• GONK25

    Vad betraktar ni som hängtuttar?

    Vad betraktar ni som hängtuttar?

    Räcker det med veck under brösten för att klassas som hängtuttar?

  • Svar på tråden Vad betraktar ni som hängtuttar?
  • krille62
    Anonym (NOTINTHIS) skrev 2022-01-28 22:41:16 följande:
    Vårtorna har väl inget att göra med hängtuttar? Det måste väl ha att göra med vecken under brösten, hur stora veck det är samt hur mycket brösten hänger ut från kroppen om tjejen typ böjer sig fram?
    Bara en tanke.
    För mig är det inte vecket under som avgör om det är hängbröst utan just vårtan, pekar vårtan framåt är det ej hängbröst men pekar den neråt är det hängbröst
  • Anonym (Sanningen)
    krille62 skrev 2022-01-29 08:42:07 följande:
    För mig är det inte vecket under som avgör om det är hängbröst utan just vårtan, pekar vårtan framåt är det ej hängbröst men pekar den neråt är det hängbröst
    Är ju i och för sig nästan bara tuttar i yngre modell eller väldigt små, eller dom med silikon som pekar framåt. Dom med silikon har man ju skurit bort vårtan för att sen  sy fast den på etn mer tilltalande estetisk plats. 
  • Anonym (Diva)
    Anonym (Sanningen) skrev 2022-01-29 10:18:36 följande:
    Är ju i och för sig nästan bara tuttar i yngre modell eller väldigt små, eller dom med silikon som pekar framåt. Dom med silikon har man ju skurit bort vårtan för att sen  sy fast den på etn mer tilltalande estetisk plats. 
    Inte alltid man gör det utan oftast om man gör ett lyft samtidigt. Jag har gjort ett lyft pga av värk i axlarna och skuldrorna men har inte lagt in nått men har stora ändå. Jag har inget veck under och bröstvårtorna sitter 20 cm från halsgropen som är ett mått man går efter. 
  • Anonym (Sanningen)
    Anonym (Diva) skrev 2022-01-29 10:28:17 följande:
    Inte alltid man gör det utan oftast om man gör ett lyft samtidigt. Jag har gjort ett lyft pga av värk i axlarna och skuldrorna men har inte lagt in nått men har stora ändå. Jag har inget veck under och bröstvårtorna sitter 20 cm från halsgropen som är ett mått man går efter. 
    Ja, förlåt. Glömde er som lyft bysten :) Men tekniken är väl i stort sätt den samma om man nu tänker det kirurgiska ingreppet att man skär loss vårtgården och syr fast den enl precis de riktlinjer du nämner. 
  • Anonym (Kroki)
    Anonym (Diva) skrev 2022-01-29 10:28:17 följande:
    Inte alltid man gör det utan oftast om man gör ett lyft samtidigt. Jag har gjort ett lyft pga av värk i axlarna och skuldrorna men har inte lagt in nått men har stora ändå. Jag har inget veck under och bröstvårtorna sitter 20 cm från halsgropen som är ett mått man går efter. 
    Letar måttband i detta nu
  • Anonym (Diva)
    Anonym (Sanningen) skrev 2022-01-29 10:40:25 följande:
    Ja, förlåt. Glömde er som lyft bysten :) Men tekniken är väl i stort sätt den samma om man nu tänker det kirurgiska ingreppet att man skär loss vårtgården och syr fast den enl precis de riktlinjer du nämner. 
    Det finns flera olika sätt på både lyft och när man lägger in silikon. Bröstvårtorna flyttas bara vid behov eftersom det finns risker med det. Man kan göra ett anjarkyft som jag, lollipop eller bara strama år kring bröstvårtorna. När man lägger in tror jag det är snitt under brösten eller i armhålorna. 
  • Anonym (Diva)
    Anonym (Diva) skrev 2022-01-29 11:31:19 följande:
    Det finns flera olika sätt på både lyft och när man lägger in silikon. Bröstvårtorna flyttas bara vid behov eftersom det finns risker med det. Man kan göra ett anjarkyft som jag, lollipop eller bara strama år kring bröstvårtorna. När man lägger in tror jag det är snitt under brösten eller i armhålorna. 
    Ankarlyft skulle det stå!! 
  • Firepants
    Anonym (NOTINTHIS) skrev 2022-01-27 22:51:54 följande:

    Såhär kanske?

    Skulle säga att den personen inte har hängbröst utan väldigt normala och fina.


  • Anonym (Uurk)
    Anonym (Blää) skrev 2022-01-29 15:46:33 följande:

    usch för hängtuttar, så osexigt


    Usch för hängpung, så osexigt.
Svar på tråden Vad betraktar ni som hängtuttar?