Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Farmen 2022

Beccus skrev 2022-02-28 19:32:23 följande:
    Japp, undrar hur Gerty har tänkt med valet av den nya storbonden
    Jag sa till mig själv redan när Gerty skulle skriva vem hon väljer till storbonde att det skulle bli Prins eftersom dom äldre kommit in tillsammans och Prins inte varit ännu storbonde.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-28 19:41:35 följande:
    Prins blev vald till storbonde.
    Hoppas han inte går tillbaka till den bossiga sidan han hade i början bara.
    Jag har annars ändrat uppfattning om honom och tycker att han har varit bra på sistone. 
    Tycker att alla deltagare har blivit bättre sen Levin åkte ut. et har inte varit så massor av paktande mer. Blev bättre även när Kischa och Gerty pratade ut med varann.
  • Johannus

Ven Prins väljer till förstekämpe har jag svårt att säga....Troligen blir det Victoria då dem två inte kom så bra överens i början.

Hoppas bara att Arlind kommer tillbaka från Torpet till Farmen.

• Johannus
    Johannus skrev 2022-02-28 21:54:12 följande:
    Vem Prins väljer till förstekämpe har jag svårt att säga....Troligen blir det Victoria då dem två inte kom så bra överens i början.

Hoppas bara att Arlind kommer tillbaka från Torpet till Farmen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-02-28 22:19:03 följande:
    Ja,det kan jag hålla med om.
    Jag kommer att sakna Torpet för nu är det sista veckan/dagarna kvar för Arlind, Jonas och Monika.....Hoppas bara att (egentligen Jonas åker ut) även om jag vill att Monika ska göra det, men Jonas är ett hot mot Arlind eller kanske jag har fel.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-01 11:52:44 följande:
    Jag skulle nog också helst se att Jonas åker ut.

Ja,jag kommer också att sakna Torpet.
    Det kändes mer hemtrevligt på något sätt.
    Alla kommer mer överens på Torpet än på Farmen. Blir mysigare att titta på deltagarna.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-01 05:20:56 följande:
    Jag hoppas verkligen att arlind kommer tillbaka, Jonas får gärna åka ut. Kommer att sakna torpet, det har många gånger varit bättre än farmen i år. 
    Torpet har varit alla gånger bättre än Farmen.
  • Johannus
    nomina skrev 2022-03-01 07:50:15 följande:
    Hoppas Arlind kommer tillbaka, helst Jonas också. Har väldigt svårt för Monica...
    Jag har svårt både för Monika och Jonas....Eller om jag säger så Jonas blir annorlunda med Kischa och Helen...på nåt sätt tuffare än han egentligen är.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-01 19:39:07 följande:
    Prins hittade den.
    Ja Prins hittade skrinet, men min skapare hur Helen reagerar av att hon inte vinner. Hela världen rasar för henne när hon inte vinner. Har hon press utifrån att hon ska vinna allt eller? Måste vara jobbigt att behöva känna press.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-01 19:58:01 följande:
    Imorgon återvänder två från Torpet.
    Spännande att se vilka det blir.
    Har inte du hunnit se dagens Torpet? Eller tittar du på torsdagar?
Svar på tråden Farmen 2022