• Anonym (Niklas)

    Bi Nyfiken

    Hej ,jag är en 45 årig gift man som undrar om det finns

    flera killar där ute som är gifta eller sambos och är som jag nyfikna på sex med killar.

    Jag har alltid haft en fantasi om att umgås sexuellt med en annan man.

    Jag har förträngt det i flera år men tänker verkligen våga testa.

    Jag tänder alltså inte erotisk på män men gillar tanken av att ligga naken och bli smekt av en annan .

    Finns du med samma fantasi där ute ?,

    Berätta i så fall vad du har gjort åt det och om du provat och ångrat dej sen.

  • Svar på tråden Bi Nyfiken
  • Anonym (Anders)
    Anonym (Lars-Åke) skrev 2021-11-16 15:16:52 följande:

    Jag är hetero, känner ingen längtan efter att kyssa en man. Däremot kan jag gilla bilder av riktigt snygga kukar. 

    Jag sexchattar ganska ofta, och har märkt att jag hellre chattar med män än kvinnor. Men jag tror inte att det beror på bisexualitet, utan på att vi män fantiserar om ungefär samma saker och är mer lika. 

    Men ofta under en fantasi om en trekant MMF så kommer vi in på att smeka eller suga även varandra, omväxlande med att penetrera kvinnan. 

    Jag vet absolut inte hur jag skulle reagera tillsammans med en man irl. Men tänker mycket på hur häftigt det vore.


    Har ganska ofta just dessa tankar. Rätt vanligt bland män tror jag, och lockande!
  • Limpo

    Tanken på sex med en man käns lockande men inga kyssar. Det verkar dom flesta män tycka.

  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (En tanke) skrev 2021-11-15 20:00:07 följande:

    Av det jag läst om prostataorgasm så verkar det förståeligt att flera blir btm, men jag vet inte varför jag inte lyckats än, trots testande och utforskande under nästan 25år på egen hand i min hemlighet, dock inte så prostatamedvetet sökande de första 24åren, då var det mest penetrering mha leksaker och annat :D

    hur fick du första? Lättare sen när det "släppt"?

    Och kan du få det mha dildo på egen hand?


    Jag märkte redan första gången jag blev påsatt att orgasmen var väldigt nära trots att jag inte riktigt visste hur allt hängde ihop. Sedan han som knullade mig var "färdig" kom jag nästan direkt av att runka. Det hände att han som knullade mig slg mig till sprut innan han knullade mig men jag kom ändå väldigt lätt efter att han knullat klart mig.

    Så en gång när red en kille så kom orgasmen bara sådär. Efter det var det enklare att hitta känslan för att nå orgasm.

    Jag kan komma av att knulla mig själv med dildo också, men det är mycket enklare om jag får ta emot äkta vara.
  • Anonym (Samma sits)

    Hej, är i samma sits som dig, hade gärna provat och ha sex med en man, men vill inte vara otrogen mot min fru. Synd att man inte vågade ta steget bör jag var singel. Hade velat prova allt med en man. Får hålla tillgodo med dildos i min bak.

  • Stiffy

    Hej. Det är samma för mig. Jag är också gift sedan länge och betraktar mig som hetro, dvs det är kvinnors kroppar jag tänder på, kyssar och smeka osv. Men jag har varit med en manlig bekant några gånger. Givit samlag och blivit avsugen men aldrig tagit emot samlag vilket jag mycket gärna skulle prova också. Så det är nog inte så ovanligt och man ska bara våga och ha någon att våga med. För min del ska det absolut kunna ske oskyddat på ett säkert sätt. Men skicka gärna PM så kan jag berätta mer.

  • Anonym (Anders)
    Stiffy skrev 2021-11-17 14:04:40 följande:

    Hej. Det är samma för mig. Jag är också gift sedan länge och betraktar mig som hetro, dvs det är kvinnors kroppar jag tänder på, kyssar och smeka osv. Men jag har varit med en manlig bekant några gånger. Givit samlag och blivit avsugen men aldrig tagit emot samlag vilket jag mycket gärna skulle prova också. Så det är nog inte så ovanligt och man ska bara våga och ha någon att våga med. För min del ska det absolut kunna ske oskyddat på ett säkert sätt. Men skicka gärna PM så kan jag berätta mer.


    Jomen lite så. Kan absolut tänka mig att leka på alla sätt med en stor härlig kuk eller flera. Jag gillar ju att leka med min, så varför skulle det då inte vara gott med flera?
  • Stiffy

    Eftersom det är så grymt skönt att ge analt samlag så blir jag så grymt sugen på att få ta emot och spenderar en del sömnlösa nätter med att läsa och leta bra klipp. Registrerade mig också på BC eftersom jag tänkte att det vore lätt att hitta någon där. Men det blev liksom för grovt och snuskigt och okänsligt och ska det dessutom kunna vara oskyddat är det nog fel sida att leta på. Den manliga bekant jag varit med några gånger har tyvärr inte möjlighet att ge samlag av medicinska skäl. Det är synd.

