• Anonym (Otillfredsställd)

Han skiter i min orgasm

Het ett problem!

När jag och min kille har sex så slutar vi när han har kommit. Han försöker inte ens ge mig en orgasm efter att han har kommit.

Jag har ganska svårt att komma i vanliga fall men har bara blivit värre med han, då jag får sådan prestationsångest.

Känns som att min njutning bara är till besvär och jag känner mig dum och ful när han bara skiter i mig efteråt. Som att det går bra att använda mig för att han själv ska få njuta och har inte jag kommit så får jag skylla mig själv.

Jag får svårare och svårare att komma då jag bara känner mig i vägen och jobbig när jag försöker slappna av och njuta.

Jag anstränger mig väldigt mycket för att få honom att njuta och jag älskar att göra det skönt för honom, varför gillar han inte att få mig att njuta? känner att han Inte bryr sig om att göra det skönt för mig. Försöker jag att kommentera detta Så skämtas det bort.

Blir så ledsen när han bara vänder sig bort efter att han själv har kommit och jag får ligga kvar och skämmas och fundera på vad det är för fel på mig. Önskar att han kunde visa att han vill ha mig och ta lite initiativ. Dessutom har han vid ett flertal tillfällen ?hånat? mig när jag försöker visa honom att jag är upphetsad, då känner jag mig ennu mer dum. Varför är min fitta till för hans njutning och inte min?! Dessutom har vi typ aldrig något förspel och jag vågar inte heller säga att jag behöver det då jag är rädd för att han ska tycka att jag är jobbig.

• Svar på tråden Han skiter i min orgasm
  • KimLinnefeldt

Du har rätt till din njutning, han låter väldigt oempatisk. Våga vara besvärlig! Ta ett allvarligt samtal med honom om att detta är en deal braker, om du inte får ut tillräckligt av sexlivet så kommer du att tröttna på honom och gå vidare. 

Fundera på om du vill ha det så här trist resten av ditt liv...

• Pinotage

Det där låter inte som en man att behålla ! Respekterar han dig i övriga livet ?

• Anonym (Det finns bättre)

Mitt ex var just precis så och jag känner igen mig i det du skriver.

Jag gick tillslut på toaletten för att komma ensam där. Så patetiskt. Tyvärr blev det ingen bättring, mitt självförtroende sämre i sängen allt med tiden, han var otrogen bara en skit.

Så träffade jag min man, han vill verkligen att jag ska komma alltid, eftersom hans utlösning alltid kommer och ibland ganska fort.

Han frågade alltid innan han förstod hur jag fungerade, han förstod att jag behövde mer tid, låter mig komma, stannar hos mig.

Jag trodde att jag hade hittat den bästa men det var verkligen ingenting om man ska jämföra hur förhållandet är nu. Känner mig verkligen bra med honom på alla sätt!

Ta ett allvarligt snack, sker ingen drastisk skillnad så dumpa.

• Anonym (Haha)

Snacka om att slå in öppna dörrar på FL. Den här tråden kommer vara en orgie hur elaka och idiotiska män är tillika en slasktratt för frustration hos bittra damer.

• ungvard

Låter riktigt dåligt. Har han fått dig att komma förut? Han kanske är osäker på hur han ska göra, tycker du ska prata med honom så han förstår att du också vill få orgasm. För mig är det självklart att ge kvinnan orgasm innan jag kommer! (Gör man det så är det ju också mer troligt att ni kvinnor ger mer tillbaka också)

• Studentpappa
    Anonym (Haha) skrev 2021-08-05 08:48:57 följande:

Snacka om att slå in öppna dörrar på FL. Den här tråden kommer vara en orgie hur elaka och idiotiska män är tillika en slasktratt för frustration hos bittra damer.

Må vara fallet, men du skulle säkert inte uppskatta en kvinna som kom på två minuter och sedan knuffade bort dig och la sig och sov.

Öppen dörr, eller bitter man?
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Haha)
    Studentpappa skrev 2021-08-05 08:53:21 följande:
    Må vara fallet, men du skulle säkert inte uppskatta en kvinna som kom på två minuter och sedan knuffade bort dig och la sig och sov.

Öppen dörr, eller bitter man?
    Tänker varken bu eller bä. Det gäller självklart många trådar, men det är ett problem som inte finner någon lösning på FL. Jag skulle ta det med min respektive.

Självklart är det fritt fram att diskutera vad som, men min magkänsla säger mig att just denna tråd kommer vara enkelriktad.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Otillfredsställd) skrev 2021-08-05 08:22:24 följande:

Het ett problem!

När jag och min kille har sex så slutar vi när han har kommit. Han försöker inte ens ge mig en orgasm efter att han har kommit.

Jag har ganska svårt att komma i vanliga fall men har bara blivit värre med han, då jag får sådan prestationsångest.

Känns som att min njutning bara är till besvär och jag känner mig dum och ful när han bara skiter i mig efteråt. Som att det går bra att använda mig för att han själv ska få njuta och har inte jag kommit så får jag skylla mig själv.

Jag får svårare och svårare att komma då jag bara känner mig i vägen och jobbig när jag försöker slappna av och njuta.

Jag anstränger mig väldigt mycket för att få honom att njuta och jag älskar att göra det skönt för honom, varför gillar han inte att få mig att njuta? känner att han Inte bryr sig om att göra det skönt för mig. Försöker jag att kommentera detta Så skämtas det bort.

