• Anonym (Hmm?)
    Sat 11 Sep 2021 22:53
    2507 visningar
    49 svar
    49
    2507

    Män som både älskar och knullar?

    Jag är en kvinna som både uppskattar mjuk, sinnligt och känslofyllt sex och sex som är hårt och hetsigt (gärna med inslag av bondage, smisk mm). Jag har ännu dock inte mött en man som ger mig båda. De män som älskat mig har alla varit ömsinta och kärleksfulla. Det kan vara helt underbart bra sex men ibland vore det kul med lite hårdare tag också. Sedan har jag haft några ytligare relationer och då har jag kunnat få det hårda, men inte det mjuka för det har inte funnits i vår relation.

    Finns det män som kan växla mellan mjukt och hårt eller är det så att de inte klarar av att ta i med en kvinna de älskar? Min nuvarande sambo säger att det är honom fullständigt främmande att smiska mig för då gör han ju illa kvinnan han älskar, oavsett att jag bett honom om det. Så det har jag slutat med.

  • Svar på tråden Män som både älskar och knullar?
  • Sat 11 Sep 2021 22:57
    #1

    Det finns, men du rör dig också i en materia som är rätt svår för de flesta. Man behöver nog ha ett genuint intresse för dominans för att kunna kombinera de båda.

  • Sat 11 Sep 2021 23:50
    #2

    Min erfarenhet är att det inte är särskilt mycket vits med att försöka få någon att gå ?hårt? åt om det inte är något de har i sig själva (naturligtvis kan ju en del ha hört att man måste vara ?mjuk och snäll? och tvingar sig till det, men då behövs det bara lite eventuellt onyktert samtal om saken så löser det sig), däremot kommer ofta önskningar om (tillfälligt) mjukt och sinnligt ?älskande? hos de som annars föredrar i många fall rejält hårda tag när känslorna blir djupa nog.

    Haft att göra med flera som det hänt för, de svär det är något de aldrig gillar, eventuellt att de kan gå med på det för det är vad partnern vill ha, men när känslorna blivit djupa nog inser de att de vill ha det också (den senaste blev väldigt förvånad och konfunderad när det hände honom för första gången). Ibland kan det bli lite för mycket ?mjukt? ett tag för men det brukar inte vara några problem att hitta tillbaka till det ?hårda? också och variera efter ett tag.

  • Anonym (Li)
    Sun 12 Sep 2021 00:23
    #3
    Tusselina skrev 2021-09-11 23:50:32 följande:

    Min erfarenhet är att det inte är särskilt mycket vits med att försöka få någon att gå ?hårt? åt om det inte är något de har i sig själva (naturligtvis kan ju en del ha hört att man måste vara ?mjuk och snäll? och tvingar sig till det, men då behövs det bara lite eventuellt onyktert samtal om saken så löser det sig), däremot kommer ofta önskningar om (tillfälligt) mjukt och sinnligt ?älskande? hos de som annars föredrar i många fall rejält hårda tag när känslorna blir djupa nog.

    Haft att göra med flera som det hänt för, de svär det är något de aldrig gillar, eventuellt att de kan gå med på det för det är vad partnern vill ha, men när känslorna blivit djupa nog inser de att de vill ha det också (den senaste blev väldigt förvånad och konfunderad när det hände honom för första gången). Ibland kan det bli lite för mycket ?mjukt? ett tag för men det brukar inte vara några problem att hitta tillbaka till det ?hårda? också och variera efter ett tag.


    Varför inte försöka med en man som har väldigt många strängar på sin lyra?? ?Som både kan förföra dig mjukt, ömsint, intuitivt, kärleksfullt och lekfullt när du in the right mood  OCH dominant, tufft med piskor och strapon och knulla hårt och länge när du är på humör för det? ?de killarna finns?  vet det med de är sannerligen sällsynta... 
  • Sun 12 Sep 2021 01:46
    #4
    Anonym (Li) skrev 2021-09-12 00:23:57 följande:

    Varför inte försöka med en man som har väldigt många strängar på sin lyra?? ?Som både kan förföra dig mjukt, ömsint, intuitivt, kärleksfullt och lekfullt när du in the right mood  OCH dominant, tufft med piskor och strapon och knulla hårt och länge när du är på humör för det? ?de killarna finns?  vet det med de är sannerligen sällsynta... 