  • Anonym (Sugaren)
    Stiffy skrev 2021-11-17 14:36:40 följande:

    Eftersom det är så grymt skönt att ge analt samlag så blir jag så grymt sugen på att få ta emot och spenderar en del sömnlösa nätter med att läsa och leta bra klipp. Registrerade mig också på BC eftersom jag tänkte att det vore lätt att hitta någon där. Men det blev liksom för grovt och snuskigt och okänsligt och ska det dessutom kunna vara oskyddat är det nog fel sida att leta på. Den manliga bekant jag varit med några gånger har tyvärr inte möjlighet att ge samlag av medicinska skäl. Det är synd.


    Det är alls inte ovanligt att "straighta" killar med sambo/fru är medlemmar på BC och nyfikna på andra killar. Eftersom de är i en relation är de noga med diskretion och då brukar de inte vilja ha flera at vänstra med utan endast en återkommande.

    Jag har varit flera gifta mäns fuck/suckboy. Eftersom jag älskar att få aperma i mig känns det tryggare med killar som redan är i förhållande.

    Något jag inte fått uppleva än är dock flera kukar samtidigt, det är en dröm.
  • Stiffy

    Jo som du säger, man skulle vilja träffa någon regelbundet både för tryggheten och ?säkerheten?. På BC tyckte jag det blev så enormt ?köttigt? bara för att det var män och då blev det osexigt. Sedan trodde inte jag att det skulle vara så svårt att hitta någon som både ville ta emot och ge. Av de ytterst begränsade erfarenheter jag har är jag kanske mest ?top? men det vore så fantastiskt att få ta emot också och kännas hur det känns, om det är så mäktigt som många säger.

  • Stiffy

    Intressant, flera, låter avancerat. Har jag drömt om när det gäller 2 killar och en tjej men varför inte flera killar, det kanske skulle underlätta blygseln också.

    För mig började allt när jag var typ 15. En kompis sov över hos mig och jag visste att han var gay även om det var enormt förbjudet och oklart på den tiden, 1988 typ. Den natten låg han och sa att det vore trevligt med mys och även om innebörden var oklar för mig hettade det konstigt inuti och jag blev hård. När han kröp över i min säng från sin extrasäng och började smeka mig över bröstet fick jag panik. Kuken var stenhård och hjärtat slog som en stångjärnshammare och jag ville så det värkte men vågade inte. Ni som är i min ålder minns säkert att bög var något väldigt skamfullt på den tiden, mycket mer än vad det är idag. Det var så märklig känsla att jag var så upphetsad men förnuftet satte sånt tvärstopp och det har det fortsatt med flera gånger i livet när jag velat, haft chansen men inte vågat.

    Första gången det skedde på riktigt var jag kanske 24 och jag hade fru och ett barn. En långväga kompis sov över en helg och vi satt uppe sent vid varsin dator och chattade med andra och varandra. Vi vände oss ifrån datorerna och han tog mig en stund i munnen och sen ställde han sig på knä och styrde in mig i sig. Jag var okunnig och säkert för bråttom så det var nog inte så skönt för honom, men för mig var det gumligt. Efteråt skämdes en del av mig och jag skulle så klart aldrig göra om det.

    Ett par veckor senare sov han över hos mig igen en helg och min fru och barn var bortresta. Vi grillade, drack öl och lyssnade på punk och när vi skulle lägga oss i varsitt rum hamnade vi i vår dubbelsäng nakna. Det blev helt annorlunda. Han låg på rygg, benen uppdragna och vi smorde in oss i rikliga mängder glidmedel. När jag sedan ställde mig på knä mellan hans ben visste jag pltösligt hur jag inte skulle göra. Inte som förra gången. Istället höll jag ett lätt tryck mot hans öppning och vart efter hans öppning slappnade av gled jag sakta, sakta in. Vi kysstes inte, rörde inte vid varandra. Ändå blev det lite mer hud mot hud och en mer intim ställning och han njöt den gången uppenbarligen lika mycket som jag och fick en oerhört stark orgasm. Själv kom jag och det kändes som om det aldrig skulle ta slut. Ingen smärta, allt var perfekt för båda.

    Det var länge sedan nu men jag vet att det kan bli bra och med rätt person skulle jag vilja uppleva det igen och som sagt även vara den som ligger där och blir uppfylld och tillfredställa någon annan. Även om jag inte tänder på kyssar och smek och mäns håriga kroppar så är det där något som kommer till mig allt oftare sömnlösa nätter. Även om jag inte längtar lika febrigt efter att suga någon annan måste jag uppleva hur det är när någon kommer i munnen på än.

    Men det är svårt att hitta någon trevlig och fin man, extra knepigt i min situation som har en synnedsättning. Men en dag kanske? :)

  • Anonym (Niklas)
    Stiffy skrev 2021-11-17 22:35:48 följande:

    Intressant, flera, låter avancerat. Har jag drömt om när det gäller 2 killar och en tjej men varför inte flera killar, det kanske skulle underlätta blygseln också.

