• Anonym (Kåtpå­han)
    Fri 7 Jan 2022 18:16
    3325 visningar
    15 svar
    -1
    15
    3325

    Behöver få det ur systemet

    Har känslor för min jobbkompis och haft länge, kan inte släppa han men jag är gift. Jag vill så gärna prova han och se om det går över. Kanske inte alls är så kär eller kåt på han som jag tror om jag bara får ligga med han. Någon som gjort detta eller blir det värre ?

  • Svar på tråden Behöver få det ur systemet
  • Anonym (gramm­atik är viktig­t)
    Fri 7 Jan 2022 18:32
    #1
    +2

    Honom! 

  • Anonym (Molly­)
    Fri 7 Jan 2022 19:49
    #2

    Stor risk att det blir värre men har samma längtan. Ibland är det värt att det blir värre efteråt bara för att få veta.

  • Fri 7 Jan 2022 19:51
    #3
    +1

    Du är gift, det gäller att välja sin partner oavsett. Annars får du lämna. Varför utsätta din partner för den smärtan av att du skulle vara otrogen?

  • Anonym (Q)
    Fri 7 Jan 2022 20:37
    #4
    Anonym (Kåtpåhan) skrev 2022-01-07 18:16:02 följande:
    Behöver få det ur systemet

    Har känslor för min jobbkompis och haft länge, kan inte släppa han men jag är gift. Jag vill så gärna prova han och se om det går över. Kanske inte alls är så kär eller kåt på han som jag tror om jag bara får ligga med han. Någon som gjort detta eller blir det värre ?


    Vad säger din man?
  • Anonym (Kåtkn­ullare­n)
    Fri 7 Jan 2022 22:11
    #5
    -1

    Bara kör!! Du lever bara en gång. Han är säkert skönare än din tråkiga man.

  • Anonym (A)
    Fri 7 Jan 2022 22:14
    #6
    Ocdmänniska skrev 2022-01-07 19:51:43 följande:
    Du är gift, det gäller att välja sin partner oavsett. Annars får du lämna. Varför utsätta din partner för den smärtan av att du skulle vara otrogen?
    Håller med
  • Anonym (sådär­)
    Mon 10 Jan 2022 15:32
    #7

    Varför ställer du frågan, du vet ju själv att du kommer göra det oavsett vad någon säger här?

    Eller var det bara det gamla vanliga sökandet efter andras medhåll så det ska kännas lite bättre att se sig själv i spegeln? Typ... men vaddå, några/någon okänd person på nätet sa ju att det var helt ok... då är det ju ok?

  • Anonym (Jagoc­kså)
    Thu 13 Jan 2022 18:53
    #8
    Anonym (Kåtpåhan) skrev 2022-01-07 18:16:02 följande:
    Behöver få det ur systemet
    Har känslor för min jobbkompis och haft länge, kan inte släppa han men jag är gift. Jag vill så gärna prova han och se om det går över. Kanske inte alls är så kär eller kåt på han som jag tror om jag bara får ligga med han. Någon som gjort detta eller blir det värre ?
    Jag är gift och galet kär och kåt på en annan man han är också upptagen. Vi har båda flirtat lite men nu har han dragit sig tillb lite. Jag har tänkt som du. Kanske går de över om vi ligger. Nu ska jag försöka hantera mina känslor trots att vi har daglig kontakt dag via jobb och är vi lediga så hör han ändå av sig via sms. Inget flörtigt . Vardagligt prat bara eller skickar random bilder på allt från honom till saker som hans mat kaffe osv. vad de nu betyder?!?!????
  • Thu 13 Jan 2022 19:26
    #9
    Anonym (Jagockså) skrev 2022-01-13 18:53:38 följande:

    Jag är gift och galet kär och kåt på en annan man han är också upptagen. Vi har båda flirtat lite men nu har han dragit sig tillb lite. Jag har tänkt som du. Kanske går de över om vi ligger. Nu ska jag försöka hantera mina känslor trots att vi har daglig kontakt dag via jobb och är vi lediga så hör han ändå av sig via sms. Inget flörtigt . Vardagligt prat bara eller skickar random bilder på allt från honom till saker som hans mat kaffe osv. vad de nu betyder?!?!????


    Vad spelar det för roll vad det betyder? Och vad spelar det för roll om du skulle få det ur ditt system? Du är en vuxen gift kvinna lämna din man innan du ska göra nått!
  • Anonym (Anony­m A)
    Thu 13 Jan 2022 19:45
    #10
    Ocdmänniska skrev 2022-01-13 19:26:56 följande:

    Vad spelar det för roll vad det betyder? Och vad spelar det för roll om du skulle få det ur ditt system? Du är en vuxen gift kvinna lämna din man innan du ska göra nått!


    Lämna din man, jag var själv otrogen och det jagar mig än idag jag träffade en man som fick mig att må bra under sexet men efteråt var jag som luft i hans ögon. Idag är jag ensam, var lyckligt gift och hade allt jag någonsin önskat mig, förlorade allt på 5 sek genom att jag gjorde fel val i livet.
  • Anonym (Jagoc­kså)
    Thu 13 Jan 2022 20:15
    #11
    Ocdmänniska skrev 2022-01-13 19:26:56 följande:

    Vad spelar det för roll vad det betyder? Och vad spelar det för roll om du skulle få det ur ditt system? Du är en vuxen gift kvinna lämna din man innan du ska göra nått!


    Jo jag har försökt . Min man vet om allt. Han vill att vi försöker ändå . Ja vad spelar de för roll ? Den andra killen kanske är intresserad? Han är ju med upptagen så vi båda gör fel såfall ! . Jag hade inte tänkt vara otrogen. Risken är mycket liten att de skulle hända något.
  • Thu 13 Jan 2022 22:51
    #12
    Anonym (Jagockså) skrev 2022-01-13 20:15:06 följande:

    Jo jag har försökt . Min man vet om allt. Han vill att vi försöker ändå . Ja vad spelar de för roll ? Den andra killen kanske är intresserad? Han är ju med upptagen så vi båda gör fel såfall ! . Jag hade inte tänkt vara otrogen. Risken är mycket liten att de skulle hända något.


    Men då spelar det verkligen ingen roll om du inte tänker vara otrogen.
  • Anonym (FYI)
    Thu 13 Jan 2022 23:17
    #13
    +1
    Ocdmänniska skrev 2022-01-13 22:51:49 följande:
    Men då spelar det verkligen ingen roll om du inte tänker vara otrogen.
    Ligga med en annan för att få det ur systemet...??
    Har aldrig förstått det snacket. Ligger ni, då är det för sent. Finns ingen återvändo. Fattar ni inte det?
    Ert förhållande blir aldrig som det var. Varken med er man eller den ni varit otrogen med.
  • Anonym (FYI)
    Thu 13 Jan 2022 23:20
    #14

    Citerade fel där. Det var naturligtvis riktat till de som tycker det är ok.

  • Anonym (Cluel­ess)
    Thu 13 Jan 2022 23:25
    #15

    Nej. Det där är kåthet och spänning. Behåll din självrespekt och låt bli. Distansera dig om det känns motigt, går det inte så sätt eget krav på dig. Du får ligga med honom om du lämnar din man, punkt.

Svar på tråden Behöver få det ur systemet