Inlägg från: Anonym (Knekt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Knekt)

    Min fru vill inte ha sex längre

    Anonym (gia) skrev 2022-01-10 15:55:09 följande:

    Vad hände med "stopp, min kropp"? Gäller det inte i parrelationer?


    Det egoistiska handlar inte om någons kropp eller neka "ställa upp sex" utan beteendet, tia tycks ha skaffat en bra jämställd avelshane, skaffat de antal barn som önskats, men sen tappat intresset av mannen i fråga men drar nytta av hans kärlek och låter honom fortsätta dela bolån, disk, städ, räkningar m.m. för att till slut göra honom till the bad guy som splittrar kärnfamiljen när han tröttnat på att endast bo ihop med en kvinnlig kompis, om hon inte hittar en ny försörjare innan.
  • Anonym (Knekt)
    Anonym (gia) skrev 2022-01-10 18:45:49 följande:

    Men snälla, känner han sig så utnyttjad så står det honom fritt att gå!

    Det är inte ett brott att tappa sexlusten.


    Tian tycks inte bara tappat sexlusten utan all kärlek och framtidstro på deras förhållande.

    Han känner sig kanske inte utnyttjad, men det är vad han är, han känner sig förmodligen mest olyckligt kär och mår dåligt av ett dött förhållande, men hon utnyttjar honom som delfinansiär och nån som gör hälften av hushållssysslorna så länge han stannar eller tills hon mot förmodan blir kär på nytt i nån annan. Hon verkar ju ha bestämt sig, frågan är väl om maken vet om läget? Om hon varit lika ärlig hemma som anonymt på nätet?
Svar på tråden Min fru vill inte ha sex längre