Jag tror Du är understimulerad. Fråga Dig själv; Vad exakt vill Du få ut av att ha en partner?
Lära Dig något nytt under en lång, intressant konversation?
Alternativet är att Du köper in nya böcker. Läs mycket och lär.
Ville Du känna Dig attraktiv inför någon?
Alternativet är att Du piffar upp Dig och klär Dig riktigt snyggt när Du går till affären/ går på en promenad.
Ville Du mysa med någon?
Skaffa en katt eller något annat husdjur.
Ville Du ha sex?
Köp en dildo eller en sexdocka.
Ville Du bilda familj?
Adoptera ett barn eller genomgå IVF och bli gravid på egen hand.
Ville Du känna Dig upphetsad och få sex-fantasier om någon?
Fantisera vilt om främlingar. Jag skrev i en annan tråd här på FL att när jag går på en power-walk, så kan det I FANTASIN se ut såhär att; först blir jag tagen hårt mot en vägg av en 18 årig kille som cyklade förbi på sin cykel, och som fick ögonkontakt med mig. 10 min efter det ser jag en pappa gå utomhus med sina 2 barn och sin kvinna. Han ser stilig ut och jag föreställer mig honom ta mig i doggystyle. 10 min senare igen ser jag en svart man jogga utomhus, och då föreställer jag mig att jag ger honom en skön avsugning bakom ett träd. Killar fantiserar såhär och tjejer borde det också tycker jag! Men det är viktigt att inställningen är att allt stannar på fantasier. Släpp loss din kåthet och må som bäst. :) Partner behövs inte!!!
Ville Du ha en partner för att ha någon att skämma bort?
Alternativet är att Du köper dyra presenter till din mamma, eller skänker pengar till välgörenhet. Man kan t.ex. ha ett adoptiv-barn "på distans" som man handlar till genom en viss internet-sida som jag just nu inte minns namnet på. Sedan skickar dem hem bilder till Dig på ditt adoptiv-barn långt borta, som bara blir större och större.
Ville Du gå på dejter och på bio med någon?
Gå med kompisar av samma kön. Detta stärker bara era vänskaps-band istället.
Ville Du köpa hus med någon?
Alternativet är att Du köper ett mysigt fritidshus på egen hand istället.
Ville Du ha någon som köper presenter till Dig?
Köp små gåvor, parfymer, skor m.m. till Dig själv.
Ville Du ha någon som ger Dig massage på kvällen?
Boka Dig en tid för thai-massage. Dem kan massera BÄTTRE än vad tinder-killar gör.
Du måste alltså kunna sätta fingret på lite mer exakt vad det är Du vill ha killen till? När Du vet det så väljer Du en "alternativ lösning", så slipper Du springa på dejter och sen bli hjärt-krossad. Men jag ser i ditt inlägg att Du verkar ha generellt skit-tråkigt, så LÄS mer. Böcker lär Dig mera än vilken person som helst. En kille kommer inte ge Dig detta intressanta som böcker kan. Installera även en schack-app och spela 10 partier schack om dagen (eller så mycket Du har tid med helt enkelt). Hjärnan MÅSTE hållas igång annars blir man galen. Lycka till!