Han skiter i min orgasm
Het ett problem!
När jag och min kille har sex så slutar vi när han har kommit. Han försöker inte ens ge mig en orgasm efter att han har kommit.
Jag har ganska svårt att komma i vanliga fall men har bara blivit värre med han, då jag får sådan prestationsångest.
Känns som att min njutning bara är till besvär och jag känner mig dum och ful när han bara skiter i mig efteråt. Som att det går bra att använda mig för att han själv ska få njuta och har inte jag kommit så får jag skylla mig själv.
Jag får svårare och svårare att komma då jag bara känner mig i vägen och jobbig när jag försöker slappna av och njuta.
Jag anstränger mig väldigt mycket för att få honom att njuta och jag älskar att göra det skönt för honom, varför gillar han inte att få mig att njuta? känner att han Inte bryr sig om att göra det skönt för mig. Försöker jag att kommentera detta Så skämtas det bort.
Blir så ledsen när han bara vänder sig bort efter att han själv har kommit och jag får ligga kvar och skämmas och fundera på vad det är för fel på mig. Önskar att han kunde visa att han vill ha mig och ta lite initiativ. Dessutom har han vid ett flertal tillfällen ?hånat? mig när jag försöker visa honom att jag är upphetsad, då känner jag mig ennu mer dum. Varför är min fitta till för hans njutning och inte min?! Dessutom har vi typ aldrig något förspel och jag vågar inte heller säga att jag behöver det då jag är rädd för att han ska tycka att jag är jobbig.