• Thu 18 Nov 2021 21:51
    3307 visningar
    6 svar
    -2
    6
    3307

    Tänder på kollega

    Hej,

    Är en kille på 27 år som tänder på min kollega som är 45 år. Hon har man och barn, har inga vibbar från henne förutom att när vi pratar med varandra märker jag att hon kollar in mig längre stund, dock inget leende eller närgångna på något sätt. Hon verkar trevlig och snäll, vilket jag tror hon har samma uppfattning om mig.

    Nu till min fråga, hur kan man läsa av? Vad ska jag tänka på? Hur kan jag flirta på diskret sätt?

    Vill så gärna vara med henne, såklart i kk relation.

    OBS; bara konstruktiva kommentarer, inga ?hon har man? kommentarer. Tack!

  • Svar på tråden Tänder på kollega
  • Thu 18 Nov 2021 22:52
    #1

    kul!

    Två tips:

    1.ös på med komplimanger i alla lägen, var inte blyg med att tala om hur trevlig hon är, hur snygg hon är, hur ungdomlig hon är, "känns som att vi är i samma ålder" mm närhelst tillfälle ges.

    2. Plugga in ett antal grova fräckisar och dra en lite då och då -fnissar hon förjust då brukar det vara öppet mål, blir hon mer stel eller ser obekväm ut får du tagga ned...

    och ett tredje tips... -börja anförtro dig till henne (berätta saker du knappt berättar för ngn annan) bit för bit mer och mer...

    Lycka till!

  • Anonym (Suck)
    Fri 19 Nov 2021 07:00
    #2
    -1 +4

    Hon är inte intresserad. Lämna gifta kvinnor ifred.

  • Anonym (laddn­ingsba­r)
    Fri 19 Nov 2021 13:52
    #3
  • Anonym (sådär­)
    Fri 19 Nov 2021 17:31
    #4
    +1
    Ja, finns säker många som tänder på yngre killar, men alla av dessa är ju inte praktarslen som är sugna på att fucka upp sin familj för att få lite ung kuk.

    Och alla unga snubbar är ju kanske inte ok med att delta i att fucka upp livet för tantens familj bara för att hon är sugen på ung kuk. Vissa har ju ryggrad och schyssta värderingar.
  • Fri 19 Nov 2021 20:32
    #5

    Hon kanske inte är intresserad, eller kanske tycker du är attraktiv men inte vill gå vidare. Ditt jobb är att ta reda på detta.

    Börja med att kolla in henne, så som du tycker att hon kollar in dig. Poängen är förstås att hon ska se att du kollar in henne, fast hon ska inte förstå att det är syftet. Förhoppningsvis har hon redan börjat.

    Problemet med ålders skillnader är ofta att den äldre inte känner sig tillräckligt attraktiv, så ta det försiktigt så hon förstår hur het hon är.

    Lycka till!

  • Anonym (Gamli­s)
    Fri 19 Nov 2021 20:54
    #6
    Ordinär Man skrev 2021-11-19 20:32:09 följande:

    Hon kanske inte är intresserad, eller kanske tycker du är attraktiv men inte vill gå vidare. Ditt jobb är att ta reda på detta.

    Börja med att kolla in henne, så som du tycker att hon kollar in dig. Poängen är förstås att hon ska se att du kollar in henne, fast hon ska inte förstå att det är syftet. Förhoppningsvis har hon redan börjat.

    Problemet med ålders skillnader är ofta att den äldre inte känner sig tillräckligt attraktiv, så ta det försiktigt så hon förstår hur het hon är.

    Lycka till!


    Nä så är det. Man ser det som mer eller mindre otänkbart. Personligen skulle jag aldrig få för mig att någon man under 35 skulle tända på mig. Knappt någon under 40 heller. De jag brukar få blickar sv nu för tiden är män över 50, jag är 42. Mindre kul men det är som det är
Svar på tråden Tänder på kollega