• Anonym (Äcklad)

Min flickvän har mask!

Hej, jag träffade min flickvän och sambo(är själv man) för ungefär 2,5 år sedan. När vi dejtat ett tag märkte jag att hon var spänd vid sex, inte ville köra positioner där jag skulle kunna se hennes rumpa osv. Tänkte inte mer på det för alla föredrar ju olika saker i sängen. När vi sov hos varandra mer regelbundet märkte jag att hon kliade sig mellan skinkorna mycket i sömnen och även som vaken när hon trodde jag inte såg.
    Registrerade liksom detta utan att tänka så mycket på det.
    Sen när vi flyttat ihop och vi hade sex en dag med lampan tänd så ser jag när jag drar ut den(ur slidan) att det krälar maskar på mitt "verktyg". Jag reagerade med äckel för jag blev så chockad och fick lätt panik.
    Hon skämdes men jag köpte medicin och vi behandlade oss båda(jag hade inga symtom). 
    Kan säga att jag aldrig kollat mitt anus så många gånger. Såg aldrig någon mask hos mig själv dock. Efter de två doserna med några veckors mellanrum tror jag allt är frid och fröjd men när jag ska gå ner på henne när vi har sex ser jag maskar både runt anus och slidan. Klarar inte att ha sex efter det här.
    Vi behandlar och behandlar (oss båda)och jag sanerar hela jävla lägenheten otaliga gånger men nu kollar jag efter mask(svårt att låta bli...) varje gång vi är påväg att ha sex och hon verkar ha kronisk mask för jag ser maskar i anus OCH i slidan varje gång.
    Jag försöker prata med henne och skickar henne till läkare, får starkare maskmedel men hon har kvar masken, inget funkar. Till sist avslöjar hon att hon haft den så länge hon kan minnas och det är omöjligt att få bort trots att hon försöker.
    Hon vill ha barn nu men jag känner att jag blir så äcklad av parasiterna att jag inte klarar av ett vanligt samliv. Jag kan inte låtsas som allt är som vanligt, detta är ett jätteproblem för mig. Min tjej verkar helst vilja låtsas som de inte finns men jag kan för fan inte stoppa kuken i ett hål som krälar av mask.
    Det här låter helt sjukt men det är sant. Mår så jävla dåligt av det här att jag väger mot att göra slut.
    Har följt med henne till läkaren som ger starkare medicin och maskarna minskar i antal/försvinner några veckor sen är de tillbaks igen.
    Jag kan fan inte leva i det här. Älskar min flickvän men hon verkar ha gett upp att bli av med dem och hennes likgiltighet inför att vara full med mask gör att jag tappar attraktionen och vill inte längre vara nära. Fattar inte hur man kan låtsas som inget och låta mig stoppa in den medveten om att man har mask i hela underredet. 
    Jag har själv blivit stressad över att få dem och ibland när jag sett hennes maskar eller ser henne klia sig känns det som det börjar klia över hela mig och speciellt i arslet, men har aldrig sett någon mask när jag kollat med spegel eller stuckit en tops i röven.
    Eftersom hon vill ha barn nu ställs det på sin spets och jag kan fan inte skaffa barn med denna kvinna och fortsätta leva i en maskinfestation och se ett ev. barn bli smittat.
    Fy fan... Det här tar knäcken på mig.
    Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-08-25 14:18
    Det är springmask, såg att jag glömde skriva det i texten.

• Svar på tråden Min flickvän har mask!
  • Anonym (Huha)

Såg nu att du vill göra slut men inte vet vad du sk säga.

Antingensäger du som det är eller så säger du bara att du inte längre har känslorna för henne.

• Anonym (L)
    Anonym (tvillingmamma) skrev 2021-08-25 14:16:33 följande:

Antar att det är springmask du menar? Usch, det låter ju som att ha en partner med löss. Vi fick springmask några vändor när barnen var små och det var inte roligt. Men så där mycket eller synligt, var det aldrig. Man märkte det bara på klådan samt såg det i barnens och sin egen avföring. Men det räckte! Jag tror inte att det kommer att funka mellan er om hon har så där mycket och aldrig blir av med det.

