Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

    Har min kille känslor för någon annan?

    Är tillsammans med en kille sen några år tillbaka. Han har alltid behandlat mig väldigt bra och visar kärlek och Är omtänksam. Förut blev jag kontaktad av en tjej som Berättade endel saker för mig. Vet vem den här tjejen är. Hon är min killes bästa killkompis ex. Så min kille känner henne genom sin killkompis då han varit tsm med den här tjejen. Efter att det tog slut mellan henne Och honom så träffade min kille henne en gång och dom sågs hemma hos henne som ?vänner?. 

    hur som helst så fick jag screen på deras Snapchat konversation. Där min kille skrivit att han kanske förmodligen tycker om henne som mer än vän. Sen förklarade han att om han inte hade haft mig som partner så hade han visat mera för henne. Och fick även höra av henne att han la sitt huvud på hennes Axel när dom satt i soffan. När jag konfronterade min kille sa sa han att han skrivit och gjort så ja, men att han inte känt nånting för henne alls. Att han bara älskar mig. Och han började Gråta direkt.... vet inte vad jag ska tro faktiskt 

  • Svar på tråden Har min kille känslor för någon annan?
  • Anonym (J)
    Anonym (...) skrev 2022-01-21 11:40:55 följande:

     


    Om han nu inte har känslor för henne så försöker han i alla fall få henne i säng. Gråten kan lika gärna vara för att han blev påkommen. 


     


    Hur vet du det?? Kan man verkligen ljuga?? 
  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-21 14:53:59 följande:
    Är du seriös ts....? Tidig fredagstråd kanske? Självklart kan vilken människa som helst på hela jorden ljuga, det fattar du väl själv. Än mer uppenbart i den situation som du har så är det 100 % säkert att han ljuger för dig. Som den andra sa: han blev påkommen och nu kommer krokodiltårarna när relationen är i fara. De flesta tycker nämligen inte om att bli dumpade, även om de inte är så inne i relationen ens.
    Jo klart man kan ljuga vill väl inte inse... men han tjatar att få reda på sanningen om han hade attraktion eller känslor nu många gånger men han säger att inget av det stämmer alls...  trors jag sagt att jag inte kommer lämna han eller flippa ur... han sa att hon hade lagt ut en bild o på Snapchat o frågat varför ingen kan älska henne som hon är. Då svarade henne klart man gör de. Sen skrev hon som vän kanske. Då skrev han kanske gillar dig som mer än kompis. Och sen skrev han att de va skevt att säga så när han har mig och hon är hans bästa väns ex. Men att om han va singel hade han visat mer. Sjukaste va att hon svara rätt kallt hela tiden och visa inget ändå försökte han 
  • Anonym (J)
    Anonym (J) skrev 2022-01-21 15:15:41 följande:
    Jo klart man kan ljuga vill väl inte inse... men han tjatar att få reda på sanningen om han hade attraktion eller känslor nu många gånger men han säger att inget av det stämmer alls...  trors jag sagt att jag inte kommer lämna han eller flippa ur... han sa att hon hade lagt ut en bild o på Snapchat o frågat varför ingen kan älska henne som hon är. Då svarade henne klart man gör de. Sen skrev hon som vän kanske. Då skrev han kanske gillar dig som mer än kompis. Och sen skrev han att de va skevt att säga så när han har mig och hon är hans bästa väns ex. Men att om han va singel hade han visat mer. Sjukaste va att hon svara rätt kallt hela tiden och visa inget ändå försökte han 
    Blev fel i texten. Ska stå att jag tjatar om att få reda på sanningen va han kände. Hoppas ni förstår 
  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-21 15:24:07 följande:
    (Jag förstod förresten att du råkade skriva fel.)

    Jo men så här: du har läst svart på vitt vad han skrivit till henne. Vad tror du är troligast, att han sitter och skriver till en annan tjej en massa om vad han känner och vill göra med henne om han inte haft dig, eller att han ljuger till dig om att han är kåt eller intresserad av någon annan? Nej ts, han vet exakt vad han håller på med. Du har själv sett vad han skrivit. Det är sanningen.
    Jo sant. Men vad tror du? Att han har känslor? Eller är attraherad eller bägge två? De sjuka va att vi förlovade oss typ några månader innan de där hände... 
  • Anonym (J)
    Anonym (Perka) skrev 2022-01-21 15:58:55 följande:

    Han har tydligt skrivit att han har känslor för henne. Varför tror du inte på det?


