BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Har du också köpt en doppler. Vilket märke har du och tycker du den är bra?
Jag köpte den som heter AngelSounds och jag är hittills sååå nöjd. Jag fick tips om den härifrån, annars hade jag inte haft en aning om vad jag skulle köpa för någon, hehe.
Jag har själv haft MA tidigare och haft problem med katastroftankar pga det. Det känns redan så mycket bättre. Så jag rekommenderar det starkt!
Jag har en angelsound och jag gillar den. Hittade bebis första gången i 9+6 med den och hittat jämt efter det. Kom ihåg att köpa ultraljudsgel bara för det får man inte med.
[
Jag hade också ett ma innan detta och känner att det lugnar massor att kunna ta upp dopplern och lyssna efter bebisen
Går lika bra med babyolja så man inte slösar tid och pengar på ultraljudsgel :)
Det är verkligen tack vare ditt tips som jag köpte den, vilket jag är så glad för nu. Så tack! Det är guld värt att kunna checka av läget hemma när väntan till nästa ultraljud känns oändligt lång.
Går lika bra med babyolja så man inte slösar tid och pengar på ultraljudsgel :)
[
Låter underbart! (Inte ditt ma men att dopplern har hjälpt med lugnet). Står på många sidor att det kan skapa mer oro men just nu känner jag att jag redan är så orolig att det inte kan bli värre ändå. Har beställt en nu. Hoppas hinna få hem den innan jul.Bra tips! Det har jag hemma så testar med det först iaf :)
Ja det är riktigt skönt faktiskt. Visst har det stressat mig någon gång då bebis gömt sig under min puls och därmed vart jätte svår att hitta. Men i det stora hela så har det vart lugnande.
Ja har man bara ett kön så är det ju inte konstigt att vilja testa det andra heller även om man blir glad oavsett. Svärmor ville ju även att tvåan skulle bli en flicka men så blev det ju inte. Dom har typ inga flickor alls i släkten. Men så roligt och spännande. 5 januari är ju inte långt bort. Är det rul då? Vilken vecka är du i då?