• Anonym (Gift42)

    Penis + dildo

    Min fru har länge fantiserat om att ha sex med två män samtidigt. Vi har pratat om det när onanerat ihop och det har gjort oss kåta. Nu funderar jag på att köpa en dildo åt henne som hon kan använda samtidigt som jag tar henne. Antingen i munnen eller i analen. Finns det någon kvinna här som prövat det?

    Tände det dig?

  • Svar på tråden Penis + dildo
  • Anonym (Gift42)
    Anonym (Japp) skrev 2022-01-16 13:26:22 följande:

    Det kommer och går. Just nu är jag inne i en sån fas där många fantasier bygger på fler än en man.


    Fler än 2?

    Vet att min fru ser på den typen av porr. Där flera män både knullar och sprutar över kvinnan.
  • Anonym (Lucky you)

    Det enda hålet som används här hemma är fiffin på min fru.

    Härligt med par som vill utforska och leva ut sin fantasier.

  • Anonym (Man 40)
    Anonym (Gift42) skrev 2022-01-16 12:09:03 följande:
    Penis + dildo
    Min fru har länge fantiserat om att ha sex med två män samtidigt. Vi har pratat om det när onanerat ihop och det har gjort oss kåta. Nu funderar jag på att köpa en dildo åt henne som hon kan använda samtidigt som jag tar henne. Antingen i munnen eller i analen. Finns det någon kvinna här som prövat det?

    Tände det dig?
    Vi har pratat lite om sex på flera och att vi tar in en man till och att hon får vara med två samtidigt.

    Jag har därför frågat henne om vi inte ska köpa en realistisk dildo för att leka att vi har en extra man med men hon säger att hon inte får ut något av något man stoppar in i henne (dildo). Hon vill hellre ha något som vibrerar så vi vibrerar och jag får fortsätta fantisera hur det skulle vara att få se henne ta emot en till kuk till dagen vi träffar på rätt kandidat.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Gift42) skrev 2022-01-16 13:29:32 följande:

    Fler än 2?

    Vet att min fru ser på den typen av porr. Där flera män både knullar och sprutar över kvinnan.


    Kan finnas fler i fantasin men när det kommer till vad jag faktiskt vill utforska så är jag mer än nöjd med två.
  • Anonym (Gift42)
    Anonym (Japp) skrev 2022-01-16 13:45:00 följande:

    Kan finnas fler i fantasin men när det kommer till vad jag faktiskt vill utforska så är jag mer än nöjd med två.


    Det är nog så min fru resonerar också.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Man 40) skrev 2022-01-16 13:44:21 följande:

    Vi har pratat lite om sex på flera och att vi tar in en man till och att hon får vara med två samtidigt.

    Jag har därför frågat henne om vi inte ska köpa en realistisk dildo för att leka att vi har en extra man med men hon säger att hon inte får ut något av något man stoppar in i henne (dildo). Hon vill hellre ha något som vibrerar så vi vibrerar och jag får fortsätta fantisera hur det skulle vara att få se henne ta emot en till kuk till dagen vi träffar på rätt kandidat.


    Erfarenhetsmässigt så är det jäkligt skönt att bli utfylld av både kuk och dildo och att man även använder vibrator. Ett lite tips bara.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Gift42) skrev 2022-01-16 13:46:49 följande:

    Det är nog så min fru resonerar också.


    Kan nog ofta vara så.
  • Anonym (Gift42)
    Anonym (Japp) skrev 2022-01-16 13:47:57 följande:

    Kan nog ofta vara så.


    Såg ditt svar om vibratorn nu, det har vi inte prövat. Känner mannen av vibrationerna också?
  • Anonym (Man 40)
    Anonym (Japp) skrev 2022-01-16 13:47:21 följande:

    Erfarenhetsmässigt så är det jäkligt skönt att bli utfylld av både kuk och dildo och att man även använder vibrator. Ett lite tips bara.


    Tar med mig dina erfarenheter..
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Gift42) skrev 2022-01-16 13:52:02 följande:

    Såg ditt svar om vibratorn nu, det har vi inte prövat. Känner mannen av vibrationerna också?


    Ja, det gör han absolut beroende på vilken vibrator vi använder. Har ju dildos som vibrerar också.
  • Anonym (Gift42)
    Anonym (Japp) skrev 2022-01-16 14:17:01 följande:

    Ja, det gör han absolut beroende på vilken vibrator vi använder. Har ju dildos som vibrerar också.


    Spännande! Vi har funderade på att köpa både en vibrerande analplugg men också en upppblåsbar som man pumpar upp när den väl inne i analen. Så att hon verkligen blir fylld.
Svar på tråden Penis + dildo