• Anonym (Hmm?)

Män som både älskar och knullar?

Jag är en kvinna som både uppskattar mjuk, sinnligt och känslofyllt sex och sex som är hårt och hetsigt (gärna med inslag av bondage, smisk mm). Jag har ännu dock inte mött en man som ger mig båda. De män som älskat mig har alla varit ömsinta och kärleksfulla. Det kan vara helt underbart bra sex men ibland vore det kul med lite hårdare tag också. Sedan har jag haft några ytligare relationer och då har jag kunnat få det hårda, men inte det mjuka för det har inte funnits i vår relation.

Finns det män som kan växla mellan mjukt och hårt eller är det så att de inte klarar av att ta i med en kvinna de älskar? Min nuvarande sambo säger att det är honom fullständigt främmande att smiska mig för då gör han ju illa kvinnan han älskar, oavsett att jag bett honom om det. Så det har jag slutat med.

• Svar på tråden Män som både älskar och knullar?
  • Anonym (Bagarn)

Låter inte som en omöjlig kombination om ni kommunicerar bra, ärligt och innerligt med varandra. Kom överens med varandra om ett bra datum inte alltför långt fram då ni kör en lite hårdare variant av sex så båda kan egga in sig i rätt sinnesstämning och yttre förutsättningar......funkar bra för oss.

• Anonym (Lollo)

Jag har inte läst tråden, men ja, min man gör båda delarna. Djupt, sinnligt, ögonkontakt, smekningar och hänförande, berättar hur han tycker jag är den absolut vackraste kvinnan han någonsin har träffat, osv. Men när andan faller på blir det hårt, brutalt, analt, dra i håret, strypsex, smisk, spott och wet. Han täcker in verkligen allt jag någonsin skulle kunna önska mig på alla sätt och vi knullar oftare än vi älskar, helt efter bådas preferenser!

• Anonym (Hmm?)
    Anonym (Bagarn) skrev 2021-09-20 12:14:40 följande:

Låter inte som en omöjlig kombination om ni kommunicerar bra, ärligt och innerligt med varandra. Kom överens med varandra om ett bra datum inte alltför långt fram då ni kör en lite hårdare variant av sex så båda kan egga in sig i rätt sinnesstämning och yttre förutsättningar......funkar bra för oss.

I vårt fall så kan han inte säger han och jag tänker inte tjata. Tanken på att han skulle göra saker han inte tycker om bara för att jag vill är inte ett dugg upphetsande. Just när man går lite utanför normerna måste båda verkligen gilla det tänker jag.

Men jag håller med om att bestämma tid är ett väldigt bra förspel. Man hinner gå och tänka och fantisera och bli helt pirrig i kroppen. Min fd kk kunde skicka mig meddelanden och skriva typ ?Klockan åtta i morgonkväll ska du stå naken på knä med ögonbindel framför sängen.? Good times! ;)
  • ödmjukman

Ja vi finns, inte lätt o hitta varann såklart utifrån vad man tycker om. Härligt variation o balans mellan de hårda o de mjuka för mig med

Hoppas du finner din önskan

• En manlig man

Båda varianterna förekommer i vårat förhållande. Jag skulle säga tre varianter.

Den mjuka kärleksfulla.

Det hårda intensiva knullet

BDSM med smisk, munknull, verbal förnedring osv.

Vad det blir bestämmer jag men det har hänt att hon hintat om att hon nog behöver bli bestraffad för något dumt hon gjort, typ sen med middagen eller handlat kläder utan lov etc.

• Danniboy
    Anonym (Hmm?) skrev 2021-09-20 12:54:23 följande:
    I vårt fall så kan han inte säger han och jag tänker inte tjata. Tanken på att han skulle göra saker han inte tycker om bara för att jag vill är inte ett dugg upphetsande. Just när man går lite utanför normerna måste båda verkligen gilla det tänker jag.

Men jag håller med om att bestämma tid är ett väldigt bra förspel. Man hinner gå och tänka och fantisera och bli helt pirrig i kroppen. Min fd kk kunde skicka mig meddelanden och skriva typ ?Klockan åtta i morgonkväll ska du stå naken på knä med ögonbindel framför sängen.? Good times! ;)

Han låter som en ganska självisk älskare, helt ärligt. Känner honom inte, men det är det intrycket jag fått av det jag läst. Antingen så tar man andra personens njutning först, eller så tar man sin egen njutning först, och bara gör som man själv vill. Din sambo tillhör uppenbarligen det sistnämnda släktet.

För övrigt låter "Jag vill inte smiska dig, för då gör jag ju illa kvinnan jag älskar" som en dålig ursäkt, och som något en väldigt sexuellt oerfaren man skulle säga. MASSA tjejer gillar ju o bli smiskade.. Inget nytt koncept, direkt.

• Anonym (New Dom)
    Anonym (Hmm?) skrev 2021-09-11 22:53:38 följande:

Jag är en kvinna som både uppskattar mjuk, sinnligt och känslofyllt sex och sex som är hårt och hetsigt (gärna med inslag av bondage, smisk mm). Jag har ännu dock inte mött en man som ger mig båda. De män som älskat mig har alla varit ömsinta och kärleksfulla. Det kan vara helt underbart bra sex men ibland vore det kul med lite hårdare tag också. Sedan har jag haft några ytligare relationer och då har jag kunnat få det hårda, men inte det mjuka för det har inte funnits i vår relation.

Finns det män som kan växla mellan mjukt och hårt eller är det så att de inte klarar av att ta i med en kvinna de älskar? Min nuvarande sambo säger att det är honom fullständigt främmande att smiska mig för då gör han ju illa kvinnan han älskar, oavsett att jag bett honom om det. Så det har jag slutat med.

