl sig för att jag måste komma. Vilket jag naturligtvis aldrig gjorde på de fem åren vi levde ihop.


    Haha, slabbat är rätt ord. Hatar när det ska slickas överallt runtomkring. Ska de slicka, slicka för fan på klitoris- runt om och mjuk slabbig tunga ger mig verkligen inget :)
  • Anonym (emma)
    Anonym (EN) skrev 2021-07-14 22:57:04 följande:

    Haha, slabbat är rätt ord. Hatar när det ska slickas överallt runtomkring. Ska de slicka, slicka för fan på klitoris- runt om och mjuk slabbig tunga ger mig verkligen inget :)


    håller med.. kan lika gärna låta en hund hålla på då isf.
  • Anonym (J)
    Anonym (EN) skrev 2021-07-14 22:57:04 följande:

    Haha, slabbat är rätt ord. Hatar när det ska slickas överallt runtomkring. Ska de slicka, slicka för fan på klitoris- runt om och mjuk slabbig tunga ger mig verkligen inget :)


    Sjukaste är ju när de kör tungan in och ut i fittan, som en snigel som åker fram och tillbaka.
  • Anonym (EN)
    Anonym (J) skrev 2021-07-15 06:51:55 följande:

    Sjukaste är ju när de kör tungan in och ut i fittan, som en snigel som åker fram och tillbaka.


    Haha, ja :)
  • Anonym (Joline)

    Fy fan alltså, när jag läser här blir mörkrädd på riktigt.
    Som nybliven singel efter ett långt förhållande vågar jag nog aldrig mer ha sex med någon när jag läser om alla konstigheter folk har för sig.

  • Anonym (haha)
    Anonym (A) skrev 2021-07-12 22:28:22 följande:

    Samma här, gillar det inte alls. Känns som att bli tvättad med en särdeles mjuk trasa, just som att bli slickad, och inte på nåt slags erotiskt sätt utan mer som man skulle slicka på en glass. Har ändå upplevt ett flertal olika killar som försökt. Sen en sak som jag inte alls gillar (och som min man envisas med att göra) är när killen tittar upp på en med sina stora ko-ögon, jag gillar inte att bli tittad på så där och dessutom ser de så dumma ut också. Det är riktigt avtändande.


    Tusan så roligt skrivet. Skrattade högt
  • Anonym (haha)

    Satan i gatan vad jag skrattade högt av att läsa vad vissa skriver här Men skämt åsido. Man behöööööver ju inte gilla att bli slickad!!


     


    Jag älskar när min kille slickar mig och pullar mig samtidigt. Kommer så hårt så han ibland behövt hålla för munnen på mig pga grannar haha...

Svar på tråden Gillar inte att bli slickad - är det bara jag?