• Anonym (Erotic)

    Vem är din favoritporrskådis?

    Och varför?

  • Svar på tråden Vem är din favoritporrskådis?
  • Anonym (N)

    Utan tvekan Kay Parker. Var inte född under eran hon var verksam, dock.

    - Duktig skådespelare

    - Otroligt fina naturligt stora bröst och rosa perfekt behårad fitta

    - Bra manus i dom flesta filmerna

    - Enligt henne själv njöt hon under inspelningarna

  • Mr1970
    Anonym (Piper Perri) skrev 2022-01-12 06:47:29 följande:

    Piper Perri. Anledningen till det är att jag tydligen ser ut som henne. Så därför är hon min favorit.


    Undrar hur många som går in o kollar Piper Perri nu :)
  • Anonym (Tjuvtittaren)

    Anjelica!... Hon ligger alltid med samma kille och egentligen är det dom tillsammans som är hetast.

    Sen kan man ju inte låta bli att gilla Rocco.????

  • Anonym (Man 55)
    Anonym (Piper Perri) skrev 2022-01-12 06:47:29 följande:

    Piper Perri. Anledningen till det är att jag tydligen ser ut som henne. Så därför är hon min favorit.


    Hon såg bra ut

    Eftersom jag har sett på porr sen åttiotalet är väl Ron Jeremy och Rocco Siffredi de som man sett mest av

    Är väl mest lik Rocco av dem....
  • Tobben
    Anonym (Piper Perri) skrev 2022-01-12 06:47:29 följande:

    Piper Perri. Anledningen till det är att jag tydligen ser ut som henne. Så därför är hon min favorit.


    Rätt hett med en så liten "oskyldig" tjej i kombination med hennes intresse för stora kukar.
  • Anonym (Piper Perri)
    Tobben skrev 2022-01-12 08:31:54 följande:

    Rätt hett med en så liten "oskyldig" tjej i kombination med hennes intresse för stora kukar.


    Jag delar inte det intresset! Bara att se ut som 12 och få visa leg. på redbull fast jag är 31. Eller att en åtta år yngre (!!) Tinderdejt krävde att jag visade leg på att jag var 15 eller över. Jävla snorunge:D
  • Anonym (Man 55)
    Anonym (Piper Perri) skrev 2022-01-12 11:38:43 följande:

    Jag delar inte det intresset! Bara att se ut som 12 och få visa leg. på redbull fast jag är 31. Eller att en åtta år yngre (!!) Tinderdejt krävde att jag visade leg på att jag var 15 eller över. Jävla snorunge:D


    Lite kul är det

    Du kommer att tycka att det är bra senare..
  • Anonym (Piper Perri)
    Anonym (Man 55) skrev 2022-01-12 12:04:26 följande:

    Lite kul är det

    Du kommer att tycka att det är bra senare..


    Hade gärna sett ut som 20-25. Hade vart najs! Men inte se ut som 12, det har jag lessnat på sen länge.
  • Tobben
    Anonym (Piper Perri) skrev 2022-01-12 11:38:43 följande:

    Jag delar inte det intresset! Bara att se ut som 12 och få visa leg. på redbull fast jag är 31. Eller att en åtta år yngre (!!) Tinderdejt krävde att jag visade leg på att jag var 15 eller över. Jävla snorunge:D


    Kräva leg för dejt alltså, det var extremt!

    Se ut som 12 var lite väl ungt. Ser du så ung ut skulle man inte våga visa intresse, så förstår jag att du har börjat tröttna.

    Hur lång är du?
  • Anonym (Man 55)
    Anonym (Piper Perri) skrev 2022-01-12 12:08:20 följande:

    Hade gärna sett ut som 20-25. Hade vart najs! Men inte se ut som 12, det har jag lessnat på sen länge.


    Ja, det är ju inte vidare kul om det är så...

    Har en kvinnlig kollega som är typ i strl med en tolvåring i kläder och skor...

    Svårt att hitta kläder med mera

    (strulade lite med henne på en firmafest, är typ 1,90... Kändes spännande och speciellt..)
  • Hotelliggaren
    Anonym (Man 55) skrev 2022-01-12 08:18:47 följande:
    Hon såg bra ut

    Eftersom jag har sett på porr sen åttiotalet är väl Ron Jeremy och Rocco Siffredi de som man sett mest av

    Är väl mest lik Rocco av dem....
    Precis! Jag liknar oxo Rocco.... Flört
  • Anonym (Man 55)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-12 16:03:57 följande:

    Precis! Jag liknar oxo Rocco.... 

    //


    Haha

    Sa att mellan de två är jag mest lik Rocco

    Är lång och "gänglig". Inte liten, rund och hårig

    Men är "normalutrustad"
  • Axel67

    Lupe Fuentes . Black Angelica. Courtney Simpson . . Gina Gerson. Diana . Finns många....

Svar på tråden Vem är din favoritporrskådis?