Är invandringen en belastning?
www.dn.se/sverige/varningen-fran-danmark-comanches-extremt-kriminella/
www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/comanches-mc-har-kommit-till-sverige-hor-forfattaren-om-gangets-planer
I den här tråden är de väldigt OT.
Detta känns som déjà vu. Samma diskussioner om och om igen, så tråden börjar väl att dö ut. Det är bara tröttsamt och slöseri med tid. Men du verkar lägga hela din själ på att älta och älta. Hur har du tid med detta?
Vad som hände vid Åkessons bröllop för fem månader sedan är för mig helt ointressant och jag bryr mig inte ett dugg. Varför ska man älta om detta? Det hjälper inte. Men det är däremot skrämmande att svenska gängkriminella nu försöker ta över i våra nordiska länder med narkotika, mord, skjutningar och sprängningar. Men det verkar du inte bry dig om, det är är viktigare vad som hände på Åkessons bröllop ...
Herre Gud, varför lägger jag tid på detta? Så meningslöst! Du har flera gånger ansett att vi har varit fega som inte har svarat, men vi har ett eget liv med jobb, vänner och andra intressen. Inte sitter vi fastklistrade vid datorn för att följa denna tråd. Och det tänker jag inte göra nu heller.