    Ja för han har nekat det varje dag nu i flera månader. Och han grät fruktan mycket. Aldrig sett han så förstörd. va dessutom gravid då... tjatade att få reda på sanningen va han känner för henne. Han sa inget i typ 1 vecka tills jag krävde att få reda på sanningen och då sa han att de va lite attraktion och att jag sällan va hemma som gjorde att det blev så. Men att han älskar mig och inte känner nånting alls för henne. 
    nu Tycker jag aldrig otrohet är okej men hade varit eller känts bättre om de va attraktion ?bara? än känslor... när vi stöter på bruden i matbuiken så är han så himla blyg och vågar knappt hälsa... hade gärna varit vän med henne om de här inte hade hänt. Då hon känns så himla snäll och vi har barn i samma ålder och hon o jag verkar ha mycket gemensamt.. men så har killen sabbat allt, även vänskapen med hennes ex...
    har frågat om jag ska bjuda över henne o han sa ja att han inte har nåt problem med det. Men tror inte de är så smart. Sen tycker jag det är skumt att vara hemma hos sin bästa polares ex ... men han sa att jag han ville träffa hennes barn och se hur hon bodde o såg henne som en vän under tiden hon va tsm med hans kompis .. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Perka) skrev 2022-01-21 18:10:01 följande:
    Precis.
    Okej då lever jag i en lögn. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Perka) skrev 2022-01-21 18:25:15 följande:
    Stor risk för det.
    Förstår bara inte!? Han måste vara världens bästa skådespelare. Då han är sjukt gullig. Behandlar mig bra, är omtänksam. Tar hand om mig när jag är sjuk, pussar mig på pannan. Ligger o håller om mig. Berättar varje dag hur mycket han älskar mig... osv 
  • Anonym (J)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-22 18:34:21 följande:
    Jag lutar åt Lady Thunders tankar. Han har ju nån sorts crush på henne och känner nån sports kärlek/attraktion. Samtidigt skriver han till henne att han är upptagen och väljer helt klart dig framför henne. Planerade han att ligga med henne skulle han skriva annorlunda. Jag har i alla mina förhållanden haft slängar av föräslskelse/attraktion till andra men det rinner av om man inte göder det. Har oxo hört mina tjejer berätta att de kan känna tillfällig attraktion till andra. Så jag tänker att det handlar mest om hur han och du tänker att ni ska tackla detta, Ni måste båda acceptera att jhan har känslor för henne. Hans uppgift är att bryta kontakten med henne för att få avstånd till det. Sen är det upp till dig om du kan leva med att det varit så här. Om han vägrar backa och vill fortsätta ha kontakt med henne borde du bryta.
    Tror också det skulle kunna vara nåt. Att han har känslor och är kär och attraherad. Men han fick ingen respons av henne och ja dessutom gravid. Så kan vara att han skrev att han har mig för att han visste att han förmodligen inte skulle få henne då hon inte visar nåt. men det skumma av allt va att han skrev efter att han avslöjar att han känner nåt för henne så skrev han att dom borde ses, så antagligen göder han ju den sidan!? Tycker dock de va skumt att han tjata om barn och förlovning om han ändå ska gå till henne!? Hon är dessutom inte okänd. Hon har funnits i hans liv 5 år tillbaka. Då hon varit tsm med hans kompis.. men så fort de tog slut mellan dom verka han tro de va fritt fram. men i så fall borde han haft känslor för henne i 5 års tid? Eller så svalna hans känslor för mig och han fick plötsligt känslor för henne? Har man känslor eller attraktion men samtidigt valt att förlova sig och skaffa barn med annan så borde han inte vilja göda sidan. För i deras konversation så såg hon inte alls ut att vara intresserad eller bekräfta henne på nåt sätt... dock smög de fram sen att hon h sagt att man skulle ha en kille som min kille då han han är så himla snäll o ställer upp för alla. Så han kanske såg sin chans då... dock vet min kille om att han alltid blivit friendszoonad av alla tjejer nästan. Så hennes ord betydde inte mycket då typ alla tjejer han haft nån känsla för har skrivit så.

    denna Brud är dessutom rätt smal och har hittat i killens porrhistorik att han sökt På skinny girls. jag var smal innan jag blev gravid. medans under graviditeten gick jag upp 25 kg... 

    de skumma är dock att hon sa att han la huvudet på axeln o så mot henne när dom satt i soffan...
  • Anonym (J)

    Kan tillägga att bruden han förmodligen hade känslor för visste att han va i en relation med mig och att vi skulle ha barn... 

  • Anonym (J)

    Han har erkänt att de fanns bara attraktion och de va på fyllan Han skrev. han såg ingen framtid med henne eller att han va kär... känner mig så ful och otillräcklig 

  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-22 20:50:17 följande:
    Att han är kär i nån annan har inget med ditt utseende att göra, 25 kg extra eller inte. Men han har ju varit kär i henne redan sedan innan, han blev så klart inte det ur tomma intet bara för att hon råkade bli singel.
    Okej men han sa att de bara va attraktion Från hans sida och inga kärlekskänslor .. och han skrev när han va full 
  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-23 08:03:39 följande:
    Och du tror på allvar att han skulle vara ärlig emot dig om att han har känslor för någon annan....? Du ser ju själv vad han skrivit till henne. Det är just när personer är fulla som sanningen brukar komma fram.

    Du måste vara väldigt ung ts som undrar om de här sakerna, som du skrev tidigare i tråden ungefär "men kan han verkligen ljuga...?" JA SJÄLVKLART.
    Är 30 år om det räknas som ung? Haha
    jag skriver på ett sätt där jag är väldigt frågande det vet jag. Är väl att jag innerst inne vet men inte vill inse.. sen manipulerar han mig stundvis och får mig att tro på honom...
  • Anonym (J)

    Skulle gärna vilja skriva med nån härifrån privat. Så kan jag skicka konversationen mellan min kille och tjejen. vill inte lägga ut här och tror inte heller man får... så om jag skriver ut mitt kik-konto... så kan ni kontakta mig där? Eller man kanske inte får det heller... vill nämligen inte ge ut fb eller så... då den känns lite för privat. vet att det låter så himla konstigt allting det vet jag.... och borde veta redan... 

  • Anonym (J)
    kennx skrev 2022-01-23 08:24:20 följande:

    He, jag kan vara bollplank om du vill. Skriv ett meddelande till min signatur.


    Tack eller om jag skriver min kik här så kan ni som vill kontakta mig? Eller får man kanske inte göra det? 
  • Anonym (J)

    rebecccass heter jag på kik

  • Anonym (J)

    Tycker det känns lättare att skicka över på kik än här.. då allt här finns kvar. Livrädd att dom ska se och känna sig uthängda 

  • Anonym (J)
    Anonym (Bobvious) skrev 2022-01-23 08:41:13 följande:
    Bra tänkt av dig :)
    Ja:) 
Svar på tråden Har min kille känslor för någon annan?