• Anonym (Va?)

    Sms konversation med kollega?

    Vad ska han be dig om ursäkt för? Förklara gärna hur du menar, för jag fattar ärligt talat inte. Man får inte skoja med en kollega?

  • Anonym (Va?)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-07-22 21:44:02 följande:
    jag tog illa upp just för det var en kvinnlig kollega, men min sambo sa att han skulle ha skrivit samma till en manlig.. så jag får väl ändå lita på det! och anta att det är min svartsjuka samt osäkerhet som ställer till det.. ?! Tack för svar! Glad
    Ok. Fattar fortfarande inte vad du tog illa upp över faktiskt, men bra att det känns bättre.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-07-22 22:24:48 följande:
    tack för svar! Skrattande men jag kan ändå inte riktigt släppa VARFÖR man gör så?!
    Jag kopplar liksom ihop texten som stod med att han skickar det?
    typ som "vill han göra det med henne" eller vadå? jag blir nästan knäpp..
    kan inte tänka på annat nu.. det känns lite olustigt?! Förvånad så tråkigt ändå att jag såg detta så det satte griller i huvudet på mig....Obestämd
    Så tråkigt att du såg det? Du snokade ju med flit.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Undrar) skrev 2021-07-22 22:33:37 följande:
    ja men vad ser jag nästa gång?!Förvånad
    Inget förhoppningsvis eftersom du bör sluta snoka.
  • Anonym (Va?)
    Anonym (Ärlighet) skrev 2021-07-23 12:57:34 följande:
    TS, jag skulle inte vara ok med att min partner pratade om sex med sina kvinnliga kollegor, eller andra kvinnor öht. Det är en sak att säga nåt allmänt skämt, att veta hennes sexuella preferenser är INTE ok.
    Men please. Han vet väl inte hennes preferenser. Det är ett skämt!! Skulle aldrig palla att vara tillsammans med någon tänker såhär. Det är fan skrattretande. 
Svar på tråden Sms konversation med kollega?