Hur menar du med att det låter som att ha en partner med löss? Löss går också att behandla så det blir man oftast av med. Det är ju vanligt.
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Huha) skrev 2021-08-25 14:21:43 följande:

Kunde knappt läsa hela TS, blev så äcklad. Hur du har stått ut att leva med människa i 2,5 år är för mig en gåta.

Så klart är det mest synd om tjejen, men hon verkar ha accepterat sitt öde.

Vet inte riktigt om du hade någon fråga eller bara ville skriva av dig lite.

Vi har ju delat ett liv ihop och upplevt massa grejer tillsammans, det finns ju en person utöver maskarna jag verkligen bryr mig om annars hade jag ju inte stannat. Har väl nästan bestämt mig att göra slut men känns så sjukt att behöva göra slut med en människa över en sån här grej, att springmask ska avgöra vårat förhållande, en åkomma man tror ska vara behandlingsbar och som det finns medicin för. Vad fan ska jag säga när jag bryter?
    Anonym (Sant?) skrev 2021-08-25 14:21:49 följande:
    Å jag hade ingen aning!

Är hon deprimerad, låg i övrigt? Diagnoser?

Jag skulle säga som det är.....och avsluta. Tyvärr, låter hemskt men...

.
    Nej, hon har jobb och vänner och lever ett normalt liv för övrigt. Känns så sjukt.

• Anonym (Äcklad)
    Anonym (Jag) skrev 2021-08-25 14:23:54 följande:

Sängkläder, handdukar och underkläder ska tvättas varje dag under behandlingen. Och även ett par veckor efter. Städningen hemma är också viktig så larverna finns i damm och textilier.

Fy fan va jag lider med dig!!!

Som jag skrivit innan har vi sanerat hela lägenheten flera gånger om vid behandling. Dock hamnar det mest på mig eftersom hon som nästan inte vill kännas vid att det är ett problem. Som att hon gett upp. I början tror man ju att det ska försvinna, man får upp hoppet när medicinen hjälper nån vecka, man tror inte det är möjligt att en person bara accepterar att ha det såhär. Vi tog några krafttag i början tillsammans men nu är det som hon inte bryr sig, byter ämne när jag tar upp det och vill att vi ska skaffa barn i det här och det är det som gör att jag känner att jag inte kan vara i förhållandet längre...
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Huha) skrev 2021-08-25 14:25:04 följande:

Såg nu att du vill göra slut men inte vet vad du sk säga.

Antingensäger du som det är eller så säger du bara att du inte längre har känslorna för henne.

Ja, det kommer göra henne jätteledsen att säga som det är, men det är kanske det man behöver göra för att hon ska ta det på allvar? Men vi har ju varit hos läkaren och fått medicin iofs och det har kommit tillbaka så hon kanske inte kan göra så mycket åt det? Men blir så irriterad på hennes ignorans inför att det påverkar mig.
  • Gravid99
    Anonym (Äcklad) skrev 2021-08-25 14:30:52 följande:
    Vi har ju delat ett liv ihop och upplevt massa grejer tillsammans, det finns ju en person utöver maskarna jag verkligen bryr mig om annars hade jag ju inte stannat. Har väl nästan bestämt mig att göra slut men känns så sjukt att behöva göra slut med en människa över en sån här grej, att springmask ska avgöra vårat förhållande, en åkomma man tror ska vara behandlingsbar och som det finns medicin för. Vad fan ska jag säga när jag bryter?
    Anonym (Sant?) skrev 2021-08-25 14:21:49 följande:
    Å jag hade ingen aning!

Är hon deprimerad, låg i övrigt? Diagnoser?

Jag skulle säga som det är.....och avsluta. Tyvärr, låter hemskt men...

.
    Nej, hon har jobb och vänner och lever ett normalt liv för övrigt. Känns så sjukt.