    Varför citera mig om det? Jag har ju uppenbarligen hittat flera sådana.

    Dock inte särskilt vanligt med att män som gillar topping också gillar strapon, brukar vara mer bottoms som vill ta emot eller undergivna av förnedringstyp som gillar de ihåliga för att förstora vad de upplever som för liten kuk. Låter inte som den typ TS söker.
  • Anonym (Hmm?) Trådstartaren
    Sun 12 Sep 2021 07:05
    #5
    Tusselina skrev 2021-09-11 23:50:32 följande:

    Min erfarenhet är att det inte är särskilt mycket vits med att försöka få någon att gå ?hårt? åt om det inte är något de har i sig själva (naturligtvis kan ju en del ha hört att man måste vara ?mjuk och snäll? och tvingar sig till det, men då behövs det bara lite eventuellt onyktert samtal om saken så löser det sig), däremot kommer ofta önskningar om (tillfälligt) mjukt och sinnligt ?älskande? hos de som annars föredrar i många fall rejält hårda tag när känslorna blir djupa nog.

    Haft att göra med flera som det hänt för, de svär det är något de aldrig gillar, eventuellt att de kan gå med på det för det är vad partnern vill ha, men när känslorna blivit djupa nog inser de att de vill ha det också (den senaste blev väldigt förvånad och konfunderad när det hände honom för första gången). Ibland kan det bli lite för mycket ?mjukt? ett tag för men det brukar inte vara några problem att hitta tillbaka till det ?hårda? också och variera efter ett tag.


    Det kan säkert stämma. Att det är lättare att få en dominant man att bli mjuk än tvärtom. Det här är inte så viktigt för mig att jag tänkt att jag borde leta en dominant man från början men det kanske är så man bör göra. Nu är jag nöjd i min relation så jag tänker inte lämna honom för detta och jag har insett att han inte har det i sig.
  • Anonym (Hmm?) Trådstartaren
    Sun 12 Sep 2021 07:07
    #6
    Tukt skrev 2021-09-11 22:57:38 följande:

    Det finns, men du rör dig också i en materia som är rätt svår för de flesta. Man behöver nog ha ett genuint intresse för dominans för att kunna kombinera de båda.


    Ja, kanske. Jag tycker själv att jag är rätt mycket mellanmjölk vad gäller att bli dominerad. Det är inga jätteavancerade saker jag går igång på. Men jag respekterar att man kan ha en spärr att slå till en annan person, även om det bara är smisk och det finns ett väldigt tydligt samtycke. I grunden är det inte en dålig egenskap.
  • Anonym (C)
    Sun 12 Sep 2021 07:57
    #7

    Jag hade en sån och det är verkligen en förlust att vi inte träffas mer. Kunde verkligen skifta mellan hårt och mjukt.

  • Sun 12 Sep 2021 08:06
    #8
    Anonym (Hmm?) skrev 2021-09-12 07:07:50 följande:
    Ja, kanske. Jag tycker själv att jag är rätt mycket mellanmjölk vad gäller att bli dominerad. Det är inga jätteavancerade saker jag går igång på. Men jag respekterar att man kan ha en spärr att slå till en annan person, även om det bara är smisk och det finns ett väldigt tydligt samtycke. I grunden är det inte en dålig egenskap.
    Jo, fast det kan låta rätt enkelt och avgiftsfritt för dig. Men för många som är formade i något annat, så kan det nog vara svårt att ta steget.
    Sedan kan såklart folk lära sig göra saker och inse att de gillar det.
    Men jag tror det blir lättare hitta det du söker hos någon som gillar dominera. För sådana personer kan såklart vara ömsinta också.
    Snarare det, än att hitta någon kärleksfull som har den twisten.
  • Anonym (Q)
    Sun 12 Sep 2021 09:50
    #9

    Jag är gift med en sådan man, han läser av mig hur jag vill ha det och är jättebra älskare oavsett om det är mjukt sinnligt sex eller råknull och hårt smisk.

  • Sun 12 Sep 2021 09:57
    #10

    Det bror nog på hur kemin ser ut.. Litar man på varandra(?) så kan man nog ta ut svängarna..

Svar på tråden Män som både älskar och knullar?