• Anonym (Frustrerad man)

    Onanera när/var?

    Var och när ska man onanera?

    Har barn och de lägger sig sent ungefär samma tid man själv måste lägga sig för att orka upp till jobbet.

    En partner som inte är så sugen på sex för tillfället. Går inte in på detaljer här för att inte outa nån annan på nätet. Men det är helt ok för mig att onanera.

    Dagarna går och är fullbokade, hem från jobb fixa i hemmet och sen nästa dag. Sexuella frustrationen bara ökar.

    Men var o när ska man kunna få till det. Toan är inget jag går igång på och duschen funkar sådär med allt vatten. Behöver nåt utrymme utanför toamiljön där jag får lite egentid.

    Sova så sover vi bredvid varandra och det känns jättekonstigt om jag skulle börja runka då.

    Fler i liknande sits som känner att det inte går hitta tillräckligt med egentid på bra ställen för att klara stilla den sexuella lusten??

  • Svar på tråden Onanera när/var?
  • Anonym (Frustrerad man)
    Anonym (Bilrunk) skrev 2021-12-02 20:33:32 följande:

    Bilen brukar jag runka i på vägen hem från jobbet.

    Eller så stannar jag till någonstans och går ut i skogen och tar mig en skön runkstund.


    Låter som du har hittat ditt sätt. Gjort det några ggr i bil men asså man kladdar ner både kläder o ibland bilsäte. Ingen höjdare.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2021-12-02 20:58:44 följande:

    Jo. ????

    Har funderat på att fråga om man kan onanera i samma rum eller brevid partnern men det känns så konstigt o göra det bredvid när hon gör annat.


  • Anonym (Bilrunk)
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2021-12-02 20:59:44 följande:

    Låter som du har hittat ditt sätt. Gjort det några ggr i bil men asså man kladdar ner både kläder o ibland bilsäte. Ingen höjdare.


    Men skogen är sjukt härligt. Klä av sig och runka och känna vinden vidrör kuken och pungen och till och med lite vindsmek om anus och spruta i det fria.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2021-12-02 20:58:44 följande:

    Jo. ????

    Har funderat på att fråga om man kan onanera i samma rum eller brevid partnern men det känns så konstigt o göra det bredvid när hon gör annat.


    Men fråga om det är okey när ni gått och lagt er.

    Antingen blir hon sugen eller så vänder hon sig om och somnar.

    Eller att du låser in dig i sovrummet när hon ser sitt favoritprogram på tv.

    Hon har säkert full förståelse för ditt behov.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Bilrunk) skrev 2021-12-02 21:03:34 följande:
    Men skogen är sjukt härligt. Klä av sig och runka och känna vinden vidrör kuken och pungen och till och med lite vindsmek om anus och spruta i det fria.
    Men ...alltså, hur kan man vara så desperat?
    Mitt ex vägrade beröring i minst 4 år innan hon åkte ut men jag runkade inte en enda gång under den tiden. 
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Bilrunk) skrev 2021-12-02 21:03:34 följande:

    Men skogen är sjukt härligt. Klä av sig och runka och känna vinden vidrör kuken och pungen och till och med lite vindsmek om anus och spruta i det fria.


    Låter som en fin sommarsyssla.

    Blir du inte orolig att någon ska se dig där i naturen?

    Eller det är kanske en extra krydda?
  • Anonym (Frustrerad man)
    Anonym (Linn) skrev 2021-12-02 21:06:38 följande:

    Men fråga om det är okey när ni gått och lagt er.

    Antingen blir hon sugen eller så vänder hon sig om och somnar.

    Eller att du låser in dig i sovrummet när hon ser sitt favoritprogram på tv.

    Hon har säkert full förståelse för ditt behov.


    Hmm. Skulle nog fungera. Gäller bara komma över den konstiga känslan att någon är bredvid eller sitter ute o väntar på att man ska bli klar o vet vad man gör.

    Vet inte om jag kan förklara känslan. Men skulle du kunna ligga bredvid killen o köra medans han bara låg där o visste vad du gjorde. Låt säga han inte alls var sugen men du var.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Linn) skrev 2021-12-02 21:11:29 följande:
    Låter som en fin sommarsyssla.

    Blir du inte orolig att någon ska se dig där i naturen?

