• Anonym (Ts)

    Tjejen kollar lite udda porr

    Lånade tjejens mac för några dagar sedan och en sida som var uppe var en känd porrsida. Har inget problem med det men blev mest chockad över själva kategorin. Glory hole, alltså en kuk sticker ut från ett hål i väggen och tjejen på andra sidan väggen suger/runkar den till det sprutar. Verkar inte heller vara någon storleksgrej för när jag backade så var det flera filmer med väldig variant på storlekarna?en del med riktigt små till och med.

    Tror ni det är vanligt? Är det udda? Tror ni hon vill göra detta i verkligheten? Skulle ställa mig väldigt tveksam till det då. Tycker ni att jag skall berätta för henne att jag vet?

    /Ts

  • Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Man) skrev 2021-11-25 12:36:45 följande:

    Vanligt eller ovanligt? Din tjej verkar gilla det och jag tror min tjej också skulle göra det faktiskt. Hon går igång på att ge njutning, hon gillar att suga och hon gillar att bli beordrad att göra vissa saker, även om det är lite perverst, för just att tillfredsställa. Jag tror att om vi skulle ställas inför ett glory hole och jag skulle be henne suga kuken som är där för jag tycker det vore upphetsande så skulle hon till 90% göra det.

    Kanske har din tjej samma fantasier även om ni inte pratat om det och hon har berättat det för dig.

    Jag tycker det är kul att min tjej berättar vad hon går igång på och jag skulle gärna se historik på porrklipp. Ser det positivt att hon vill och är aktiv i hennes sexuella jag. Jag brukar fråga om hon onanerat på sistone och ge henne positiv feedback om så skett.


    Ja jag håller med om att det är härligt att hon är aktiv och tar hand om sig. Jag blev nog mest bara paff av själva klippen. Tänkte mer hon kollade på porr som i?.ja du vet, man knullar kvinna?.
  • Anonym (Ts)
    Tukt skrev 2021-11-24 22:48:50 följande:

    Ja som jag skrev tidigare. Att kvinnor är individer liksom män, och gillar olika saker.


    Jo men det fattar jag ju. Gloryhole känns så udda bara.
  • Anonym (Ts)
    OneOf skrev 2021-11-25 18:04:27 följande:

    Fantasi och verklighet är oftast två olika saker. 

    Du har säkert någon fantasi som du inte känner för att dela med dig till henne? 

    Vad är din egna sökhistorik på denna kända porrsida?

    Bästa absolut bästa är att prata om det. Ha ett öppet sinne behöver inte vara så att hon egentligen vill göra detta. Men det är något nytt och spännande. 


    Jag håller verkligen med dig. Och jag tycker verkligen hon får kolla på precis vad hon vill. Just gloryhole känns som jag redan skrivit lite märklig grej bara. Men jag respekterar det. Tycker du att jag skall ta upp det med henne eller hålla tyst om att jag vet?
  • Anonym (K)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 18:08:41 följande:
    Jag håller verkligen med dig. Och jag tycker verkligen hon får kolla på precis vad hon vill. Just gloryhole känns som jag redan skrivit lite märklig grej bara. Men jag respekterar det. Tycker du att jag skall ta upp det med henne eller hålla tyst om att jag vet?
    Vad finns det att ta upp...? Låt henne njuta ifred.
  • Anonym (Mycket värre?)

    TS;
    Ha, ha, du har nog kommit lindrigt undan, det finns så mycket värre...

    Vad är det som stör dig mest?
    Att hon har ett eget "hemligt" sexliv och porrsurfar?
    Eller är det just den genren att hon gillar att titta på/fantisera om Glory hole?

    Tror du att just den historiken du hittade vid just detta tillfälle är representativt? Eller kan det vara troligt att hon porrsurfar ibland och har fler intressen, annan nyfikenhet, som gäller helt andra genrer än bara just att du råkade hitta något om Glory hole?
    Jag är förvånad att du ens nämner kukstorlek, det visar bara hur fixerad du själv är gällande kukstorlek (som så väldigt många män), medan jag vågar vara övertygad om att det är helt andra saker som är viktigare för henne när hon väljer vilken scener hon vill titta på, det finns säkert väldigt många faktorer som är viktigare för hennes val av scener än just kukstorleken.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (K) skrev 2021-11-25 18:10:23 följande:

    Vad finns det att ta upp...? Låt henne njuta ifred.


    Tänker du så om killen din skulle kolla på?ja vad ska vi hitta på?asiatisk tjej,?specifikt liksom
  • Anonym (Mycket värre?)
    Apropå mycket värre,
    "en kompis till mig" (som det brukar heta, för att ni ska veta att jag inte alls pratar om mig själv och min fru...)
    En kompis till mig kom hem efter en resa och hittade sin hemmadator som behövde laddas efter att frun tydligen fått slut på batteriet när hon använt den. 
    När strömmen kom tillbaka och datorn kopplade upp sig så kom det upp en del sidor, även ett par intressanta forum/sidor som krävde inlogg, även en neutral mailadress som byggde på hennes smeknamn och flicknamn, men där namn och lösenord fanns sparade.
    Min kompis kunde inte hålla sig, han lät nyfikenheten och den plötsliga förskräckelsen ta överhanden, rätt eller fel, så han loggade in.

