• Anonym (Tjej)

    Hur mycket fejkar ni vid sex?

    Hur mycket fejkar ni vid sex tjejer? Jag fejkar stön och orgasm. Kan även säga ?åh vad skön du är?, fast att jag inte tycker det. Få höra nu?

  • Svar på tråden Hur mycket fejkar ni vid sex?
  • Hotrod
    Anonym (Tjej) skrev 2021-10-21 20:53:38 följande:
    Hur då som? Om jag inte känner något vid samlag lr t.o.m. får ont ibland, går ju inte att lösa

    Känns destruktivt.
    Mannen du är med måste ju få veta att det gör ont annars kommer han ju tro att det är så du vill ha det.
    För mig är det väldigt viktigt att kvinnan har det skönt/njuter för annars kan inte jag njuta.
    Jag kommer ju från BDSM-världen och där är samtycke och stoppord viktigt.
    Man måste vara inkännande och ha en ständig kontakt med sin partner.
    Känns det inte bra så ska man inte göra det...så är det.


    Burnout
  • Anonym (Ann)

    Vilket otroligt självmål man gör om man fejkar. Om man inte njuter är det väl bättre att mannen lär sig hur man vill ha det. Det kan aldrig hjälpa, bara stjälpa.

  • Anonym (83a)

    Fejkar inte och har aldrig gjort. Kan tänka mig att män trott att jag kommit för att jag stönar mycket, men det är ju inget jag gör med flit.

  • BAAM

    det blir en ond spiral. sitta gång vid ett matbord och säga. vad gott det är när det inte är det. så varje gång denna personen gör det så tror denna person att det är gott. att orka göra detta hela tiden. jag hade inte orkat.

  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-10-21 19:38:26 följande:

    Hur mycket fejkar ni vid sex tjejer? Jag fejkar stön och orgasm. Kan även säga ?åh vad skön du är?, fast att jag inte tycker det. Få höra nu?


    Fejkar självklart inget alls och har aldrig gjort. Det är enbart otroligt dumt. Varför i hela världen skulle man göra det?
  • Anonym (Fejk- en livsstil)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2021-10-22 22:44:58 följande:
    Fejkar självklart inget alls och har aldrig gjort. Det är enbart otroligt dumt. Varför i hela världen skulle man göra det?
    Du har olika förklaringar i tråden.
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Fejk- en livsstil) skrev 2021-10-22 23:31:48 följande:

    Du har olika förklaringar i tråden.


    Tycker det är enbart korkat. Vill man inte ha sex, ha inte sex. Säg hur ni vill ha det så det blir skönt. Lär känna er kropp så ni vet vad ni tycker om. Det är aldrig vettigt att fejka.
  • Anonym (J)

    Ingenting alls. Gjorde med exet nån gång men hans gnäll var ett av skälen till att jag lämnade honom.

    Orgasm har jag då aldrig fejkat. Fick inte orgasm med någon annan tills jag träffade min nuvarande när jag var 30+.

  • Anonym (J)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-10-21 20:53:38 följande:

    Hur då som? Om jag inte känner något vid samlag lr t.o.m. får ont ibland, går ju inte att lösa


    Ja, sluta ha sex.
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Fejkar) skrev 2021-10-21 19:42:41 följande:

    Varför skulle du inte kunna fejka det? Tror inte alla krampar vid orgasm.


    Orgasm är kraftiga sammandrabbningar i slidan så jo
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Fejkar) skrev 2021-10-21 19:45:46 följande:

    För husfridens skull kanske? Män brukar bli så sura annars.


    Märkliga män du träffar
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-10-21 20:53:38 följande:

    Hur då som? Om jag inte känner något vid samlag lr t.o.m. får ont ibland, går ju inte att lösa


    Får du orgasm när du onanerar? Varför visar du inte vad du tycker om och njuter av?
  • Anonym (Linda)

    Men hur i hela världen tänker man om man ofta fejkar? Vill man inte ha sex SKA man inte ha sex. Och vill man ha sex fast sexet är dåligt får man för fasen lära sig tala om hur man vill ha det, och fattar inte partnern det byter man ut denne. Pinsamt att det finns kvinnor som fortfarande bara vill vara männen till lags.

