Inlägg från: Anonym (Redan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Redan)

    Skulle du vilja testa en trekant

    Redan haft två st..

  • Anonym (Redan)

    Träffar en man i morgon för att se om vi klickar...I så fall kanske jag får uppleva min första MMF i vinter

  • Anonym (Redan)
    Anonym (Jn) skrev 2021-11-27 10:05:50 följande:

    Jag och min fru har senaste tiden börjat prata om trekant dock oens vilket av könen.

    Hur kom ni fram till kön ni ville ha trekant med ?

    Hur fick ni kontakt med den tredje partnern ? nära vän?


    Jag är kvinna och blev kontaktad av paren. Ett på bc och ett på Hemligg.

    Två kvinnor på en man blir ju lite begränsat eftersom vi måste dela på manen. Men det funkade helt ok.

    Nu planerar jag att träffa två män och ser verkligen fram emot det fokus som blir på mig.

    Jag har träffat den ena mannen redan och han introducerade nyss en vän. Förutom bc-paret och den nya mannen är vi övriga medlemmar på Hemligg.se
  • Anonym (Redan)
    Anonym (Jn) skrev 2021-11-27 10:41:40 följande:

    Jag skulle vilja ha trekant med två kvinnor ,bör min fru då vara bi-nyfiken för att de ska funka? Om inte kanske det blir stelt

    Låter riktigt spännande?.


    Ja det tror jag. Jag är inte bi men bi-nyfiken absolut. Har inga problem att vara intim med en kvinna i det läget. Det vore däremot lite stelt om jag inte tog på henne. Vi gjorde allt på varandra. Jag vill inte träffa en kvinna själv. Trots allt är det kuk jag vill ha.
  • Anonym (Redan)
    Anonym (Jn) skrev 2021-11-27 10:41:40 följande:

    Jag skulle vilja ha trekant med två kvinnor ,bör min fru då vara bi-nyfiken för att de ska funka? Om inte kanske det blir stelt

    Låter riktigt spännande?.


    Ja det tror jag. Jag är inte bi men bi-nyfiken absolut. Har inga problem att vara intim med en kvinna i det läget. Det vore däremot lite stelt om jag inte tog på henne. Vi gjorde allt på varandra. Jag vill inte träffa en kvinna själv. Trots allt är det kuk jag vill ha.
  • Anonym (Redan)
    Anonym (Redan) skrev 2021-11-27 10:53:25 följande:

    Ja det tror jag. Jag är inte bi men bi-nyfiken absolut. Har inga problem att vara intim med en kvinna i det läget. Det vore däremot lite stelt om jag inte tog på henne. Vi gjorde allt på varandra. Jag vill inte träffa en kvinna själv. Trots allt är det kuk jag vill ha.


    Tillägg

    Hela situationen blir så otroligt sexig och det kändes bara naturligt att vi kvinnor kysstes och slickade osv. Jag kände mig som värsta porrstjärnan och glömde att vi alla var i mogen ålder med kroppar därefter. Du kan ju även tänka dig mannens förtjusning att se oss två grejja.

    . Ibland fotade någon av dem. Han knullade oss båda.

    Det kan vara bra att fundera på om man vill ha regler för nåt och jag tänker främst på kyssar. Vem får kyssa vem? Får den extra mannen/kvinnan kyssas eller är det bara paret som gör det. Vi kysstes alla tre. För mig är det svårare att bli riktigt upphetsad utan men jag hade respekterat deras önskan.

    Jag är singel för övrigt och det är ett privilegium att få bli inbjuden av ett par och dela detta med dem.

    De hade bokat hotell och restaurang och vi sov i samma säng. Det hela avslutades med gemensam frukost. De bjöd på allt.

    Nu låter det som om jag är väldigt erfaren men så är det ju inte. Två par men hoppas på fler. Gärna det sista paret igen.
  • Anonym (Redan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-27 11:46:03 följande:

    Låter fantastiskt. Jag är lite avundsjuk på dig?.


    Jag tycker också det låter bra och hoppas kunna ha så i mitt nästa förhållande (om det blir nåt, det blir för det vet man ju aldrig)
  • Anonym (Redan)
    Anonym (Jn) skrev 2021-11-27 12:41:58 följande:

    Låter helt underbart och sexigt med två kvinnor som smeker varandra och delar kuk .


    Ja det var det. Mannen var oxå nöjd.

    Nu har jag träffat den nya mannen helt kort i hans bil eftersom han råkade passera idag. Småprat och några kyssar. Jättetrevlig, luktade gott och kysstes som en gud. Vi klickade direkt. Nu ska vi bara få till ett datum som passar alla tre efter nyår. Spännande : -)
  • Anonym (Redan)

    Min tredje trea blir till helgen. MMF äntligen. Fast det blir MMFF eftersom det är ett par som bjuder in mig och en man. Ska bli spännande att uppleva två män. 

Svar på tråden Skulle du vilja testa en trekant