Kiyah skrev 2022-01-01 21:48:28 följande:
sa aldrig om det var intern eller externt. enklast med en extern som ansluter till usb-port om man inte vet vad man gör riktigt.
Jag har som sagt inte ens en cd/dvd läsare i min dator. valdes bort då jag byggde ny och enda krånglet va att windows kom på skiva och inte usb som brukligt nu.
ingen aning. köper endast digitalt idag om jag inte vill komma åt nån samlingsbox
Tänkte på mer att TS hade preciserat sig redan och intern, var inte menat som något annat.
Man kan nog påstå jag inte heller har en, och med tanke på frekvensen i användningen 
Men jag ser detta ofta nu som du pratar om och att ingens pelare är installerad, känns inte speciellt viktigt heller idag.
Det var sjukt läge sedan jag köpte ett fysiskt spelskiva, mycket av det jag gillar finns på steam.
Och då blir allt nedladdat.
TS kan ju läsa denna först(Jag har dock inte läst detta, så hoppas det är rätt sak som behövs.) , då den verkar vara till för detta som nu skett, även om i det aktuella exemplet så är skivan sönder.
answers.ea.com/t5/Technical-Issues-PC/FAQ-Lost-and-broken-DVDs-and-missing-serial-codes-What-to-do/td-p/14230