  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Linda) skrev 2021-10-23 18:47:04 följande:

    Men hur i hela världen tänker man om man ofta fejkar? Vill man inte ha sex SKA man inte ha sex. Och vill man ha sex fast sexet är dåligt får man för fasen lära sig tala om hur man vill ha det, och fattar inte partnern det byter man ut denne. Pinsamt att det finns kvinnor som fortfarande bara vill vara männen till lags.


    Håller med, för mig är det så otroligt märkligt och främmande
  • Anonym (Extrovert+)

    Jag har aldrig fejkat något alls, det är bara fegt. Däremot valde jag äldre män som första partners så att de i alla fall visste vad de höll på med.
    Om något försöker jag dämpa mig för vid rätt moves och nyförälskad kan det bli en sopranaria annars.

    Eftersom jag har god koll på vad jag gillar och kan komma på två minuter blankt på egen hand så är det ingen större konst för mannen heller att ge extra stimulans för en riktig wow-orgasm.

    Bäst är kanske emotionell orgasm när man bara börjar gråta spontant efter en extremt stark orgasm som pulserar. Eller när det blir lite av en blackout. En riktigt frustrerande bondageorgasm kan också ha sina poänger.

    När jag var gravid fick jag bröstorgasmer månad 6-8, och även ett par gånger efteråt vid amning. Det hände en hel del då med alla blodkärl som svullnade både i brösten och nertill, så det var väl det antar jag.

    Fontänorgasm har jag aldrig haft vad jag vet, även om jag blivit blöt som en sjö ett antal gånger så mannen fick ta paus och torka av sig för att inte känna för lite.

    Sex är bra och bra för hälsan.

  • Anonym (J)
    Anonym (Fejkar) skrev 2021-10-21 19:45:46 följande:

    För husfridens skull kanske? Män brukar bli så sura annars.


    Jaha, då får de väl bli det då??
  • Hotrod
    Anonym (Extrovert+) skrev 2021-10-23 19:58:07 följande:

    Jag har aldrig fejkat något alls, det är bara fegt. Däremot valde jag äldre män som första partners så att de i alla fall visste vad de höll på med.
    Om något försöker jag dämpa mig för vid rätt moves och nyförälskad kan det bli en sopranaria annars.

    Eftersom jag har god koll på vad jag gillar och kan komma på två minuter blankt på egen hand så är det ingen större konst för mannen heller att ge extra stimulans för en riktig wow-orgasm.

    Bäst är kanske emotionell orgasm när man bara börjar gråta spontant efter en extremt stark orgasm som pulserar. Eller när det blir lite av en blackout. En riktigt frustrerande bondageorgasm kan också ha sina poänger.

    När jag var gravid fick jag bröstorgasmer månad 6-8, och även ett par gånger efteråt vid amning. Det hände en hel del då med alla blodkärl som svullnade både i brösten och nertill, så det var väl det antar jag.

    Fontänorgasm har jag aldrig haft vad jag vet, även om jag blivit blöt som en sjö ett antal gånger så mannen fick ta paus och torka av sig för att inte känna för lite.

    Sex är bra och bra för hälsan.


    Låter som mitt ex Skrattande
    Dock fick hon ofta flera fontänorgasmer när vi hade sex så det gällde att planera lite.
    Bondageorgasm vilket härligt utryck ...vet precis vad du menar...


    Burnout
  • Blacknails86

    Jag kommer inte vid vaginalt samlag, men har aldrig någonsin fejkat. Finns inte i min natur att jag skulle göra något så falskt och blir lite mörkrädd över hur vanligt det verkar vara. Visar nog hur otroligt skönt det är ändå, och duger inte det får killen se sig om efter någon annan. Är noga med att tidigt säga att jag är en sån som inte kommer, så då vet han och så är det inte mer med det! 

  • Blacknails86

    En enda kille har haft problem med att jag inte kunde komma, och han var inte speciellt rolig i sängen heller. Det blev slut ganska kvickt!

Svar på tråden Hur mycket fejkar ni vid sex?