• Flöjt

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

• Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:11:15 följande:
    Män får har vilka preferenser de vill. Men om de kräver att kvinnorna ska uppfylla deras preferenser och ger uttryck för det, så får de räkna med att få svar på tal
    Det är ju exakt det kvinnor kan göra också men det blir annan reaktion ifrån omgivningen.
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:10:04 följande:
    Absolut, så länge du trivs med dig själv och mår bra
    Skulle vilja se någon tråd ifrån senaste åren där det skulle vara många som kritiserar kvinnors val!
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:11:15 följande:
    Män får har vilka preferenser de vill. Men om de kräver att kvinnorna ska uppfylla deras preferenser och ger uttryck för det, så får de räkna med att få svar på tal
    Nu är det ju så att ni tycker någon annans preferenser är fel. 
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 10:14:28 följande:
    Skulle vilja se någon tråd ifrån senaste åren där det skulle vara många som kritiserar kvinnors val!
    Det finns säkert flera, men om du ser en sådan trådstart, så det helt fritt att svara på det
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 10:17:16 följande:
    Nu är det ju så att ni tycker någon annans preferenser är fel. 
    Nja, om man påstår att ens preferenser är det som är det enda sanna, då får man nog svar.
    Han frågade varför inte kvinnor tränade sin rumpa, och fick svar där de flesta inte bryr som vilka preferenser han hade, inte att hans preferenser han hade
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:05:42 följande:
    Grejen är ju att kvinnor inte behöver träna för att få ligga eller få en partner. Jag tränar inget alls men kan få ligga med hur många killar som helst och har inga problem med att få en partner 
    Så männen ska behaga kvinnorna? 
  • Anonym (Grejen)

Vadå pga ojämställdhet? Det är så naturen ser ut. Jag vill inte behöva döda barn, men jag är kvinna och det är så naturen ser ut. 

• Anonym (Grejen)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:49:32 följande:

Vadå pga ojämställdhet? Det är så naturen ser ut. Jag vill inte behöva döda barn, men jag är kvinna och det är så naturen ser ut. 

Föda ska det såklart vara. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:49:32 följande:

Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:49:58 följande:

Vem tvingar dig att föda barn?
  • Anonym (Grejen)
    Anonym (?) skrev 2022-03-11 10:54:59 följande:
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:49:58 följande:

Vem tvingar dig att föda barn?
    Ingen, men vill jag ha barn så är det ju kvinnan som måste föda, det tycker jag är orättvist men det är ju så
    naturen ser ut. Precis som att de flesta kvinnor inte har problem med att hitta någon att ligga med. 
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?