    Till saken hör att hans fru har varit häst-tjej i hela sitt liv och hon är fortfarande aktiv och har detta som sitt största fritidsintresse.
    Hur som helst handlade de intressanta sidorna om att människor, kvinnor då, och hästar, även andra djur, s a s interagerar med varandra.
    Där fanns mycket explicita videos, foton och många erotiska berättelser på detta och liknande tema och han kunde se och läsa att hon varit aktiv och skrivit på minst två olika sidors forum som handlar om dessa intressen och livsstil. Hon hade sparat ganska många erotiska berättelser inom denna genre, även några videos och foton, som sina favoriter.
    "Min kompis" blev som sagt väldigt överraskad och först också förskräckt över sin frus val och henens uppenbarligen stora intresse för just denna genre.

    Men han fattade snabbt beslutet att se positivt på att hon ändå var så sexuellt intresserad och nyfiken överhuvudtaget, han bestämde sig för att se det som spännande och intressant, och det gjorde honom tänd, oavsett genren.
    Han bestämde sig för att det skulle kunna skada deras förhållande om han avslöjade henne eftersom han kunde förmoda att det skulle bli fruktansvärt pinsamt för henne att detta hennes speciella intresse hade blivit avslöjat. Hennes förhållande till honom, hennes position i deras relation, skulle kunna bli helt rubbad för henne.
    Så han valde att låta henne behålla sin hemlighet och han lät allt vara som innan han upptäckte detta.
    Men utan tvekan såg han lite annorlunda på henne efter det. Men efter att det sjunkit in, efter att hans sinne vant sig vid att hon har detta hemliga intresse, som sannolikt endast handlar om fantasier (?) så är det bara positivt även för honom. T ex att i hemlighet dolde sig där en mycket kåt varelse, nyfiken, intresserad och med mycket öppet sinne för sexualitet, även lite mera ovanlig sexualitet. Han tänder mera på henne och älskar henne bara mera efter att han har fått se även en av hennes hemliga och spännande sidor.
    "Min kompis" har erkänt att han sparade inloggningsuppgifterna och gillar att ibland hålla lite koll på hennes aktiviteter.
    Han skulle aldrig använda det mot henne, skulle aldrig klandra henne, men han ser det som spännande och det tänder honom att i hemlighet känna till och kunna se lite av hennes egna hemligheter. Han menar att om hon har en så speciell hemlighet så kan väl även jag ha en liten hemlighet... Han finner det mycket spännande och mycket tändande.

    Så som sagt, nog finns det mycket "värre" genrer än Glory hole...
    Och det finns många olika sätt på vilket var och en kan välja att betrakta sin partners porrsurfande.
  • Anonym (K)
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 18:14:25 följande:
    Tänker du så om killen din skulle kolla på?ja vad ska vi hitta på?asiatisk tjej,?specifikt liksom
    Men vad ska man säga tänkte du....? Vad skulle vara poängen med att ens diskutera det? Du verkar inte dela hennes smak, det är annars enda anledningen jag kan tänka mig så ni kan njuta tillsammans. Bjuda in nån killkompis, göra ett eget glory hole och sen vet hon inte vem av er som står bakom... ;)
  • Anonym (Mycket värre?)

    Blev nyfiken, googlade och hittade 


    Undersökning, statistik


    Det är lätt att tro att enbart män kollar på porr. Faktum är att kvinnor kollar längre på porr än män. I hela 36 sekunder längre än män ser den genomsnittliga skandinaviska kvinnan på porr. Totalt ser hon på porr i genomsnitt 11 minuter och 14 sekunder.


    Ungefär var fjärde-tredje kvinna av alla porrtittare i Skandinavien är kvinnor.


    Så vad kollar skandinaviska kvinnor på, egentligen?


    Kvinnor gillar lesbiskt, gruppsex och åldersskillnader.


    Faktum är att stora åldersskillnader verkar tydligt vara en grej här i Skandinavien. Skandinaviska kvinnor koller nämligen 99 procent mer på det än resten av världen.


    Statistiken visar att de absolut mest populära sökorden bland kvinnor här är "lesbian", "extreme gangbang" och "swedish", följt av ord som "threesome" och "milf" och "teen".


    Även bondage och amatör är 50 respektive 40 procent mer populärt här.


    I de flesta länders topplista fanns lesbisk porr högt upp. I Danmark, Norge och Finland är det den mest populära porren.


    Jämfört med männen i varje land tittar kvinnorna tre gånger oftare på kategorin "pussy licking" ? alltså vaginalt oralsex.

    Men jag hittade inget om Glory hole i den här undersökningen.

  • OneOf
    Anonym (Ts) skrev 2021-11-25 18:08:41 följande:
    Jag håller verkligen med dig. Och jag tycker verkligen hon får kolla på precis vad hon vill. Just gloryhole känns som jag redan skrivit lite märklig grej bara. Men jag respekterar det. Tycker du att jag skall ta upp det med henne eller hålla tyst om att jag vet?
    Ta upp det med henne. Men på ett snyggt och avslappnat sätt. För det får absolut inte vara " varför kollar du på det här" vid frukosten. 
    Det kan vara like skämmigt för henne. Men visar du att det är lugnt så kommer det gå bra. 
    Inom sex ska man aldrig hålla tyst.
    Skapa minnen
Svar på tråden Tjejen kollar lite udda porr