• Anonym (Mm)

Satisfyer Pro effekt

Jag har Satisfyer Pro 2, den gör att jag kommer inom typ 5 minuter.

Dock kan jag inte köra utan glidmedel för att då skaver det och gör ont.

Min klitoris blir så mycket större också efter ett tags lekande med den, blev själv förvånad..härligt..

Rekommenderar verkligen. 

• Svar på tråden Satisfyer Pro effekt
  • Anonym (Justin I)

Jag köpte en till min fru, och hon kommer på fem röda när hon leker med den samtidigt som jag ser på och runkar, och hon smeker min bakfitta.

• Anonym (Lufttryck)
    Anonym (A) skrev 2021-10-27 16:01:58 följande:

Man ska inte köra utan glidmedel enligt tillverkaren  så det är inte konstigt ;)

Det är alldeles hur man tycker själv....
  • Anonym (A)
    Anonym (Lufttryck) skrev 2021-10-29 22:12:09 följande:
    Det är alldeles hur man tycker själv....
    Det finns ingen lag som tvingar dig att använda glidmedel nej men tillverkaren säger det för att man ska undvika skav/övrig smärta/sår. En rekommendation som kan vara värd att följa även om det kan gå bra utan så är det för de flesta skönare.
  • Anonym (Lufttryck)
    Anonym (A) skrev 2021-10-29 23:05:40 följande:

Det finns ingen lag som tvingar dig att använda glidmedel nej men tillverkaren säger det för att man ska undvika skav/övrig smärta/sår. En rekommendation som kan vara värd att följa även om det kan gå bra utan så är det för de flesta skönare.

Hur vet du att det är skönare för de flesta? Jag har haft min i två år säkert och behöver inte glidmedel.
  • Anonym (Lufttryck)

Det finns en till variant som är dildo samtidigt också. Tydligen bra även den.

• Anonym (Leksaker (man))
    Anonym (Sue) skrev 2021-10-29 02:47:34 följande:

Ja, bara att gilla läget ;)Vad generöst av dig mot den kvinnliga kollegan! ;) Har du hunnit testa den ännu eller Misja emellan?

Testade igår. Blev mycket lek. Band fast henne i armar och ben. Lekte långe med en fjäder på hennes kropp. Sen blev det test av satisfyern. Hon kom rätt snabbt några gånger. Hennes upplevelse var att det påminde henne om att bli slickad med en märklig härlig känsla. :)
  • Anonym (Sue)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-10-30 13:10:04 följande:
    Testade igår. Blev mycket lek. Band fast henne i armar och ben. Lekte långe med en fjäder på hennes kropp. Sen blev det test av satisfyern. Hon kom rätt snabbt några gånger. Hennes upplevelse var att det påminde henne om att bli slickad med en märklig härlig känsla. :)
    Låter verkligen härligt för er båda! Oxå för dig och distraherande efter Misja.

Vi kvinnor får väl sätta oss (d v s jag) på väntelista hos dig för sådan genomgång;) 
  • Anonym (Leksaker (man))
    Anonym (Sue) skrev 2021-11-01 11:12:50 följande:

Låter verkligen härligt för er båda! Oxå för dig och distraherande efter Misja.

Vi kvinnor får väl sätta oss (d v s jag) på väntelista hos dig för sådan genomgång;) 

Hmmm ? Sue. Var hittar jag dig då i den här anonymitetsvärlden ;)
  • Anonym (Sue)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-11-01 17:38:09 följande:
    Hmmm ? Sue. Var hittar jag dig då i den här anonymitetsvärlden ;)
    Mmm... ja, gärna förslag på var ;)
  • ToniErdmann

Är Satisfyer Pro det största som hänt på marknaden sedan Rabbit?

Svar på tråden Satisfyer Pro effekt