BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Ok, vad skönt och bra med erfarenheter från två okomplicerade graviditeter också då. Jag har inga barn sen innan.
Har du haft UL än? Jag har kl 14. Kan inte tänka på något annat.
Inte jag heller. Har tid nu. Sitter och väntar på doktorn. Hon är 4 minuter sen så det känns som en evighet och ångesten är på topp. Gud alltså
Inte jag heller. Har tid nu. Sitter och väntar på doktorn. Hon är 4 minuter sen så det känns som en evighet och ångesten är på topp. Gud alltså
Mina systrar vet men dom visste från plus. Mina tjejkompisar vet men annars nej. Tänkte försöka vänta till v16/17 när det är jul. Vill göra nipt först också som jag har 8 december. Känns som en hel evighet dit. Jag vill ju egentligen berätta men vill inte att det blir som förra gången. Får dock se hur det känns efter vul idag. V9+2.
Spännande att du också ska göra vul idag. Vilken vecka är du I?
Bebisen mådde super bra och växer som hen ska. Lyckan nu alltså

Åh fy den där stunden innan är verkligen jobbig, men så skönt att du får kolla läget idag, allt ser säkert bra ut, håller tummarna för dig!
Åh känner med dig! Lycka till, håller tummar!
Hoppas allt gått bra för dig!
Det såg fint ut här. V 8+0. Enligt NC så är jag 7+5 så det stämde rätt bra. Man såg hjärtat och allt såg fint ut enl läkaren.
Så glad att gå till mvc som är trevliga och månar om en. Gick där när jag var gravid med sonen. Superställe! Behövde inte ens betala för vul eftersom jag haft samtal med barnmorska där.
Får väl fundera på att snart berätta på jobbet. Ev syns det redan för är så uppsvälld.
Har kub 20/12!
Jätte bra att du hittat en bra mvc. Glad för din skull och vad härligt att det såg bra ut. Här såg det också bra ut. Bebis växte som den skulle och rörde på sig. Nu längtar jag till nipt 8 december.
Och jag har inte inskrivning på mvc förrän 3 december. Hoppas på en bra bm.
Bebisen mådde super bra och växer som hen ska. Lyckan nu alltså