Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Farmen 2022

Nandez skrev 2022-02-14 19:36:27 följande:
    Lite överdriven reaktion av Gerty
    Ja det var det, men hon kanske har känt sig utanför med allt gnäll som varit och hon kände sig hedrad att bli Storbonde.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-14 19:44:36 följande:
    Jag hade velat att Arlind blev storbonde
    Det hade jag med velat. Arlind hade varit bättre med tanke på att om nu Gerty väljer Kischa som förste kämpe då kan hon i sin tur välja Arlind som andre kämpe. Och så blir det återigen bondepraktikan/husförhör......Inte en enda riktig tävling har det varit i år.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-14 20:04:47 följande:
    Den av tjejerna jag har svårt för är K
    Jag har svårt för K, Monika, Victoria, Bea och Bella......Även för Gertys hysteriska sätt att allt ska vara rent och snyggt.....Oavsett att jag själv gillar att ha städat runtom mig, men jag är inte som Gerty.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-14 21:29:22 följande:
    Gerty som gillar tystnad och lugn och ro, lite speciellt att hon sökte till Farmen.

Tycker inte att det är så som dom beter sig
    Vi får inte se allt som sker på nätterna i Farmen. Kan nog vara många som sitter sent uppe och pratar och skrattar. Om man försöker att sova när det är ljud runtom så går det inte att varva ner....Jag måste ha knäpptyst när jag ska sova.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-15 09:08:12 följande:
    Har hört att det har klagats på att några är uppe på nätterna och trampar och stör de andra.
    Det hade jag också blivit irriterad på,även om jag inte behöver ha knäpptyst när jag ska sova.
    Men lugn och ro vill jag ha.
    Håller med dig att nätterna ska vara lugna.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-15 17:34:51 följande:
    I en trailer om Farmen
    Ok ....Jag såg en artikel i FB att Monika lämnar ....Vi får se om båda lämnar eller en av dem....Om så blir då borde Nicklas få komma tillbaka.  
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-15 17:36:14 följande:
    Varför skulle hon ha varit utanför
    På grund av Keishas på hopp, men Gerty har väl sig själv också att skylla att det blivit gräl mellan dem.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-15 19:33:39 följande:
    Gerty gnäller att Arlind pratar
    Gerty borde ha tänkt att det aldrig är tyst när man bor i ett kollektiv.....Arre sa i går att han gillar att prata Glad
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-02-15 19:41:52 följande:
    Hade nog inte kunnat vara med vid slakten
    Jag har varit med om slakt när jag var yngre, men numera skulle nog inte jag heller klara av det.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-15 19:48:05 följande:
    Det var väl bl a Gerty. Minns inte om Cissi sa ifrån också,eller vem det var.
    Cissi röt väl till en morgon då hon inte hade kunnat sova....
Svar på tråden Farmen 2022