Inlägg från: Lillan2022 |Visa alla inlägg
  • Lillan2022

IVF 2022

@saramaddi jaha, men gud så kul haha! ni har då säkert stött på varandra någon gång iallafall! 

lycka till idag, i em är du Ruvare som oss! Glad

ja det är konstigt att man får det på brev men så var det sist också. Så svaret fanns i ju onsdags redan, så nu väntar jag ju bara på brevet men posten är ju så otroligt långsam?

• Lillan2022

@saramaddi åh vad tråkigt, men tänk på att det enda som behövs är ett, så vi hoppas på att det är toppfina guldägg du har nu då & att det går vägen för dig! Nu är det bara väntan för oss alla 3.

Ska våga mig på ett test imorgon på dag 8. Men läst att hcg ökar först dag 9 på en två dagars så får väl se Glad

• Lillan2022

@vixens 
    haha nej jag tog ett test nu på kvällen även om det var väldigt tidigt och inte morgon urin, såg en liten skugga men kan lika gärna ha inbillat mig Skrattande får prova imorgon! 

nei inget på 1177, VGR är väldigt dåliga på att lägga in saker på 1177 jämfört med andra län, men hoppas på att det kommer på posten imorgon Glad när ska du våga testa dig? 

• Lillan2022

@vixens ja får hålla alla tummar och tår. Men vågar ändå inte tro på något för de två sista gångerna har jag ju fått positiva test & sedan en blödning och negativt, fått två kemiska på rad så även om det visar positivt nu så kommer jag inte våga bli glad förrän ulj Är gjort sedan! 

håller tummarna för dig också nu!? Glad

• Lillan2022

@vixens idag är jag på rd7 om jag räknar insättningsdagen som 1. Annars är jag på 6.. vet inte riktigt hur man skall räkna det där haha

• Lillan2022

@saramaddi åh men vad tråkigt Gråter då håller vi verkligen tummarna för den i magen nu! När var din td?

ja fick plus idsg också, fortfarande väldigt svagt men ändå ett plus. Fick också brev om att alla 3 klarat sig till frysen så har nu 3 väntandes där! 

ja att det hugger och krampar gör det på mig jämt, ingenting ovanligt vad jag vet iallafall, om du tar typ lutinus får jag riktiga kramper av den tex! Glad 

• Lillan2022

@vixens hoppas jag också! Men åkte in akut i måndags pga så svullen mage, Kramper, kallsvettades och var helt svimfärdig. har vätska i buken & min ena äggstock hade vridit sig lite. Men gravtest konstaterades positivt så ska på återbesök imorgon och kolla läget :) 

men dag 4 är tidigt, vänta ett par dagar och ta ett igen, håller tummarna för dig! Åh att drömma är de värsta som finns så vaknar man upp och tror att det är sanning :/ 

@saramaddi det är lite starkare men inte mycket, de gjorde ett ulj när jag fick åka in akut i måndags men man kunde inte se något då ännu mer än att testet var positivt. hur känns allt för dig? 

• Lillan2022

@vixens nej mår väl samma som då men inte haft någon kramp sen igår. Dock tror jag att jag har mer vätska då det känns längre upp i magen nu också, får se vad dom säger imorgon! 
    tack så mycket, vågar inte riiiktigt vara glad ännu men håller tummarna Glad

ja men gör det, så hoppas vi att det visar ett litet plus Glad lördag är ju snart!! {#emotions_dlg.flower}

• Lillan2022

@saramaddi ja dom tog ju ändå ett test på mig 7 dagar innan td så jag hoppas ju det. ringde dom igår och vill ha uppföljning så ska dit idag för ulj och prov igen och se så allt ser okej ut! :)
     jag hoppas de går för alla tre, ska du testa i helgen? {#emotions_dlg.flower} Kommer gå så bra så! Känner du någonting ännu? 

• Lillan2022

@vixens ja jag tar nog ett på lördag & ett på måndag när det är testdag ändå! 

det har gått bra, har tagit en massa överstimuleringsprover som dom skall ringa om provsvar imorgon & sen fått göra ulj. Har vätska i buken & svullna stora äggstockar & jag ser ut som att jag är gravid i månad 8. Får inte på mig några kläder alls.. Skrikandes

hur mår ni båda @saramaddi @vixens? Känner ni något? 

min BIM har varit precis samma som Vanligt varje gång, har ju gjort flera insem & flera ivf och de har alltid varit som vanligt! Sen kan det säkert variera från person till person men för mig är det ingen skillnad iallafall Glad

Svar på tråden IVF 2022