    För mig började allt när jag var typ 15. En kompis sov över hos mig och jag visste att han var gay även om det var enormt förbjudet och oklart på den tiden, 1988 typ. Den natten låg han och sa att det vore trevligt med mys och även om innebörden var oklar för mig hettade det konstigt inuti och jag blev hård. När han kröp över i min säng från sin extrasäng och började smeka mig över bröstet fick jag panik. Kuken var stenhård och hjärtat slog som en stångjärnshammare och jag ville så det värkte men vågade inte. Ni som är i min ålder minns säkert att bög var något väldigt skamfullt på den tiden, mycket mer än vad det är idag. Det var så märklig känsla att jag var så upphetsad men förnuftet satte sånt tvärstopp och det har det fortsatt med flera gånger i livet när jag velat, haft chansen men inte vågat.

    Första gången det skedde på riktigt var jag kanske 24 och jag hade fru och ett barn. En långväga kompis sov över en helg och vi satt uppe sent vid varsin dator och chattade med andra och varandra. Vi vände oss ifrån datorerna och han tog mig en stund i munnen och sen ställde han sig på knä och styrde in mig i sig. Jag var okunnig och säkert för bråttom så det var nog inte så skönt för honom, men för mig var det gumligt. Efteråt skämdes en del av mig och jag skulle så klart aldrig göra om det.

    Ett par veckor senare sov han över hos mig igen en helg och min fru och barn var bortresta. Vi grillade, drack öl och lyssnade på punk och när vi skulle lägga oss i varsitt rum hamnade vi i vår dubbelsäng nakna. Det blev helt annorlunda. Han låg på rygg, benen uppdragna och vi smorde in oss i rikliga mängder glidmedel. När jag sedan ställde mig på knä mellan hans ben visste jag pltösligt hur jag inte skulle göra. Inte som förra gången. Istället höll jag ett lätt tryck mot hans öppning och vart efter hans öppning slappnade av gled jag sakta, sakta in. Vi kysstes inte, rörde inte vid varandra. Ändå blev det lite mer hud mot hud och en mer intim ställning och han njöt den gången uppenbarligen lika mycket som jag och fick en oerhört stark orgasm. Själv kom jag och det kändes som om det aldrig skulle ta slut. Ingen smärta, allt var perfekt för båda.

    Det var länge sedan nu men jag vet att det kan bli bra och med rätt person skulle jag vilja uppleva det igen och som sagt även vara den som ligger där och blir uppfylld och tillfredställa någon annan. Även om jag inte tänder på kyssar och smek och mäns håriga kroppar så är det där något som kommer till mig allt oftare sömnlösa nätter. Även om jag inte längtar lika febrigt efter att suga någon annan måste jag uppleva hur det är när någon kommer i munnen på än.

    Men det är svårt att hitta någon trevlig och fin man, extra knepigt i min situation som har en synnedsättning. Men en dag kanske? :)


    Blev avundsjuk på din upplevelse????????
  • Anonym (Trans)

    Som feminint sexigt där jag är mycket hetare träffar jag flera män som inte haft bra sex på länge.

    De blir dyngkåta av att förföra smeka nylonrumpan under klänningen och sen knulla "flickan" som sin docka i evigheter och de är i paradiset.

  • Anonym (kille 29)
    Anonym (Trans) skrev 2021-11-19 01:54:32 följande:

    Som feminint sexigt där jag är mycket hetare träffar jag flera män som inte haft bra sex på länge.

    De blir dyngkåta av att förföra smeka nylonrumpan under klänningen och sen knulla "flickan" som sin docka i evigheter och de är i paradiset.


    Jo, håller med. Har aldrig kunnat tänka mig att ha sex med en kille. Träffade dock Peter (Petra) för ett tag sen, en extremt feminin, sminkad och långhårig kille med feminin klädsel. På helgerna blir han Petra och blev hembjuden på lite mat dit. Så vacker transa, i klänning, strumpbyxor, högklackat och perfekt makeup. Efter mat o vin  sitter vi i soffan och jag för upp handen innanför klänningen och smeker hennes kuk genom strumpbyxorna  hon börjar gny och det hettar till.... Lite sug och sånt, sen rider hon mig samtidigt som jag smeker och runkar hennes kuk. WOW! Lätt att bli "bi" i ett sånt läge mmmm
  • Anonym (Trans)

    Visst älskar jag bli knullad i oändlighet och får massor av anala orgasmer.

    Men jag njuter av att gå upp i den flickiga rollen och underkasta mej mannens dominans och känna hur han verkligen vill ha mej. Förför mej med ord, andning, händer, mun och gör mej så villig att jag bara avslappnat stänger ögonen och han härligt gör vad han än vill för mej, med mej, i mej. Slutligen så skönt höra hans andning förändras och belöna mej med pulserande sperma långt där inne.

    Halvtimme senare vill jag ha mer.

    Anton999999atyah =BC

Svar på tråden Bi Nyfiken