Blir så ledsen när han bara vänder sig bort efter att han själv har kommit och jag får ligga kvar och skämmas och fundera på vad det är för fel på mig. Önskar att han kunde visa att han vill ha mig och ta lite initiativ. Dessutom har han vid ett flertal tillfällen ?hånat? mig när jag försöker visa honom att jag är upphetsad, då känner jag mig ennu mer dum. Varför är min fitta till för hans njutning och inte min?! Dessutom har vi typ aldrig något förspel och jag vågar inte heller säga att jag behöver det då jag är rädd för att han ska tycka att jag är jobbig.

Varför säger du inte åt honom? Visar och säger vad du vill? Behöver du smek på klitoris för att komma? Smek själv under tiden? Säg att du vill bli slickad innan om du gillar det. Vet han vad du behöver och skiter i det? Byt partner.
  • Anonym (H)

Men varför har du sex med honom? Vägra sex om han skiter i dig. Varför är du med honom alls?

• Anonym (oooo)
    Anonym (Haha) skrev 2021-08-05 08:48:57 följande:

Just den här killen förtjänar väl knappast en klapp på huvudet?
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Haha) skrev 2021-08-05 09:09:48 följande:
    Tänker varken bu eller bä. Det gäller självklart många trådar, men det är ett problem som inte finner någon lösning på FL. Jag skulle ta det med min respektive.

Självklart är det fritt fram att diskutera vad som, men min magkänsla säger mig att just denna tråd kommer vara enkelriktad.
    Många är unga människor som inte vet/vågar ställa krav i sängen för de vet inte vad man kan/får göra, ungefär. TS kanske är en av de människorna. Då kan det vara skönt att få lite råd från mer erfarna personer på ett forum där man kan vara anonym och slippa outa vem man är. 
    Just nu var det en tjej som skriver, ibland är det en kille. 
  • Anonym (oooo)

Dessutom har vi typ aldrig något förspel och jag vågar inte heller säga att jag behöver det då jag är rädd för att han ska tycka att jag är jobbig.

Här är grunden till alltsammans TS. Vadå jobbig - sluta genast tänka så! 
     Du MÅSTE sätta dig ner med honom i ett neutralt läge och säga att ni behöver prata om ert sexliv. Du talar om:
    1. Jag behöver förspel! (och konkretisera vad du anser är förspel)

2. Sedan tar du upp att han får orgasm men inte du, och att han inte verkar bry sig om dig efter att han kommit. Om han visar intresse för samtalet så här långt så passar du på att förklara vad som ger dig orgasm. De flesta killar vill ändå bli bättre på sex så förhoppningsvis kommer han säga att han vill testa lite nytt. 

3. En del killar säger att de inte orkar efter att de kommit, men då är förstås lösningen att du får orgasm först (om man inte lyckas få till att man kommer samtidigt). Har han någon invändning mot det, så är han ärlig talat inte mycket att ha TS. Då är han bara ego och bryr sig på riktigt inte om att du också ska ha det skönt. 

4. Om han inte vill lyssna, eller säger emot dig, eller skrattar och förlöjligar dig, eller vad det nu kan vara så är lösningen att byta kille och i början på nästa relation direkt tala om vad du söker i sängen, så att det inte blir likadant igen.
  • Anonym (A)
    Anonym (H) skrev 2021-08-06 12:48:08 följande:
    Men varför har du sex med honom? Vägra sex om han skiter i dig. Varför är du med honom alls?
    Håller med
  • SG Eng

Het ett problem!

Säg till honom att han är kass i sängen och att han måste bättra sig. Annars byter du partner. Det biter kanske om han får höra att han inte duger....
  • Anonym (Blomman)

Låter som mig. Eller förut..

Sluta ha sex med honom. Var ärlig och säg att det inte känns bra för dig. Beskriv hur du mår

Tyvärr är det svårt att ändra mönster men tror ett stop är bra för din del

• Anonym (Tappar sexlusten efter)

Det är ganska vanligt att män tappar sexlusten efter att de kommit, och det är svårt och rent obehagligt att ge sexuell njutning när man inte har lust. Så det bästa vore att ni på något sätt hittar en metod som gör att du kommer först.

• Hotelliggaren

Hur du ska göra TS, beror lite på vem han är och hur gamla ni är. Är ni 30+ och han helt enkelt inte bryr sig så mkt om dig, vilket det finns vissa tecken på när du beskriver hans sätt att dissa dig så ska du dumpa honom. För då handlar det inte bara om sexet utan att han inte respekterar dig.
    Om ni däremot är unga och han helt enkelt inte har koll på den kvinnliga sexualiteten så sätt dig och förklara för honom att det är inte så här du vill ha sex. Många unga snubbar har ingen aning om hur långt en kvinna har till orgasm och tjejer är dåliga på att ställa krav och ge tydliga signaler utan fejkar tex ist. Då är det inte lätt för honom att göra rätt. En tumregel man har när man blir äldre och har lite mer koll är att alltid ge henne en orgasm under förspelet med fingrar eller tunga i lugn o ro. Det gör att du lättare kommer under samlaget oxo, och man kan låta hans njutning komma fram under samlaget.

Svar på tråden Han skiter i min orgasm