    Eller det är kanske en extra krydda?
    Men .... en av mina första var en kvinna som jag träffade vid Göta Kanal och sedan fortsatte med i skogen en bit bort.
    Hon fick helt fantastisk fontänorgasm, flera gånger och hur mycket som helst med bara mina fingrar.
    Vi knullade inte men vi njöt verkligen varandras sällskap.
    Det kan vara såååå bra att inte knulla, bara röra på rätt ställen
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2021-12-02 21:18:07 följande:

    Hmm. Skulle nog fungera. Gäller bara komma över den konstiga känslan att någon är bredvid eller sitter ute o väntar på att man ska bli klar o vet vad man gör.

    Vet inte om jag kan förklara känslan. Men skulle du kunna ligga bredvid killen o köra medans han bara låg där o visste vad du gjorde. Låt säga han inte alls var sugen men du var.


    Ja jag har inga problem med att onanerar med honom bredvid mig. Han är inte obekväm med det heller.

    Han är sällan sugen så sex blir det väl en gång i halvåret här. Vill inte heller outa varför det är så. Jag har heller inga problem med att hålla min lust i schack med onani.

    Frågan är ju fri och jag tror inte din fru vill beröva dig din lust.
  • Anonym (Bilrunk)
    Anonym (Linn) skrev 2021-12-02 21:11:29 följande:

    Låter som en fin sommarsyssla.

    Blir du inte orolig att någon ska se dig där i naturen?

    Eller det är kanske en extra krydda?


    Funkar även vintertid. När det är kyligt är det mer friska vindar som smeker överallt på kroppen. Man får hålla upp värmen och runka intensivt då.

    Men så klart skönare på sommaren.

    Ja, det är ju en extra krydda att någon kan se en när man har det som skönast.

    Har du aldrig provat ute?
  • Anonym (Frustrerad man)
    Anonym (Linn) skrev 2021-12-02 21:25:20 följande:

    Ja jag har inga problem med att onanerar med honom bredvid mig. Han är inte obekväm med det heller.

    Han är sällan sugen så sex blir det väl en gång i halvåret här. Vill inte heller outa varför det är så. Jag har heller inga problem med att hålla min lust i schack med onani.

    Frågan är ju fri och jag tror inte din fru vill beröva dig din lust.


    Ok tack för dina råd.

    Får se om man vågar. Har nog mer problem än du med att ligga bredvid på det sättet.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Frustrerad man) skrev 2021-12-02 21:28:42 följande:

    Ok tack för dina råd.

    Får se om man vågar. Har nog mer problem än du med att ligga bredvid på det sättet.


    Äsch onani och sex ska inte behöva vara så laddat eller jobbigt. Det ska ju vara naturligt och skönt.

    Jag har inte fler råd att komma med så jag önskar dig lycka till. Man vågar mer än man tror.
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Bilrunk) skrev 2021-12-02 21:26:47 följande:

    Funkar även vintertid. När det är kyligt är det mer friska vindar som smeker överallt på kroppen. Man får hålla upp värmen och runka intensivt då.

    Men så klart skönare på sommaren.

    Ja, det är ju en extra krydda att någon kan se en när man har det som skönast.

    Har du aldrig provat ute?


    Brrr låter kallt haha.

    Nej jag har aldrig känt någon dragning till utomhusonani . Nöjd hemma.
  • Anonym (Bilrunk)
    Anonym (Linn) skrev 2021-12-02 21:35:12 följande:

    Brrr låter kallt haha.

    Nej jag har aldrig känt någon dragning till utomhusonani . Nöjd hemma.


    Vilka favvo ställen har du hemma?
  • Anonym (Linn)
    Anonym (Bilrunk) skrev 2021-12-02 21:39:53 följande:

    Vilka favvo ställen har du hemma?


    Det är knappast relevant för denna tråden.
  • Anonym (Bilrunk)
    Anonym (Linn) skrev 2021-12-02 21:43:57 följande:

    Det är knappast relevant för denna tråden.


    Väldigt sant
  • zz22zz

    Jag har ett större behov av att komma än min sambo har av sex. Vi har därför kommit överrens om att jag får runka när hon ligger bredvid i sängen och gör vad hon känner för. Det kändes konstigt i början men nu är vi båda vana och det funkar hur bra som helst. Jag föreslår därför att du talar med din fru och ser om ni kan få till en liknande lösning. 

  • Anonym (xxx)

    Jag försöker skaffa mig en bisexuell, gift man som kan ge mig oralsex när jag behöver. Det är skönare än handen. 

Svar på tråden Onanera när/var?