• tigerbaby

BF April 2022

Hej!

Vet inte om någon redan startat en grupp för april 2022, kunde inte hitta någon. (Men sökfunktionen är ju inte alltid tillförlitlig)

I alla fall, plussade häromdagen så har bf 1/4 2022.

Tänkte om någon ville följas åt :)

• Svar på tråden BF April 2022
  • Lalalaaa
    Bunkan skrev 2021-08-03 20:51:40 följande:

Gruppen är hemlig men inte dold vilket innebär att den är sökbar men man kan bara se andra medlemmar om man själv är medlem (undantaget administratören som kan ses av alla) :)

Vad bra! Jag har ansökt.
  • Jordgubbstanten

Är det någon annan än jag som har rättså kraftig molvärk? Ligger och är redo för missfall :(

Brukar ha ganska mycket mensvärk när jag har mens..

har haft såhär sedan inatt.. inget blod dock!

Är det inte konstigt? Har man för lite symtom är man orolig och har

Man för mycket är man orolig :D

• MotherOfMiracles
    Jordgubbstanten skrev 2021-08-04 09:56:12 följande:

Är det någon annan än jag som har rättså kraftig molvärk? Ligger och är redo för missfall :(

Jag har också molvärk. Speciellt på natten. Jag brukar lugna mig med att missfallsvärk nyper bak i ryggen. Molvärken tycker jag drar mycket neråt blygdbenet. Kan nästan känna hur ligamenten dras ut.

Jag har bara väldigt diffusa symptom än så länge. Trött, molvärk, konstant kissnödig och dålig aptit. Har inte gått fem fulla veckor än dock. Hoppas på mer symptom snart. Jag skulle ta emot illamåendet med öppna armar just nu. Är så orolig för lilla grodden att jag till och från känner mig panikslagen.
  • Diosali

Så konstigt, jag har haft precis samma imorse. Vaknade vid 5 av extrem värk och feberkänslor och tänkte att det var kört. Haft 4 tidiga missfall sedan innan och det kändes precis så när jag började blöda... Men inget blod och nu ingen molvärk. Förhoppningsvis är det bara växtvärk för oss båda :)
  • Syren93

Jag har haft molvärk hela tiden från och till, mest bak i ryggen, men även en del i magen. Är också orolig hela tiden, det tar på krafterna! Jag har även typ gulbeiga flytningar (rätt mycket), är så rädd att dem ska börja bli mer brunaktiga..
  • PelloBello
    Lalalaaa skrev 2021-08-03 17:03:10 följande:

Finns det möjlighet att göra gruppen hemlig? Jag kommer inte att gå ut med graviditeten på länge ännu och vill inte att det ska synas att jag är medlem en gravidgrupp.

MotherOfMiracles skrev 2021-08-04 08:20:39 följande:

Men kommer det synas på min sida att jag är med i gruppen?

Gruppen är dold. Endast de som är medlemmar i gruppen kan se vilka som är medlemmar. Ingen utomstående kan se att ni är med i gruppen.

Om ni kollar nu innan ni blir medlemmar så kan ni inte se vilka som är med i gruppen, utom admin.

Alltså inte era vänner heller.
  • PelloBello

Ser nu att det finns en till fb grupp. Haha. Så finns två. Den jag skapat har en bebisemoji

• Dalhia
    BF-lista:

1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

1/4 - Bunakn, 30 år, andra barnet

2/4 Dalhia, 38 år, andra barnet

4/4 - hoppas!!, 27 år, första barnet

6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

6/4 - Solros2022, 35 år, tredje barnet

6/4 - Mother of Miracles, 34 år, femte barnet. (Tre på jorden och ett i himlen. Räknar självklart in min ängel.)

8/4 - Pellobello, 35 år, tredje barnet

10/4 Tmh, 31 år, tredje barnet

12/4 MBTM, 29 år, andra barnet

12/4 - Asparaghus, 36 år, tredje barnet

14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet
  • Dalhia

Var och träffade en barnmorska idag, ni vet för det där första samtalet och och så.
    Hela besöket gjorde mig riktigt depp och kände inte att vi klickade nånstans.
    Gick därifrån med en klump i magen.
    Ser verkligen inte fram emot att gå till henne och ha henne under den här resan. 

Måste jag det?
    Hur gör jag nu?

Svar på tråden BF April 2022