• Anonym (Mm)

Satisfyer Pro effekt

Jag har Satisfyer Pro 2, den gör att jag kommer inom typ 5 minuter.

Dock kan jag inte köra utan glidmedel för att då skaver det och gör ont.

Min klitoris blir så mycket större också efter ett tags lekande med den, blev själv förvånad..härligt..

Rekommenderar verkligen. 

• Svar på tråden Satisfyer Pro effekt
  • Anonym (Mm)

Det är också skönare när klitoris blivit större och växt till sig och man tar den i hålet..  
    Fler som tycker den är bra?

• Anonym (Leksaker (man))

Hej

Va kul och härligt. Jag träffade en kvinna i somras som öppnade uppbörden med sexleksaker. Jag avhoppade loss för mer än fyr tusen för ett tag sen. :) Med kom också en satisfayer pro 2. Den har jag inte hunnit testa på henne ännu?då är nyfiken också över svaren i tråden. Har du använt den också på bröstvårtorna?

• Anonym (Mm)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-10-27 15:32:57 följande:

Hej

Va kul och härligt. Jag träffade en kvinna i somras som öppnade uppbörden med sexleksaker. Jag avhoppade loss för mer än fyr tusen för ett tag sen. :) Med kom också en satisfayer pro 2. Den har jag inte hunnit testa på henne ännu?då är nyfiken också över svaren i tråden. Har du använt den också på bröstvårtorna?

Hon kommer inte att bli besviken... 

Nej, jag gillar tyvärr inte beröring på bröstvårtorna...

• Anonym (A)

Man ska inte köra utan glidmedel enligt tillverkaren  så det är inte konstigt ;)

• Anonym (Mm)
    Anonym (A) skrev 2021-10-27 16:01:58 följande:

Man ska inte köra utan glidmedel enligt tillverkaren  så det är inte konstigt ;)

Haha...nej det gjorde lite ont...när man var för snabb och för kåt....brukar köra mycket vaselin, även när jag onanerar med händerna...blir bra

Anonym (Mm) skrev 2021-10-27 15:59:18 följande:

Hon kommer inte att bli besviken... 

Nej, jag gillar tyvärr inte beröring på bröstvårtorna...

Gäller det med Satisfyern i sig eller är det rent generellt att du inte gillar beröring på bröstvårtorna?
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-10-27 16:20:27 följande:
    Gäller det med Satisfyern i sig eller är det rent generellt att du inte gillar beröring på bröstvårtorna?
    Gillar inte det oavsett :)
    Anonym (Mm) skrev 2021-10-27 16:25:27 följande:

Gillar inte det oavsett :)

Jisses va ni kvinnor är olika. :)
  • Anonym (Sue)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-10-27 16:48:38 följande:
    Jisses va ni kvinnor är olika. :)
    Ja, bara att gilla läget ;)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-10-27 15:32:57 följande:

Hej

Vad generöst av dig mot den kvinnliga kollegan! ;) Har du hunnit testa den ännu eller Misja emellan?
    Anonym (Sue) skrev 2021-10-29 02:47:34 följande:

Ja, bara att gilla läget ;)Vad generöst av dig mot den kvinnliga kollegan! ;) Har du hunnit testa den ännu eller Misja emellan?

Ikväll är det tänkt och testa. Så återkommer om resultatet :)
Svar på tråden Satisfyer Pro effekt