• Anonym (Mm)

Satisfyer Pro effekt

Jag har Satisfyer Pro 2, den gör att jag kommer inom typ 5 minuter.

Dock kan jag inte köra utan glidmedel för att då skaver det och gör ont.

Min klitoris blir så mycket större också efter ett tags lekande med den, blev själv förvånad..härligt..

Rekommenderar verkligen. 

• Svar på tråden Satisfyer Pro effekt
  • Anonym (Lufttryck)
    ToniErdmann skrev 2021-11-02 19:02:43 följande:

Är Satisfyer Pro det största som hänt på marknaden sedan Rabbit?

Enligt mig tog det onani till en ny nivå. Iofs jobbar de ju inte på samma sätt men jämför man i orgasmer så är Rabbit en inställd Korplagsmatch och Satisfyer en OS-final.
  • ToniErdmann
    Anonym (Lufttryck) skrev 2021-11-02 19:11:44 följande:
    Enligt mig tog det onani till en ny nivå. Iofs jobbar de ju inte på samma sätt men jämför man i orgasmer så är Rabbit en inställd Korplagsmatch och Satisfyer en OS-final.
    Satisfyer Pro och Rabbit är de enda jag känner till då den ena blev känd genom TV-serie och de andre blivit onnämnd på så många ställen att det inte gått att missa den.
  • Don Dante
    Anonym (Sue) skrev 2021-11-02 17:52:36 följande:

Mmm... ja, gärna förslag på var ;)

Tja?skicka pm om du vill har inget behov att vara anonym längre ;)
  • Anonym (Lufttryck)
    Anonym (Solfjäder) skrev 2021-11-04 13:38:17 följande:

Tanken är väl att klittan skall bli lite större, den blir ju känsligare då också. 

Älskar också min Satisfyer. köpte den varianten med både vibration och sug. 

Och just klittan vill jag ha känslig så istället för glidmedel ( som jag ofta annars använder ) så köper jag geler som har effekt på klittan. Detta är min nya favorit www.vuxentoys.se/lustapotek/for-tjejer/klitorisstimulans/vibration-strawberry-tingling-gel. Den funkar även till annat roligt typ oralsex mm då den är ätbar. Sjukt goda smaker

Tack för tips om godiset
  • Anonym (Sue)
    Anonym (Leksaker (man)) skrev 2021-11-01 17:38:09 följande:
    Hmmm ? Sue. Var hittar jag dig då i den här anonymitetsvärlden ;)
    Undrar exakt samma som du när FL ändrat sin hemsida! Så var? ;)
  • Anonym (ONNANÖREN)

Härliga ni e gummor som onnanerar

• Anonym (Man)

Är ju lite avundsjuk på er tjejer när jag ser effekten av Satisfyern. Min tjej kommer ibland inom en minut från typ 0 och skäms nästan att hon kommer så snabbt. Kan inte ens föreställa mig känslan ????

En gång kom hon på typ 10-15 sekunder men då var hon lite uppvärmd innan och hade säkert bearbetat hjärnan med diverse snusk. ????

• Anonym (Justin I)
    Anonym (Man) skrev 2021-12-02 17:23:04 följande:

Är ju lite avundsjuk på er tjejer när jag ser effekten av Satisfyern. Min tjej kommer ibland inom en minut från typ 0 och skäms nästan att hon kommer så snabbt. Kan inte ens föreställa mig känslan ????

En gång kom hon på typ 10-15 sekunder men då var hon lite uppvärmd innan och hade säkert bearbetat hjärnan med diverse snusk. ????

Ja, fort går det och skönt verkar det vara. Så nu är man väl snart helt överflödig om man inte är flink med dammsugaren och tvättmaskinen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Justin I) skrev 2021-12-03 15:16:38 följande:

Ja, fort går det och skönt verkar det vara. Så nu är man väl snart helt överflödig om man inte är flink med dammsugaren och tvättmaskinen.

Det kommer vi eller jag aldrig bli, överflödig alltså. En Satisfyer kan inte tillfredsställa hjärnan och den kan inte penetrera, i vart fall inte bättre än jag. Så jag ser det inte som en motståndare utan snarare ett komplement till mig. Avundsjukan ligger i att det går snabbt och enkelt utan större ansträngning. Vi män behöver ju lägga lite rörelseenergi oftast. Sist vi, eller min tjej använde sin Satisfyer kom hon i typ 20-30 sekunder och var alldeles mjuk i kroppen efteråt - avslappnad delux.
  • Guldnovan
    Anonym (Justin I) skrev 2021-12-03 15:16:38 följande:

Ingen risk! Det finns inget som enligt mig slår en äkta kuk.....och de sweet nothings kukbäraren viskar i mitt öra när han sätter på mig...
  • Anonym (Mm)

Det enda negativa med denna Satisfyer är att den är tung och jobbig att hålla en längre stund, jag måste ta paus några minuter mellan varje gång...sedan att den låter högt, avtändande, så man måste ta tjocktäcke över...

• KimLinnefeldt
    Guldnovan skrev 2021-12-03 21:41:18 följande:
    Ingen risk! Det finns inget som enligt mig slår en äkta kuk.....och de sweet nothings kukbäraren viskar i mitt öra när han sätter på mig...
    Mmm, du är en riktig goding...
  • Guldnovan
    KimLinnefeldt skrev 2021-12-06 13:12:10 följande:

Mmm, du är en riktig goding...

Å tack för fina ord men jag är nog i det här fallet precis som många andra. Jag blir bestört när jag ser att män tror att en klitorisvibrator kan ersätta deras hårdvara
  • Anonym (Man)
    Anonym (Vilken?) skrev 2021-12-21 09:47:27 följande:

Funderar på att skaffa en satisfyer att använda tillsammans med min tjej, är det en sådan ni menar?

lustlet.com/products/satisfyer-pro-2-vibration&_sid=cddfdb476&_ss=r

Sån har vi, eller min tjej. Den gör det man ska kan jag säga men du kan nog hitta ett bättre pris om du letar runt lite.
Svar på tråden Satisfyer Pro effekt