• Anonym (B)

    Sambo vill inte ha sex (men onanera ofta)

    Det här är varför jag inte vill vara ihop med någon som tittar på porr. Du har förmodligen råkat ut för en porrskadad kille. Det kan också vara så att han inte längre tänder på dig, av någon anledning. Har du förändrats rent utseendemässigt? Hur är sexet när ni väl har sex? Tänker att han kanske är missnöjd över sexet i sig.

    Fråga honom varför han aldrig tar initiativ och varför han hellre onanerar än att ha sex med dig. Säg att du mår dåligt över detta och att det känns som att han inte tänder på dig. Sedan är det ju så att antingen försöker ni lösa problemet och jobba på det eller så gör ni slut. Såhär kan ni ju inte ha det i alla fall.

  • Anonym (B)
    Anonym (Rådvill) skrev 2021-09-06 14:26:31 följande:

    Jag konsumerar själv porr och älskar det. Kan tycka det är hett att kolla porr tillsammans med min partner. En majoritet konsumerar porr, och det brukar ju aldrig vara ett problem - snarare en krydda.

    Jag har inte förändrats utseendemässigt. Tvärt om - ju mer jag klär upp mig, ju sämre blir det. Testade att vaxa fittan med resultatet att han inte tog i mig tills det börjat växa ut, pga känner press.

    Han har många kinks men vill inte längre prata om dem med mig. Jag har flera gånger tagit upp att jag vill göra de grejer vi pratade om i början men som aldrig blev av. Får då ingen respons och han blir ängslig.

    När vi väl har sex är det väldigt blandat. Det kan fortfarande vara superbra, han kan vara mån om mig och rätt snuskig. Men det kan lika gärna vara så att vi inte har något förspel och han kommer på några minuter och sedan gör något annat..


    Så kanske du upplever det, jag skulle dock inte vilja vara med någon som tittar på porr men nu var ju inte det frågan. Jag tror dock att din sambo är porrskadad. Andra möjliga förklaringar kan vara att han inte tänder på dig längre eller att han inte tycker om sexet ni har.

    För att få reda på vad detta beror på så måste du prata med din sambo. Vad säger han själv om saken? Någon tanke måste han ju ha. Det låter som att han kanske tröttnar när förälskelsen har lagt sig och att sexet då också blir lidande. Hur som helst så måste ni ju prata om detta och försöka lösa problemet, annars ser jag inte hur förhållandet ska överleva.
Svar på tråden Sambo vill inte ha sex (men onanera ofta)