EpicF skrev 2022-01-10 20:50:16 följande:
Vägrar titta? Spelar ingen roll hur mycket jag tittar i tråden. Jag hittar inte svaret eftersom det inte finns.
Varför med mensrubbningar behöver det inte vara. Obehaglig ja. Fakta är att 5139 kvinnor har rapporterat in mensrelaterade rubbningar efter vaccineringen. Om det finns en koppling till vaccinet ska studien försöka få fram.
Även låggradiga biverkningar kan göra folk rädda. Förstår du inte? Empati, det är inte starka sida va?!
Ja, vaccinet fungerar för att minska allvarligt sjukdom och död. Inte för att minska smittspridningen. Men vad har din kommentar med mensrubbningar att göra?
Samma svara är varje gång av miug, läs.
Nä, det är nog inte de speciellt rädda för, det finns ju även biverkningar som är värt namnet, men de är så sällsynta att det blir tråkigt för dig antar jag.
Efter som procentsatsen inte är noll, så kommer det minska smittspridning, lycka till ändra det 
Och självfallet är det även till för minska smittspridningen 
EpicF skrev 2022-01-10 21:40:48 följande:
Att tala om vilka biverkningar som har rapporterats in och dessutom ange källa ringe Läkemedelsverket är inte desinformation. Det är information om fakta.
Inte mycket vara rädd för.