• Isolines

    Vanligt att RFSU testa ofta ger spökstreck?

    Jag vet inte vad det är med dessa stickor, men tänker aldrig mer köpa dem efter denna cykel. Fått svaga positiva och negativa om vartannat i fyra dagar. Igår svagt positivt på predictor early och tänkte att nu kommer väl ändå rfsu visa om ett dygn - men nej, fortsatt negativa. Känner mig SÅ förvirrad. Har också doppat två stickor i samma urin och fått en "positiv" och en negativ. De suger rent ut sagt. Vet inte om det är så att det är tydliga torkstreck man får som ser ut som positiva, eller om stickorna är olika känsliga. Bifogar bild på hur mina "positiva" sett ut (som nog bara är spök).3

  • Isolines
    elxmx skrev 2021-10-27 18:28:43 följande:

    Åh, ?skönt? att någon till har samma problem. Kommer inte heller köpa dom igen, men har två förpackningar kvar då jag passade på att köpa flera när det var besatt på något nätapotek för ett tag sen haha. Predictor early har jag dock aldrig fått en tillstymmelse av spökstreck på så jag håller tummarna för dig ändå ????


    Jag handlade på mig förra månaden så hade detta 8-pack kvar till den här cykeln - men nu har jag äntligen testat upp skiten och tänker hålla mig till predictor early. Har heller aldrig fått tillstymmelse till plus på dem när det inte varit något så får hoppas det ökar. Känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst (en dag sen).
  • Isolines
    elxmx skrev 2021-10-27 18:28:43 följande:

    Åh, ?skönt? att någon till har samma problem. Kommer inte heller köpa dom igen, men har två förpackningar kvar då jag passade på att köpa flera när det var besatt på något nätapotek för ett tag sen haha. Predictor early har jag dock aldrig fått en tillstymmelse av spökstreck på så jag håller tummarna för dig ändå ????


    Och TACK för att du håller tummarna för mig :) Håller tummarna för dig med!!
  • Isolines
    elxmx skrev 2021-10-27 20:12:59 följande:

    Ja jag lär ju testa upp alla jag har kvar så småningom också bara för att haha. Men nästa cykel ska jag testa andra märken (ska bara vänta på att mensen ska komma igång nångång).

    Här har jag förresten justerat kontrasten lite, så sjukt att det är samma märke testade i samma urin vid samma tillfälle. Man blir ju tokig för mindre haha


    Nej men alltså helt SJUKT, att det kan bli sådär!! Syns ju verkligen på den övre och den undre är helt blank. Det har varit exakt likadant för mig, fattar liksom inte om stickorna bara är olika känsliga trots att de kommer ur samma paket eller om de bara är skit xD Kunde varit jag som la ut bilden ovan.

    Känner mig otroligt förvirrad pga detta. Hade jag bara tagit predictor early igår och sett det svaga positiva hade jag känt mig lugn nu och tänkt att allt nog är i sin ordning, men eftersom jag tagit typ 8-10 rfsu-stickor också (jo jag vet, beroende....) sen äl+6/7 och idag är på äl +10/11 och fått positiva/negativa om vartannat tänker jag ju då att det är en kemisk graviditet och att hcg inte ökar som det borde. Första rfsu som jag tog på kvällen på äl+6/7 syndes som det du la ut ovan och det känns ju faktiskt inte ens möjligt att få ett äkta plus så tidigt - därför tror jag att det är nåt produktionsfel som leder till den här ryska rouletten :p
  • Isolines
    elxmx skrev 2021-10-28 10:44:57 följande:

    Nej inte idag, tänkte imorgon om mensen ännu inte dykt upp (på cykel dag 39 idag..) och jag klarar att hålla mig haha. Själv då? :)


    Uppdatera om du tar något!

    Jag tog ett predictor early, fortfarande svagt men kom upp fortare än i förrgår och gick att fota nu iallafall (syns säkert inte här men). Vet inte om det är för svagt för att vara runt äl+11.

Svar på tråden Vanligt att RFSU testa ofta ger spökstreck?