Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Farmen 2022

molly50 skrev 2022-03-01 23:05:54 följande:
    Ja,det var ju samma sak med Keisha.
    Hon reagerade på samma sätt.
    Kischa var lite lugnare, men Helen sa ju att hennes fästman inte kommer gilla att hon förlorade. Tror att Helen har sån press på sig själv att allt hon gör ska göras perfekt.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-01 23:11:46 följande:
    Ok. Det missade jag.

Ja,det är nog möjligt.
    Undrar vem Prins kommer att välja till förstekämpe?....Hoppas det blir Victoria och att hon i sin tur väljer Monika till andrekämpe.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-02 05:27:27 följande:
    Helen verkar ha höga krav på sig själv, det blir ju inte bättre om sambon också har höga krav på henne och han blir besviken när hon inte vinner tävlingarna. Annars tycker jag att Helen har vuxit under programmets gång, henne kan jag se i en finalvecka, det kunde jag inte från början. 
    Både Helen och Kicsha blev vänligare när Arre och Jonas fick komma till Torpet. Nu när dom två kommer tillbaka till Farmen så kommer Helen att vara snäv i tonen och då för att Arre kommer tillbaka. Nej jag önskar inte Helen i finalen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-02 11:29:16 följande:
    Ja,eller att han väljer Keisha.
    Svårt och veta egentligen vem han väljer till förstekämpe.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-02 19:41:13 följande:
    Hur länge tänker tjejerna älta detta med Arre och Levin egentligen?
    Det är ju en tävling och de har själva kört med fulspel och inte varit särskilt genuina.
    Arre gjorde rätt i kampen han hade mot Levin. Lvin hade samma chans att vinna över Arre. Om det är någon som spelar och spelat fulspel så är det Kicha och Helen....Det hörde man i kväll när Helen sa att man skulle gömma vissa recept för Arre.....Det är rent ut skat FULSPEL.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-02 19:43:21 följande:
    Och nu sitter de dessutom och planerar att bränna upp recepten på ostkakorna för att ställa till det för Arre.
    Inte så mycket bättre än det han har gjort,tycker jag.
    Arre ändrade sig i kämpestugan så jag kan inte kalla det fulspel....Ok i den stunden hade han hemlängtan, men kom på andra tankar och kunde inte meddela det andra deltagarna, men lika väl så hade Levin kunnat vinna kampen.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-02 20:04:45 följande:
    Det har varit mycket barnslig nivå till och från detta året. Alla spelar, vissa ärligt andra fult, men ger man sig in i leken får man leken tåla oxå
    Håller med dig.
  • Johannus
    nomina skrev 2022-03-02 21:22:34 följande:
    Jag tror de blir diskade isåfall!
    Som det varit sen start så kommer ingen att diskas. Allt har gått genom fingrarna.....Nej det var annat på Guttas tid dör där blev man straffad och icke godkända när nått inte var bra gjort.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-03-03 05:23:59 följande:
    Jag ångrar mig om Helen i final nu efter hennes utspel om att gömma/förstöra recepteten bara för att Arre kom tillbaka. Där sjönk hon som en sten igen.. synd egentligen, tycker ändå att hon kan sköta en farm, hon har tagit bra hand om djuren, varit engagerad i uppdragen osv, men den här sidan hon visade igår är inte finalvänlig i mina ögon iaf
    Helen var redan i början lite att hon ville göra som en kille i början som plockade bort alla pinnar där det stod grönsakernas och örternas namn på så att inte andre kämpen kunde gå och läsa vad dessa grödor heter. Nej Helen må vara söt och fin på sitt sätt, men fulspelare är hon också.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-03 19:53:37 följande:
    Prins valde Victoria.
    Väntat att han valde Victoria....Han har inte glömt hur dem två hade det i början....Hoppas Victoria väljer Bea till andre kämpe.
Svar på tråden Farmen 2022