Inlägg från: Anonym (så länge jag kan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (så länge jag kan)

    Hur hanterar du din ålderskris?

    Hanterar det inte, iallafall inte sett ur samhällets moralögon.

    Började ligga med 20 år yngre män och skaffa flera kk´s efter skilsmässan och köper allt i kräm och vitaminväg som kan förhala det utseendemässiga åldrandet.

    Har nu beställt tid för lite plastiska förbättringar. Mitt första men säkerligen inte mitt sista. Hatar åldras och möta mitt och andras trötta ansikten.

    BLÄÅ! Men har så kul jag kan under tiden och så länge jag kan{#emotions_dlg.djavulsk}

  • Anonym (så länge jag kan)
    Anonym (Beskriva) skrev 2021-11-11 17:05:28 följande:
    Är det en Kris om en kvinna ligger med yngre? Går det att beskriva det så
    Nej inte enbart, men i mitt fall är det nog delvis så eftersom jag vill åt det ungdomliga i mig själv igen och bli åtrådd och få en slags bekräftelse på att jag fortfarande är sexig och duger. Jag har svårt att acceptera mig själv och mitt utseende som det är och försöker definitivt med allt som gör att jag ser yngre ut, vilket ju går hem hos många av de yngre männen.

    Jag skulle ha svårt att ha någon i min egen ålder som såg typiskt ut som sin egen ålder. Det hade behövts en man som var som jag och kämpade för att bevara sig själv.
  • Anonym (så länge jag kan)
    Anonym (Beskriva) skrev 2021-11-11 18:15:19 följande:
    Hoppas du inte stressar ut dig. Är männen kring 30 strecket
    De har varit mellan 27-40 ca men han jag dejtar mest nu är 33. Livet är en helvetes stress:P
Svar på tråden Hur hanterar du din ålderskris?