Hon är säkert jätte trevlig tjej men i mina öron o ögon låter hon sjuk. Har så många frågor till henne.

Hur kan hon själv inte vilja bli av med det? Själv hade jag gått till doktorn varje dag tills min kropp blir helt sanerad.

Hur kan hon ha samlag med dig utan att informera dig?

Hur kan hon fortsätta ha samlag med dig trotts att hon veta att masken inte försvinner???

Hur kan hon låta dig gå ner på henne??
  • Anonym (L)

Väldigt märkligt att hon inte kan bli av med springmasken trots vermox. Är du verkligen säker på att hon följer instruktionerna och gör som man ska? Vad säger läkaren? Vad kan man göra nu?

Det kanske är så att maskarna kan bli resistenta även mot vermox? Tänker att hon bör tala med någon läkare och fråga vad man då kan göra åt saken.

Hade blivit väldigt upprörd över det faktum att hon har vetat om detta så pass länge men ändå inte sagt något till dig. Hur tänker människan? Hon riskerar ju att smitta dig också! Springmask är ju väldigt smittsamt.

Har aldrig hört om något liknande. Aldrig heller har jag hört att det krälar runt såhär många maskar både i anus och slida som man kan bevittna med egna ögon.

Jag själv har haft springmask och jag kommer ihåg att jag någon enstaka gång kunde få ut en mask ur anus (tror i alla fall att det var en mask) när jag stack in fingret. När jag först upptäckte springmask så krälade maskarna runt i bajset. Det var dock inte såhär illa som det verkar vara för din tjej. Jag behandlade men det kom tillbaka senare. Behandlade igen. Tror inte att jag har springmask längre. Har i alla fall inte sett någon mask och det kliar inte.

Om hon inte visar att hon verkligen vill bli av med detta eller om maskarna inte försvinner så hade jag gjort slut. Hade omöjligt kunna leva med någon som har synliga maskar som krälar runt i anus och könsorgan. Gör du slut så får du väl helt enkelt vara ärlig och säga som det är. Hon borde fatta och gör hon inte det så är det något fel på henne.

• Anonym (...)

Det måste ju finnas något yttre medel som får ner det, någon huskur.

Smörjer man med kokosolja kan inte maskarna lägga ägg i anus på natten. Äter man en diet med mycket vinäger och chili så måste man åtminstone få bort det till mindre mängder än att de ska krylla.
    Smörja underlivet utanpå och inuti med molkosan då överlever de knappast. Springmaskar är ju rätt bräckliga varelser.

• Anonym (men?)

Men det finns ju jättemycket man kan göra för att förhindra att maskarna kommer tillbaka och som gör att de inte "trivs" lika bra hos en? Det räcker kanske inte att bara äta medicin. 

Jag hade en enstaka mask nu för en vecka sen (har precis fått medicin som jag beställt som hela familjen ska ta) och alltså tanken på att ha parasiter är ju så groteskt äcklande att man gör precis vad som helst för att slippa dem. Det låter inte som att ni har gjort allt och inte heller som att ni gjort allt för att förhindra återinfektering. Det räcker inte att sanera hemmet några gånger, man måste göra det varje dag tills man tagit andra omgången medicin och ett tag därefter.

Och självklart kan man inte ha sex förrän man säkerställt att maskarna är borta? Det är ju bara helt sjukt att tänka sig det.

Därför så tänker jag att detta är en trolltråd faktiskt.

Men OM det är på riktigt så är det stora problemet att tjejen inte försöker bli av med dem utan accepterar läget och har börjat tro att det är normalt.

• Anonym (tvillingmamma)
    Anonym (L) skrev 2021-08-25 14:25:35 följande:
    Hur menar du med att det låter som att ha en partner med löss? Löss går också att behandla så det blir man oftast av med. Det är ju vanligt.

Ja, löss går att behandla, mask också. Jag menar bara att båda låter lika äckligt om man inte blir av med det.
Svar på tråden Min flickvän har mask!