Jag är definitivt mycket bättre på att knulla än att älska. Däremot är jag en ömsint man utanför sängkanten och har förstått att min fru även behöver den andra delen. Jag anstränger mig för att tillfredsställa det. Förmodligen med si så där resultat. Hon brukar säga att ingen i världen skulle någonsin kunna knulla henne lika bra som jag, men brukar nöja sig med "det där var mysigt" efter att vi älskat.

Man kan vara bäst på allt men man kan försöka bli bättre.
  • Anonym (My)
    Anonym (Q) skrev 2021-09-12 09:50:37 följande:

Jag är gift med en sådan man, han läser av mig hur jag vill ha det och är jättebra älskare oavsett om det är mjukt sinnligt sex eller råknull och hårt smisk.

Åh vad jag blir avis! Vill ha en sån man också!
  • Tecum
    Danniboy skrev 2021-09-20 13:24:11 följande:

Han låter som en ganska självisk älskare, helt ärligt. Känner honom inte, men det är det intrycket jag fått av det jag läst. Antingen så tar man andra personens njutning först, eller så tar man sin egen njutning först, och bara gör som man själv vill. Din sambo tillhör uppenbarligen det sistnämnda släktet.

För övrigt låter "Jag vill inte smiska dig, för då gör jag ju illa kvinnan jag älskar" som en dålig ursäkt, och som något en väldigt sexuellt oerfaren man skulle säga. MASSA tjejer gillar ju o bli smiskade.. Inget nytt koncept, direkt.

Men så typiskt FL! Kvinnor ska aaaabsolut inte behöva göra något de inte vill i sexväg medan män ska slå knut på sig själva för att tillfredsställa kvinnan oavsett önskemål.
  • En manlig man
    Tecum skrev 2021-09-20 18:27:22 följande:

Men så typiskt FL! Kvinnor ska aaaabsolut inte behöva göra något de inte vill i sexväg medan män ska slå knut på sig själva för att tillfredsställa kvinnan oavsett önskemål.

Haha, så rätt. Kvinnan ska ställa upp på smisk analsex och deepthroat även om hon inte vill. Mannen som inte vill dominera och smiska sin kvinna får bita ihop och leverera.
  • Anonym (Q)
    En manlig man skrev 2021-09-20 23:09:24 följande:

Haha, så rätt. Kvinnan ska ställa upp på smisk analsex och deepthroat även om hon inte vill. Mannen som inte vill dominera och smiska sin kvinna får bita ihop och leverera.

Varför skulle hon göra det?
  • En manlig man

Anonym (Q) skrev 2021-09-20 23:23:24 följande:

Varför skulle hon göra det?

Så typiskt kvinna att inte förstå det roliga i texten. Men som skrevs tidigare så ska männen slå knut på sig själva för att tillfredställa sin kvinna men hon ska inte behöva bjuda till något själv såklart.
  • Danniboy

Är du MGTOW eller red pilled? Jag är Red pilled, så jag tycker absolut inte att vi män bara ska ge o ge, utan att få något tillbaks. Jag tycker bara att TS sambos argument till varför han inte vill smiska henne är korkade. Menar, "jag vill inte göra illa någon jag älskar"??? Kom igen, du måste ju erkänna att det är ett löjligt argument..

Samtidigt, för mig personligen, är kvinnans njutning min njutning. Det finns nog lite jag inte skulle göra sexuellt för kvinnas njutning, så länge det inte är för extremt. BDSM och sånt är inte riktigt min grej. Men ja, OM jag nu går dessa långa sträckor för att ge en tjej det hon vill ha, kommer jag självklart förvänta mig att hon går en sträcka för mig också. Ge o ta, är en bra utgångspunkt.

• Anonym (Switch)

Jag gör både och. Ibland lungt och ömsint. Ibland bara ett hårt knull rakt av. Ibland binder jag henne. Använder piska. Leksaker. Som knullmaskin mm. Tänjer på hennes gränser tills hon får fontänorgasm. Sen knullar jag henne hårt.

• Underhill

En sådan variation hade varit drömmen. 

• Anonym (Li)
    Anonym (Hmm?) skrev 2021-09-20 12:54:23 följande:

Vet din partner om att du skapar good times på eget håll med knullkompisar?

Tillåts din partner att bli helt pirrig i kroppen tillsammans med egna knullpolare?

Uppfattade tyvärr  nog felaktigt ämnet i tråden; "män som både älskar och knullar" - men INTE OTROHET här oxo..... vill/fixar du skriva i en tråd utan att alltid föra in din trolöshet? eller går det inte för dig? /en som undrar
  • Anonym (Hmm?)
    Anonym (Li) skrev 2021-10-12 23:15:38 följande:

Vet din partner om att du skapar good times på eget håll med knullkompisar?

Tillåts din partner att bli helt pirrig i kroppen tillsammans med egna knullpolare?

Uppfattade tyvärr  nog felaktigt ämnet i tråden; "män som både älskar och knullar" - men INTE OTROHET här oxo..... vill/fixar du skriva i en tråd utan att alltid föra in din trolöshet? eller går det inte för dig? /en som undrar

Jag är inte otrogen, har aldrig varit det heller. Avslutade kk:n efter min första dejt med min nuvarande partner.
  • Miss Sunny
    Anonym (My) skrev 2021-09-20 13:46:42 följande:
    Åh vad jag blir avis! Vill ha en sån man också!
    Vet inte hur gammal du är, men hitta en yngre älskare. Dom är mer öppensinnade, och då har jag hittat båda delarna. Dom kan båda djurisk rå och girigt knullande, samt mjuk älskog.
Svar på tråden Män som både älskar och knullar?